nem nagyobb gépekben gondolkodom...
a kisebbet ugyanúgy ellenőrzik mint a nagyobbat...
annyi hogy nincs forgalmi hanem csak egy adásvételi és egy biztosítás...
persze biztosításhoz nemkell semmi de ha ellenőriznek akkor nagyon rálehet baszni ezzel és ha baleset van és egy kicsit is jártas valaki a témában akkoris!
A szart is kiszedik abból aki lebukik 125/50el ha balesetezik!
most komolyan megéri?
megéri állandóan fosni ennyi rizikófaktortól?
Én azért irtam ide mert valami laikus megveszi tőled a vázat és eljátsza ezt amit te az előzőekben leírtál akkor utánna alig tudja majd magát tisztázni arról nembeszélve hogy teis rábaszol...
ui: mindenkit elszoktam tanácsolni a 125/50 től is...ha valami 125/50 es balesetbe keverednék tuti rábaszna a tulaj!
(okmányhamisítás, vámcsalás, biztosításcsalás, jogsi néllküli vezetés, stbstb)
Kicsit elkanyarodtam a témától lényeg a lényeg hogy egyeznie kell mindennek vázszám (nembaj ha nincs plakett mivel az 2pop-szegecs), motorszám, stbstb! nincs csere bere...vagy csere de akkor motor+váz vagy forgalomba csak rizikósan vesz majd részt de akkor ne úgy add el hogy semmi probléma nincs vele...
Ahh... Most ne gondolkozz nagyobb gépeken! Itt 50-es motorokról beszélünk. Persze most jön majd az, hogy azok is rendszámot kapnak. De kérdem én mikor? Mióta ígérik már ezt? Szted hány olyan 50-es motor van a forgalomban aminek nincsen sem vázszáma sem motorszáma? Nagyobb gépekben nem vagyok jártas, ott elhiszem, hogy nem működne ez.
minden mai motoron van tábla és ütött vázszám is!
akkor te azt mondod hogy a valakinek felrobban a motorja (4T) és vesz egy blokkot meg egy kis táblát és kireszeli a vázszámot akkor minden megvan oldva?
Több hülyeséget ma már ne hordjál össze...
AF es motorkódot minek találták akkor ki?
Pont ezért ha szétmegy egy motor és nemakarod eldobni a vasat a kukába akkor kapsz egy másik számot és az AF el kezdődik...pedig elötte volt már száma a motornak...biztos hülyék voltak hogy egy táblácskára már nemruháztak be és nem volt reszelőjük...
Kicsit nézz utánna mi hogy müködik LEGÁLISAN és akkor rájösz hogy az a váz az max méhbe jó és nem nyilvános fórumon árulgatni a kérdőjeles származásával!
Ezzel a hozzászólásoddal csak magadat tudtad minősíteni...
Gratulálok! Ha nem tudsz normális hangnemben válaszolni akkor inkább ne írjál fórumokra! Amúgy meg az rs-en igaz, hogy jobb oldalon van beleütve a szám, de a bal oldalra általában szegecselve van egy tábla amin szintén megtalálható a vázszám. Ami azért jó mert ha cseréled a főváz darabját attól még rajta van a motoron az eredeti vázszáma. És stimmel a motorszám a vázszámhoz továbbra is. A rendőr pedig ha valamiért kérdezné a vázszámot megmutatod a táblácskát... Szóval ha megvan a motoron ez a darab akkor minden további nélkül használhatod ezzel a vázzal!
Így már azért nem tűnik annyira eladhatatlannak hiszem nem gyakori darab...
Magánszemélytől, magyarországi, 1. tulaj, friss műszaki, sérülésmentes, rendszeresen szervizelt, Autóvásárlás miatt eladó. Full Power verzió, ARROW sport kipufogórendszer, sok extra (egyedi rendszámtartó, tankpad, stb.) gyönyörű állapotú, gondos tulajtól. Új Michelin Pilot Power gumik, DID lánc, stb. Aszalós Ádám lőtte be, érdemes megnézni- meghallgatni! Ajándék motorolaj, láncspray, erre a motorra nem fogsz költeni, csak tankolni kell! A motorgenerál megtörtént 12.000km-nél (az előírások szerint).
Az ár FIX!
miért ne izgatná te marha....
az alapján kötöd a biztosítást, az alapján azonosítod a motort...
adásvételire mit írsz? színét?
legalább ne nézd hülyének az embert ha már eladhatatlan cuccot árulsz...
Nemhogy eldugnád a lopott motor alkatrészedet te még fórumokon árulgatod...nemvagy egyszerű!
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
azért sezrintem holnap lemgyek hozzád.
cserébe van egy 50es nicasilos henegrem vagy egy régebbi rs légszűrőháza.
Érdekel még a bölcső?
a kisebbet ugyanúgy ellenőrzik mint a nagyobbat...
annyi hogy nincs forgalmi hanem csak egy adásvételi és egy biztosítás...
persze biztosításhoz nemkell semmi de ha ellenőriznek akkor nagyon rálehet baszni ezzel és ha baleset van és egy kicsit is jártas valaki a témában akkoris!
A szart is kiszedik abból aki lebukik 125/50el ha balesetezik!
most komolyan megéri?
megéri állandóan fosni ennyi rizikófaktortól?
Én azért irtam ide mert valami laikus megveszi tőled a vázat és eljátsza ezt amit te az előzőekben leírtál akkor utánna alig tudja majd magát tisztázni arról nembeszélve hogy teis rábaszol...
ui: mindenkit elszoktam tanácsolni a 125/50 től is...ha valami 125/50 es balesetbe keverednék tuti rábaszna a tulaj!
(okmányhamisítás, vámcsalás, biztosításcsalás, jogsi néllküli vezetés, stbstb)
Kicsit elkanyarodtam a témától lényeg a lényeg hogy egyeznie kell mindennek vázszám (nembaj ha nincs plakett mivel az 2pop-szegecs), motorszám, stbstb! nincs csere bere...vagy csere de akkor motor+váz vagy forgalomba csak rizikósan vesz majd részt de akkor ne úgy add el hogy semmi probléma nincs vele...
akkor te azt mondod hogy a valakinek felrobban a motorja (4T) és vesz egy blokkot meg egy kis táblát és kireszeli a vázszámot akkor minden megvan oldva?
Több hülyeséget ma már ne hordjál össze...
AF es motorkódot minek találták akkor ki?
Pont ezért ha szétmegy egy motor és nemakarod eldobni a vasat a kukába akkor kapsz egy másik számot és az AF el kezdődik...pedig elötte volt már száma a motornak...biztos hülyék voltak hogy egy táblácskára már nemruháztak be és nem volt reszelőjük...
Kicsit nézz utánna mi hogy müködik LEGÁLISAN és akkor rájösz hogy az a váz az max méhbe jó és nem nyilvános fórumon árulgatni a kérdőjeles származásával!
Szimófighter fékkar? Mert ha rs cucc akkor hozhatsz egy raklappal, sokat keresnél vele.. xD
Ádám
Gratulálok! Ha nem tudsz normális hangnemben válaszolni akkor inkább ne írjál fórumokra! Amúgy meg az rs-en igaz, hogy jobb oldalon van beleütve a szám, de a bal oldalra általában szegecselve van egy tábla amin szintén megtalálható a vázszám. Ami azért jó mert ha cseréled a főváz darabját attól még rajta van a motoron az eredeti vázszáma. És stimmel a motorszám a vázszámhoz továbbra is. A rendőr pedig ha valamiért kérdezné a vázszámot megmutatod a táblácskát... Szóval ha megvan a motoron ez a darab akkor minden további nélkül használhatod ezzel a vázzal!
Így már azért nem tűnik annyira eladhatatlannak hiszem nem gyakori darab...
Magánszemélytől, magyarországi, 1. tulaj, friss műszaki, sérülésmentes, rendszeresen szervizelt, Autóvásárlás miatt eladó. Full Power verzió, ARROW sport kipufogórendszer, sok extra (egyedi rendszámtartó, tankpad, stb.) gyönyörű állapotú, gondos tulajtól. Új Michelin Pilot Power gumik, DID lánc, stb. Aszalós Ádám lőtte be, érdemes megnézni- meghallgatni! Ajándék motorolaj, láncspray, erre a motorra nem fogsz költeni, csak tankolni kell! A motorgenerál megtörtént 12.000km-nél (az előírások szerint).
Az ár FIX!
hirdetés
az alapján kötöd a biztosítást, az alapján azonosítod a motort...
adásvételire mit írsz? színét?
legalább ne nézd hülyének az embert ha már eladhatatlan cuccot árulsz...
Nemhogy eldugnád a lopott motor alkatrészedet te még fórumokon árulgatod...nemvagy egyszerű!