Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezek a mai kétték zabálnak :D
Volt egy 89-es red rosem, régi RV blokkal(régi af1-ekbe volt) ment 90-et, 50-es volt, és 2.7-et evett. És 70 alatt nemigen jártam vele szóval az takarékos gép volt, lévén h 12 lityós volt a tankja, nem akart folyton a benzinkút fele fordulni :D
A 2002-es meg már megzabál 4 körül xD
a kuplung meg 14000 Ft

szal nagy pénz van egy tuningban!:)
De csak akkor tuningold ha tuti megtartod mert ha nem akkor amit beleköltesz negyedét se fogják megfizetni . HA valami 80-as nicasilos hengert veszel ahhoz már kell min 19 de jobb a 21-es karbi, erősített főtengely, tuningmembrán, kipuff, és nem árt egy erősített kuplunglamella+ rugószett sem mert ilyen teljesítménynél már csúszhat. Lehet a forgattyúsházat polírozni + a hengerben a beömlőcsatornákat.
Ha tuningolod többet fog enni. Az tuningoljon akinek a fogyasztás nem lényeg
Akkor meg döntsd el, hogy mit akarsz! Teljesítmény nincs plusz kaja nélkül!
80as henger nagy karbival puffal membránnal 5-6 ot megeszik ha vered neki meg szerintem többet is, de legalább megy is valamerre
Hát egy vadi új mindenböl:
-új fötengely 30.046 Ft
-80ccm henger 79.276 Ft
Egy nicasilos henger, és egy erősebb hajtókar mennyibe kerül kábé? Mert aztse nagyon akarom, hogy többet egyen a gép, igyis 3-4-et megeszik asszem, a mito meg 5-öt :D
van vas is és nicasilos is. érdemes erősebb hajtókart, nagyobb karburátort és egy sport kipuff rendszert cserélni. nekem az rs 50/80 130at ment fulttuningal:D
Am5 blokkra akarok 70-es vagy 80-as hengert rakni, és ha ráteszem még miket cseréljek ki újra vagy nagyobb teljesitményűre?
VAlamint a tuninghengerek vasperselyesek vagy nicasilosak?
"A dolgok összefüggnek. Ha duplájára emeled a beszívott levegő mennyiségét akkor nő a hengerben a nyomás és HŐMÉRSÉKLET."

Attól, hogy a karburátort dupla keresztmetszetet adóra cseréli, még korántsem nő a duplájára a beszívott levegő mennyisége:)
igazából álitgatam kevesebb levegö, több benya, kevesebb benya több levegö, aztán 50/50, meg mindenhogy de se hogy nem kassa!
a nagyobb karbi csak azért van rajta mert a kicsivel (19es dellorto) nem csinál semit! de dobok fel majd egy videot mit müvel! hátha van valami meg oldás! csak nem vettem észre,de vanak fura dolgai az 100! de minden féle képen akarok egy nagyobb hengert!
Ez igaz. Viszont mindemellett a nagyobb karburátor a beszívott légtömeggel és nagyobb áteresztőképességgel hűti is a hengert, hiszen komoly mennyiségű alacsony hőmérsékletű légtömeget ereszt át. Gyakrabban hallani olyat, hogy a kis karbi nagy henger miatt megsül, minthogy a nagy karbi kis henger miatt.
A dolgok összefüggnek. Ha duplájára emeled a beszívott levegő mennyiségét akkor nő a hengerben a nyomás és HŐMÉRSÉKLET. A gyári ajánlás 9, de elolvad, akkor nincs az az ufusz, hogy 8-asat raknék bele. Hiszen a legegyszerűbb logika szerint is 10. Szükségtelen több ízben is leellenőrízni, hogy igen a 9-es megint elolvadt!
Valaki tudna segíteni akinek 19-21 -es dellortója van ? a keverőcső száma kellene (amibe a főfúvókát kell tekerni) az enyémbe v.sz nem ok ami bent van.
van rajta egy 21es dellorto meg egy sport légszürö! de semmi más!
gyujtásra gyanakszok nagyon de be tetem azt is és élböl pöc röf! szal nem tom mi lehet!
Azt nem bánnám ha bevezetnék annó én még szavaztam igennel is! De ha jóltudom csak úgy lehetne, hogy vezethetsz 125 ccm-ig de csak akkor ha van B-s jogsid!
Szóvala 14 évesek ne vezessenek azért Rs 125 öt mert 2 kanyaron belül felakad vele a fára ( máraki persze )
Én mi jól járnék...le se vizsgáznék Akorl ra mert felesleges pénzkidobás lenne, akkor már kihúznám A-ig és elszenvednék még vagy 2 évet Rs125 el
Az NGK BR9ES a gépkönyvi gyári gyertya. Semmit nem módosítottál a motoron és mégsem jó ez a gyertya?
igazából mmeg próbáltam minden gyertyát melyik lesz az igazi!
de sajna csqak pénz kidobás volt!:(
Nme tudok megoldást a problémádra, de R-es és P-s gyertyával csak akkor járj, ha a gyár kifejezetten ezt ajánlja.

A P-s előreálló elktródájú, az R-es meg ellenállásos, ha a gyújtásrendszer nem kéri, teljesen értelmetlen a hazsnálata.
És rendszámosan? Nem kellene, ha lehetséges. Mondjuk ezek a szabályok elég érdekesek. A sebesség határ betartásához 110 vagy nem is tudom elég lenne 15-17Le. Miért kell 200Le-s motorokat forgalmazni? 1.-ben átlépi a megengedett sebességet?
Most hallottam hogy v. melyik párt idehaza próbálja elfogadtattni a SM kategória 125 ccm re emelését,ami egyébként már több évvel ezelőtti úniós ajánlás ,de ide eddig ez nem tudott begyűrűzni .Hihetetlen de mintha kezdene az eszük megjönni!
és mezei 50ccm!
mondjuk ha jól megy akk mostanság lesz nagyobb!
ezekel a gyertyákal ment edig:
CR8EB NGK
B8EG NGK
B8ES NGK
B8HS NGK
B9EG NGK
B9ES NGK
B9HS NGK
BP8ES NGK
NGK BR9ES
meg volt még egy iridiumos is de azt már nem találom!
Akkor megvan, ha már tuning motor! Lehet, hogy 10-eset kellene belerakni és elvenni tőle egy kicsit az anyagot?
ne hőértéket mondj hanem pontos gyertya adatokat.
mivel hozzám hoztak nem egy gépet hogy így szar az NGK meg úgy mert mondták hogy 260as meg 9es hőértékű azt mégse jó meg mindig behal
és kiderült hogy mindig NGK BR6-ot adtak neki!
ami Ladába jó, de ide nem!