Azon valószinü már a váltó olaj nem segit!valószinü a váltó tengely kiverte a csapágyházat ha tovább használod lefogja darálni a fogakat is!Sürgösen szét kell huzni a blokkot
Igen jó áron van itt: http://www.formula3000.hu/shop...
Castrolt azért sem használnák mert már a világ minden táján gyártják, ezért is érdemes olyan márkákat választani amik nincsenek ennyire agyon reklámozva, pl. a francia olajak. Elf Motul IGol Ipone, vagy amit még használtam az a Valvoline, meg sokan azt hiszik hogy egy versenyen Castrol logók vannak, az már azt is jelenti hogy azt is töltenek a motorokba
A Castrolt Power Racinget én se tenném motorba, a meleg viszkozitása az borzalmasan alacsony (kb. ez az érték határozza meg az olajnál hogy magas hőmérsékleten hogy ken), én Elf Xt Tech 2T párti vagyok.
Akkor döntsük el végre, hogy miről is beszélünk!
Különolajzáshoz gondood vasgy hajtóműolajra gondolsz?
Mert nem mind1
Nekem a váltóban Motul Transoil van kimondottan 2T váltóolaj és nagyon adja nagyon meg vagyok vele elégedve!
Motorolaj pedig Igol Racing STS megy bele! Igaz nem olcsó, de igazad van kell neki a minőség én se sajnálom tőle mindig mindenből a lehető legjobbat adom neki!
Vagyis adtam mostanáig mostmár gyűjtés van a következő vasra!
Ezt meg el kéne adni csak pár kopó alkatrészt még ki kell cserélnem, hogy ne zsákbamacskát áruljak, nekem nem ez a célom!
Hajtóműolajból én ChallOils 75W90-es szintetikus olajat használtam/ok több motoromba is és semmi gond nem volt vele tudom nem 1 híres márka de nekem bevált nem ragad a kuplung hidegen se, és nem fő meg a legnagyobb melegbe se pedig volt hogy 100km-t mentem a 35 C-os melegbe és semmi gond nem volt vele. 2T olajból csak Castrol Power 1 racing!
Hát ha jó olaj az ami megfő 20 km alatt akkor velem van a baj... Nekem azok ajánlották a castrolt akik pályázni szoktak. És ott azért van terhelés. Amúgy hogy koxol egy hajtóműolaj? Biztos jó a motul olyan motorokba ahol alig van terhelés. De én nem sajnálom a pénzt a motortól! Ha olcsó szar alkatrészeket teszel bele és szar olajokat akkor az egy idő után visszaüt! Én csak ajánlani tudom neked, hogy engedd le és ne sajnálj minőségi olajat adni a gépnek! Meghálálja!
Mert neked azt mondták, hogy szar vagy tapasztaltad is?
Castrolt azért sem használnák mert már a világ minden táján gyártják, ezért is érdemes olyan márkákat választani amik nincsenek ennyire agyon reklámozva, pl. a francia olajak. Elf Motul IGol Ipone, vagy amit még használtam az a Valvoline, meg sokan azt hiszik hogy egy versenyen Castrol logók vannak, az már azt is jelenti hogy azt is töltenek a motorokba
Erről az olajról én is sok jót hallottam már! Meg úgy tudom annyira nincs is vészes árban
Különolajzáshoz gondood vasgy hajtóműolajra gondolsz?
Mert nem mind1
Nekem a váltóban Motul Transoil van kimondottan 2T váltóolaj és nagyon adja nagyon meg vagyok vele elégedve!
Motorolaj pedig Igol Racing STS megy bele! Igaz nem olcsó, de igazad van kell neki a minőség én se sajnálom tőle mindig mindenből a lehető legjobbat adom neki!
Vagyis adtam mostanáig mostmár gyűjtés van a következő vasra!
Ezt meg el kéne adni csak pár kopó alkatrészt még ki kell cserélnem, hogy ne zsákbamacskát áruljak, nekem nem ez a célom!
-blokktartó bölcső
-segédváz
-hátsó lengőkar
-jobboldali váz
-első féktárcsa, hátső fogaskerék, hátsó tengely