értelme úgy lenne szerintem ha mindkét foglalatba bekötnéd a tompitottat és a távolságit is mert mindkét izzónak csak az egyik izzószálát használod igy gyárilag ha kiég az egyik csak felcseréled az izzókat és mehetsz tovább a fogalaltokba hidald össze hogy egyzserre égjen a tompított mindkettőben és a távolsági is és igy szerintem jobb fényerősség érhető el és nem kell a foncsoron billegteteni csak kérdés hogy bírni fogja e a világitó tekercs és az aksi miatt ne aggódj mert ez nem aksiról megy próbáld meg felkapcsolni ha nem jár a motor nem fog világítani.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek megoldható lenne-e átkötni a távolságit,h a tompítottal együtt világítson,illetve,hogy meg lehet-e dönteni, hogy ne zavarja annyira a szembejövőket? elsősorban az akksi miatt aggódom,h nem bírja majd el,és nagyon hamar le fog merülni! A segítséget előre is köszönöm!
Ha vizet engedsz le nem kell csövet levenni!A vízpumpa alsó csavarja a leengedő csavar!Ha csak hengert cserélsz és nincs semmi baja a főtengelynek,hajtókarnak és a csapágyaknak akkor nem kell cserélni mert elbírja a terhelést az 50 es blokk és cuccai anyagában nem sokban különbözik a 125-től.Csak a váltónál mások az áttételek ,de ugyan azok a cuccok vannak bent.Kivéve ha Rotex röl beszélünk.Az AM5 és 6 között semmi a különbség a szám csak a sebességet jelöli ergó ha 5 sebességes a géped akkor AM 5 blokk van benne.Az Aprilia először AM 3 blokkot csinált vagyis AF 1 be rakták az RS elődje, aztán lett AM 4-5 és a 6.Én ezért kapok idegbajt mikor hirdetnek egy 1 lengőkaros RS-t főleg ha annak még trapéz lámpája van és odaírja ,hogy 1998 pláne ha 2000-es évjáratot ír mikor azokat max 94 ig gyártották!
Köszönöm a gyors segítséget nektek. Ez a kis leírás igazán hasznos, és ez alapján valóban meg lehet csinálni sztem. Azt nem tudom hogy am6-vagy5 itt egy kép, szerintetek? Elég ganés, a takarítás utánról nincs képem, de majd csinálok róla.
Üdv!
Igen simán kilehet hozni egy generált 20 ból. És nem gagyi szerintem mert top raching hajtókar szettet vettem és top a főtengely csapágy is. De a city Bike oldalán megtalálod ezeket és az árát is, és akkor már nem is olyan érdekes:D
Hűtővíz? cső levesz víz kifolyik..átmosni a rendszert.. hengerfej le... henger le... seeger gyűrű ki.. csapszeg ki.. tűgörgőre vigyázni :D...
görgő be dugattyút fel nyíl vagy valami jelölés található rajta annak kell a kipuff fele nézni seeger be gyűrűk fel henger fel... új tömítés fel hengerfej fel nyomatékra lehúzni..ezt manualba meg kell nézni hogy mekkorával kell.. vízcső fel.. felül feltölteni folyadékkal..
Nem tudom, hogy erre gondoltál-e...
Amúgy service manualba minden le van írva.. csak talán bonyolultabban.. Lehet, hogy valamit kihagytam vagy rosszul írtam de majd jönnek az szakik aztán kijavítanak...
Urak!
Henger és dugattyú cserének mi a menete? Hajtókar marad a régi és a főtengely is. Van valahol leírás erről? Főként a hűtővíz leengedésének módja,helye a kérdéses.
DonPedro
Magyarországi, szalonban vásárolt, 1. tulaj, friss műszaki, sérülésmentes, rendszeresen szervizelt, autóvásárlás miatt eladó. Full Power verzió (teljesen nyitott, semmi fojtás!), ARROW sport kipufogórendszer, sok extra (egyedi rendszámtartó, tankpad, stb.) gyönyörű állapotban, gondos gazdától. Új Akkumulátor (Varta, garanciális) Michelin Pilot Power gumik, DID O- gyűrűs lánc, stb. Aszalós Ádám (motorversenyző-szerelő) állította be, érdemes megnézni- meghallgatni! Ajándékba adok motorolajat, láncspray-t, erre a motorra nem fogsz költeni, csak tankolni kell! A motorgenerál megtörtént 12.000km-nél (az előírások szerint). Végsebessége: 165 km/h.
Sanyi 502-nek köszönöm a hengerszettet!
Vettem egy 80as hengerszettet a gépre. Hányas karbit javasoltok, és milyen lánckereket előre és hátra. Esetleg írjátok le lécives, ki milyen konfigba használja.
BoruzsLaszlo! Köszönöm a lehetőséget, már nem kell a henger! Viszont a cserélt légszűrővel emberes hangja lett a gépnek!
Köszönettel : DonPedro
Aprilia RS 50 Extrema típusú, gyorsasági motorkerékpár, nagyon szép esztétikai és jó műszaki állapotban, igényesnek eladó. Főbb jellemzői a következők: DR 80 ccm-es henger, Dell’Orto 19mm-es karburátor, sportlégszűrő, aprilia sportkipufogó. A motor nagyon szép hanggal rendelkezik, melyhez 15 lóerő és az aprilia RS-re jellemző relatíve nagy nyomaték társul. Utazósebessége 85-90 Km/h. A fogyasztása 4-, maximum 4,5 Liter (használattól függően) 100 Km-en, köszönhetően a megfelelő beállításoknak. Mióta nálam van, cserélve lettek a főbb kopó alkatrészek, melyet a motor azóta is üzembiztos működése bizonyít. További képek az adatlapomon! A napokban kapott egy új, fekete plexit, képeken ez még nem látszik, de kérésre készítek róla fotót.
E-mail:
tzvajna@gmail.com
Mobil:
06 70 315 4791
Az eladás oka kategóriaváltás.
Bármi kérdésed van az apriliával kapcsolatban, hívj vagy írj bátran.
Komoly érdeklődőket várok!
Ezt is leírtam nagyábol ,de lehet tényleg nem volt megfelelően beállítva a kuplung ,de az sem mindegy milyen az olaj.Ha kicsit sűrűbb a kelleténél akkor hidegen csinálhat ilyent ha viszont hígabb akkor melegen csinálhatja,de inkább csűrűbb legyen mert a motor úgy is többet dolgozik melegen.Egyébként ezekben a hidegekben nem kell csodálkozni ha ilyent csinál főleg ha előtte sokat állt pláne ha hidegben.
Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek megoldható lenne-e átkötni a távolságit,h a tompítottal együtt világítson,illetve,hogy meg lehet-e dönteni, hogy ne zavarja annyira a szembejövőket? elsősorban az akksi miatt aggódom,h nem bírja majd el,és nagyon hamar le fog merülni! A segítséget előre is köszönöm!
Üdv!
DonPedro itt egy manual: http://www.manualedereparatie....
Bár a Te RSed ha jól tudom 98as.. elvileg abba is AM6os blokk van..
görgő be dugattyút fel nyíl vagy valami jelölés található rajta annak kell a kipuff fele nézni seeger be gyűrűk fel henger fel... új tömítés fel hengerfej fel nyomatékra lehúzni..ezt manualba meg kell nézni hogy mekkorával kell.. vízcső fel.. felül feltölteni folyadékkal..
Nem tudom, hogy erre gondoltál-e...
Amúgy service manualba minden le van írva.. csak talán bonyolultabban.. Lehet, hogy valamit kihagytam vagy rosszul írtam de majd jönnek az szakik aztán kijavítanak...
Henger és dugattyú cserének mi a menete? Hajtókar marad a régi és a főtengely is. Van valahol leírás erről? Főként a hűtővíz leengedésének módja,helye a kérdéses.
DonPedro
Magyarországi, szalonban vásárolt, 1. tulaj, friss műszaki, sérülésmentes, rendszeresen szervizelt, autóvásárlás miatt eladó. Full Power verzió (teljesen nyitott, semmi fojtás!), ARROW sport kipufogórendszer, sok extra (egyedi rendszámtartó, tankpad, stb.) gyönyörű állapotban, gondos gazdától. Új Akkumulátor (Varta, garanciális) Michelin Pilot Power gumik, DID O- gyűrűs lánc, stb. Aszalós Ádám (motorversenyző-szerelő) állította be, érdemes megnézni- meghallgatni! Ajándékba adok motorolajat, láncspray-t, erre a motorra nem fogsz költeni, csak tankolni kell! A motorgenerál megtörtént 12.000km-nél (az előírások szerint). Végsebessége: 165 km/h.
Az ár FIX! Csere NEM érdekel!
Elérhetőség:
tyt001@freemail.hu
70/6199777
Bár minden héten legalább 3x kimegyek, ráülök, brümmögök rajta 1 picit, aztán visszacsomagoom
Vettem egy 80as hengerszettet a gépre. Hányas karbit javasoltok, és milyen lánckereket előre és hátra. Esetleg írjátok le lécives, ki milyen konfigba használja.
BoruzsLaszlo! Köszönöm a lehetőséget, már nem kell a henger! Viszont a cserélt légszűrővel emberes hangja lett a gépnek!
Köszönettel : DonPedro
orozoli2002@yahoo.com
0630-435-1769
Gilardoni 2 nicasilos aluhenger jó állapotban eladó. Nem le butított fojtott henger!50 ccm (7 felömlő)!
Aprilia RS 50 Extrema típusú, gyorsasági motorkerékpár, nagyon szép esztétikai és jó műszaki állapotban, igényesnek eladó. Főbb jellemzői a következők: DR 80 ccm-es henger, Dell’Orto 19mm-es karburátor, sportlégszűrő, aprilia sportkipufogó. A motor nagyon szép hanggal rendelkezik, melyhez 15 lóerő és az aprilia RS-re jellemző relatíve nagy nyomaték társul. Utazósebessége 85-90 Km/h. A fogyasztása 4-, maximum 4,5 Liter (használattól függően) 100 Km-en, köszönhetően a megfelelő beállításoknak. Mióta nálam van, cserélve lettek a főbb kopó alkatrészek, melyet a motor azóta is üzembiztos működése bizonyít. További képek az adatlapomon! A napokban kapott egy új, fekete plexit, képeken ez még nem látszik, de kérésre készítek róla fotót.
E-mail:
tzvajna@gmail.com
Mobil:
06 70 315 4791
Az eladás oka kategóriaváltás.
Bármi kérdésed van az apriliával kapcsolatban, hívj vagy írj bátran.
Komoly érdeklődőket várok!
Üdv.:
Ghost
Eladó egy Aprilia sr 50 Factory robogó!
8LE,új,gumi,első-hátsó tárcsafék,2006-os évjárat!
Ha többet akarsz tudni akkor hivj Tel:06702642071
érd:ktmktm@freemail.hu