Tavaly lett kitakarítva a kipu, olaj agip city hi tec 2t van benne(nem tudom mennyire jó).
Nem olyan kevés olaj jön kifele, mert a majdnem a rezó aljáig lecsorog. Mikor megvettük akkor is ilyen volt és henger+dugó csere óta is.
Lehet hogy te vagy elötted valaki nem normális full szintetikus 2t olajat használt és ez a kipuban lerakódott, és ahogy felmelegszik és ezt köpködi ki.
egy kipu kitakarítás nem ért neki
Köszi a segítséget. A 10-esel megpróbálom akkor mert annyira nem bánok vele finoman:).
Arra tudsz valamit mondani hogy a kipuffból jön mindig egy kis olaj? Lehet a gyertya is megoldaná vagy a karbit kéne piszkálni(bár van alapjárat is nem dadog le egy nagy gázra se)?
ez használattól függ
mert
-ha nem hajtod a motort, akkor a 10es sok neki és nem tud öntisztulási hőmérsékletre felhevülni(a gyertya), ebben az esetben a 8 vagy 9es NGK-t mondom, ilyen 1050ft kb. boltban
-ha ereled neki és egyfolytába fullon vagy vele akkor jó a 10es mert akkor feltud hevülni és tisztul
ez az öntisztulás azért fontos, mert ha a gyertya egyfolytába az öntisztulási hőfoka alatt üzemel akkor szutykosodhat, esetleg be is köpheti időnként
viszont ha alacsony a hőérték akkor az öntisztulási hőfok főlé megy a hőmérséklete és tönkremegy(a gyertya), rosszabb esetben elcseppen az elektróda és átlyukassza a dugó tetőt, ami már költségesebb dolog.
Helló!
Gyertyacsere előtt állok az rs-emen(am6, 98-as). Van egy NGK BP8ES gyertyám ami katalógus szerint a jó a motornak, de a haverom tud adni egy kb 10km-es NGKB10EG gyertyát ami elvileg jobb(véknyított elektróda ami elvileg nagyobb és erősebb szikrát ad), az lenne a kérdés hogy ti melyiket raknátok bele?
keresek am blokhoz kuplungkosarat (nem generic cpi keeway) eredeti olaszt amibe benne van a minarelli felirat olyat amit a lamellák nem bordáztak még be.
Az aksidnak semmi köze a világításodhoz (ha csak már nincs meg mókolva) tekercsről megy és ha össze kötöd bármilyen formában a kettőt nagyon gyenge lesz mert nem bírja el.Én már próbáltam.
Ez 50 es váz nem kell izgulni! De ha ennyire bírka a tulaj aki árulja akkor úgy kell odamenni hozzá hogy "mennyit enged a feléből"
Le kell hordani a motort minden szarnak és bemesélni neki h nemjó ez-az a baja, rögtön engedni fog xD
manapság bármi lehetséges,bár én még nem nagyon láttam 125ccm-es vázban 50-es motort! az alvázszám alapján elég sok mindent meg lehet tudni a motorról,legalábbis a vázról! bár én annyira nem ismerem ezt a típust,de nekem ez 50-esnek tűnik! majd kijavít aki ismeri! üdv
Heló. Haverom akar venni egy af1 es apriliát. Talált egyet a kőrnyékünkön, a tulaj aztmondta hogy 94 a moci és 125 cc váz 6 sebis 50cc blokk. Ilyen lehezséges? Itt egy kép róla
nézd meg az email fiókod és keresd meg a levelemet és várom a képeket.
Nem olyan kevés olaj jön kifele, mert a majdnem a rezó aljáig lecsorog. Mikor megvettük akkor is ilyen volt és henger+dugó csere óta is.
egy kipu kitakarítás nem ért neki
Arra tudsz valamit mondani hogy a kipuffból jön mindig egy kis olaj? Lehet a gyertya is megoldaná vagy a karbit kéne piszkálni(bár van alapjárat is nem dadog le egy nagy gázra se)?
mert
-ha nem hajtod a motort, akkor a 10es sok neki és nem tud öntisztulási hőmérsékletre felhevülni(a gyertya), ebben az esetben a 8 vagy 9es NGK-t mondom, ilyen 1050ft kb. boltban
-ha ereled neki és egyfolytába fullon vagy vele akkor jó a 10es mert akkor feltud hevülni és tisztul
ez az öntisztulás azért fontos, mert ha a gyertya egyfolytába az öntisztulási hőfoka alatt üzemel akkor szutykosodhat, esetleg be is köpheti időnként
viszont ha alacsony a hőérték akkor az öntisztulási hőfok főlé megy a hőmérséklete és tönkremegy(a gyertya), rosszabb esetben elcseppen az elektróda és átlyukassza a dugó tetőt, ami már költségesebb dolog.
Remélem tudtam segíteni érdemben.
Széles utat!
Önindító 50ccm-es blokkra( AM3-5-6, RV3-4-6 blokkra való) 7ezer ft/db áron
AM6 blokkok 20, 25 és 30 ezer ft-os darab árakon.
illetve ezen blokkok mindennemű bontott alkatrészei
orozoli2002@yahoo.com
0630-435-1769
Gyertyacsere előtt állok az rs-emen(am6, 98-as). Van egy NGK BP8ES gyertyám ami katalógus szerint a jó a motornak, de a haverom tud adni egy kb 10km-es NGKB10EG gyertyát ami elvileg jobb(véknyított elektróda ami elvileg nagyobb és erősebb szikrát ad), az lenne a kérdés hogy ti melyiket raknátok bele?
takipetya kukac szelmalomktv.net
tel számom a profilomba.
Én legalábbis ezt használok már 2 éve.
Milyen váltó olajat ajánlottok? Akár a legjobb,legdrágább.
Üdv!
Le kell hordani a motort minden szarnak és bemesélni neki h nemjó ez-az a baja, rögtön engedni fog xD
Üdv!