Kunhegyesnek indultunk első körbe,mert melóhelytől csak 40km...
Kár volt,egy épp porcikája nem volt a mocinak:(
Teló szimering feletti porvédő egyik oldalt volt csak meg,idomok javításra szorultak index nem gyári és nincs bekötve,aksi kuka,gumik kuka,tükör nincs,plexi kuka,hegesztések és 6lapfejű csavarok alátét nélkül mindenhol.Tuningosnak volt hirdetve de semmi komoly kipuf vagy karbi nem volt a gépen.
Pestnek vettük az irányt egy hirdetés alapján szintén makulátlanak hirdetett gépért igaz 5gangos csak de közben a pda t vadul nyomkodva és telefonálva hívtam a többi rs t ami útba esik.
Mivel csak 7-8után értek rá Budafokon így megnéztünk közbe ezt azt de semmi jó:(
Szintén tolásra induló gép,műszerfal nem mér rendesen,festés kuka,6lapú csavarok,stb.Ennek legalább már nem csörgött a blokkja és a telójából se jött olaj.
Megérkeztünk végül a makulátlan géphez na ezen legalább új gumi,nagyon bika aksi,sehol egy benzin vagy olaj csepp de összes idom javításra szorul,csavarokat mindenhol pótolni kell a blokkon kívűl(Ott legalább jó volt és olaj se csöpögött),kuplungja nagyon zörög de felettébb élénken veszi a lapot és a forgattyús rész csendes csörgésmentes.Műszerfal itt is problémás,telóból itt is jön az olaj...
Budafokon azt mondták 130 a vége hát szerintem egy 80at esetleg szűkösen 100at megér,mert abból a gépből még kis ráfordítással megbízható mocit lehet csinálni.Végülis alu és vas hegesztések,teló rendberakás,pár dolog kábelezése fordulatszám mérő rendszer átnézése,kuplung átnézése,benzin és olajcső cserék,idom felfogatásoknál javítás,csavar csere és festés után jó gép lenne.
Tanulság tökéletes rs nincs 200alatt még 94es korai öreg se:(
De én meg 200at nem adok 50es gépért!
Ördögi kör :(
Végülis Rieju vagy af1 is jó lenne csak hibátlan telókkal,jó am6 blokkal meg ne tákolt idommal,ne szövetig kopott 10éves gumival,stb,stb,stb....
2008 -as RS -re, hol lehet kapni kuplung bovdent? Frankón elszakadt a karnál.
Aprilia márkakereskedésben lehet kapni? Ha igen, akkor milyen árra lehet számítani? Attól félek, hogy nagyon "új" ezért nincs hozzá semmi utángyártott. Vagy a régebbi RS -ek bovdene jó hozzá? Bármi információt előre is köszönök!
Amúgy múltkori segítségeket kösz mindenkitől aki segített. Pesten vágattam új hengerfejtömítést, 1300 forint volt, több mint 500 kilométert mentem vele, nincs semmi gond vele.
Szia! Megnézted, nem törött el valamelyik idom felfogatás? Nem tudom a tiéden hol van felfogatva a fejidom, de az egyik haveromnak a fejidom tartó tört el. Neki is teljesen előre volt bukva a fejidom és már majdnem hozzáért a sárvédőhöz. Magyar utak rulz!
Sziasztok , ahogy ma ráültem a mocira észrevettem h a szokásosnál közelebb van a sárvédőm a fejidomhoz. kb. 3-4napja éjszaka 1 kocsi elvakított és belementem 1 kicsinek nem mondható gödörbe (mert hát olyan jók a magyar utak :S), lehet hogy ezért? olyan mintha a villa be lenne "nyomódva" , de mozog rendesen. Azt szeretném kérdezni h akk. most pontosan mi baja is lehet neki? és hogy esetleg milyen költségekkel csapolja majd +a pénztárcámat? Ja +h persze ezt hogyan lehet +oldani!?
Váltós motorra nem biztos, hogy megfelelő. Miután nem igazán széles tartományban dolgozik. De ha leméretezed mi kell több ember is foglalkozik kipu készítéssel.
Hali. hát irányárnak felraktam egy 330e-t. Alkudni lehet, de persze mértékkel És ha olyan árat mondanál akkor adok ajándékba egy Imet szövet full protis motoros kabit. Elkapkodni nemfogom mert csak tavasszal vehetek mást és addig meg jólenne ha megmaradna, vagyis fáj a szivem érte :/
200 000 Ft irányár , helyileg: Cece