Sziasztok. Télen szeretnék egy teljes generált csinálni a mocimon. Kuplung, csapágyak, szimeringek, hajtókarszett, dugócsere stb. A kérdésempedig azlenne hogy néztem a győri aprilia (city Bike) óldalán egy RMS 50cc hengerszettet 40,3mm es és 18230ft ért van, Szerintetek érdemesebb ezt megvenni mint dugócsere meg furatgatni a mocit? (ha egyátalán még lehet) És az a 40,3mm az mit takar pl az egy alapméretes henger. Válaszokat előreis köszi. heló
heló ér dekllödnék hogy nem e kel valakinek e gy rieju rs1 am van rajta egy 80 as henger sszet és delortó 21 karburátor és 20 az szivo csonk ha érdekel valkit az hivjon 06306983271
Igen azzal én is teljes mértékben egyet értek, hogy ennyi pénzért technikát kapsz a segged alá, és egy nyálelválasztást megindító motort! Ez kétségtelen, hogy az Rs nemzedék azét komoly cuccokból van összepakolva
De én jelen pillben GHOST koma pártján állok olyan szempontból, hogy nagyobb ccm az meg nagyobb ccm marad ( ami épp nem biztos hogy boldogít )
Ennek ellenére ha Rs 125 lesz majd a következő motorom amellett is 100%-os büszkeséggel fogok állni és merni fogom azt mondani, hogy ez az én motorom!
"Személy szerint ha volna pl. 600.000 FT-om, egy Ninja 500 (EX 500, GPZ 500, ER5) mellett döntenék. Minden téren jobban kifizetődőbb lehet (gazditól függ).."
Ha a gazdaságosságot nézzük, abszolút egyet kell értenem. De a motorozás nem racionális, hanem érzelmi dolog szerintem. Itt igaz - kisebb köbcentit kapsz a pénzedért, viszont kapsz mellé állat kinézetet, kőkemény pályára való vázat, futóművet és fékeket :)
Másrészt viszont teljesen egyénfüggő, hogy kinek mi jön be. Én meg csak próbálom eladni a vasat
Kétség nem fér hozzá, hogy az új RS nagyon szép, viszont ha 125ccm, akkor Rs 125 Extrema vagy Chesterfield Replica és még pénzem is marad.
De Tyt mocija mellett szóljon az az érv, hogy eddig minden motorja nagyon szép és megkímélt volt, ahogyan azt a neten valamelyest követtem (emlékszem a "125 világa" című oldalon a 125-ös AF1-ére, nagyon belezúgtam annak idején). Szóval ha valaki nem sajnálja rá a pénzt, jó választás lehet egy új RS 125.
Személy szerint ha volna pl. 600.000 FT-om, egy Ninja 500 (EX 500, GPZ 500, ER5) mellett döntenék. Minden téren jobban kifizetődőbb lehet (gazditól függ)...
Szia!Neked nincs véletlen rs50-re 1999-2005-ig gyártottra(Gömbölyű seggüre)Tankborító idom+Ami a 2005-ösön is van gyárilag index az a fehér.Várom válaszod!ÜDv
Magyarországi, 1. tulaj, friss műszaki, sérülésmentes, rendszeresen szervizelt, Autóvásárlás miatt eladó. Full Power verzió, ARROW sport kipufogórendszer, sok extra, gyönyörű állapotú, erős motorral, gondos tulajtól. Új Michelin Pilot Power gumik,DID lánc, stb. Aszalós Ádám lőtte be, érdemes megnézni- meghallgatni! Ajándék motorolaj, láncspray, erre a motorra nem fogsz költeni, csak tankolni kell! 660.000 FT
Az ár FIX!
cserélni szeretném robogómat 1 rs-re,több kép az adatlapomba
30e tudok ráfizetni
e-mail: minyus95@gmail.com
De én jelen pillben GHOST koma pártján állok olyan szempontból, hogy nagyobb ccm az meg nagyobb ccm marad ( ami épp nem biztos hogy boldogít )
Ennek ellenére ha Rs 125 lesz majd a következő motorom amellett is 100%-os büszkeséggel fogok állni és merni fogom azt mondani, hogy ez az én motorom!
Ha a gazdaságosságot nézzük, abszolút egyet kell értenem. De a motorozás nem racionális, hanem érzelmi dolog szerintem. Itt igaz - kisebb köbcentit kapsz a pénzedért, viszont kapsz mellé állat kinézetet, kőkemény pályára való vázat, futóművet és fékeket :)
Másrészt viszont teljesen egyénfüggő, hogy kinek mi jön be. Én meg csak próbálom eladni a vasat
Üdvözlettel,
Szerintem érdemes a szamárlétrát betartani, pláne az elején. Persze emberfüggő A 125össel már azért lehet nagymocis tapasztalatokat szerezni :)
végre sikerült sisak kamot csinálnom:D
Egyet kell értenem veled, Norbi koma!
Kétség nem fér hozzá, hogy az új RS nagyon szép, viszont ha 125ccm, akkor Rs 125 Extrema vagy Chesterfield Replica és még pénzem is marad.
De Tyt mocija mellett szóljon az az érv, hogy eddig minden motorja nagyon szép és megkímélt volt, ahogyan azt a neten valamelyest követtem (emlékszem a "125 világa" című oldalon a 125-ös AF1-ére, nagyon belezúgtam annak idején). Szóval ha valaki nem sajnálja rá a pénzt, jó választás lehet egy új RS 125.
Személy szerint ha volna pl. 600.000 FT-om, egy Ninja 500 (EX 500, GPZ 500, ER5) mellett döntenék. Minden téren jobban kifizetődőbb lehet (gazditól függ)...
További szép napot mindenkinek!
Egyébként szép az Rs biztos tuti gép!
Milyen piaca van mostanság az RS 50-nek, kelendő-kelendő?
Mennyit érne meg nektek a következő masina?
http://sportmotor.hu/motoros_k...
Aprilia RS 80 Extrema
-1994-es évjárat
-DR 80-as henger
-19-es Dellorto karburátor sportszűrővel
-Gyári rezo, herélve
-Hátul Michelin Pilot, elöl MT75 gumival
-akár 90-es utazó sebesség, 4 literes fogyasztás
-egyedi design, megjelenés (képek magukért beszélnek)
Úgy néz ki, hogy jövőhónapban eladó sorba kerül, kategória váltás miatt.
Árában még gondolkodom...
Na várom a válaszokat, aztán csak értelmesen!
Széles utat, tele tankot!
Nemsokára eladó lesz a vas!
Még megkapja előre hátra az új ApRacing betéteket + pár apróság, hogy 100%-osan jó legyen a gép és mehet eladósorba
Nem voltam beöltözve ezt nézzétek most el
hirdetés
Magyarországi, 1. tulaj, friss műszaki, sérülésmentes, rendszeresen szervizelt, Autóvásárlás miatt eladó. Full Power verzió, ARROW sport kipufogórendszer, sok extra, gyönyörű állapotú, erős motorral, gondos tulajtól. Új Michelin Pilot Power gumik,DID lánc, stb. Aszalós Ádám lőtte be, érdemes megnézni- meghallgatni! Ajándék motorolaj, láncspray, erre a motorra nem fogsz költeni, csak tankolni kell! 660.000 FT
Az ár FIX!