Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja csak nem tudom hogy mikor összeraktam 1 ben alig bírtam megtolni olyan volt a kompresszió ment 25 km-ert 6000 ig
kicsit feljebb 7000 ig húztam elszállt a kompresszió ez vajon miért lehet?
A nagyobb terhelést a felső gyűrű kapja. Szóval jó helyen van a krómos. Mondjuk elég érdekes sima öntvény gyűrűt rakni sport motorba. Nem is értem miért adtak hozzá olyan gyűrűt.
oké köszi az infót még annyit hogy a króm gyűrűt hová kell tenni szerinted fel vagy le a főtengely felé?
Lényegen nem változtat, nincs bennük power
Ezek nem olyan blokkok, hogy alul mennek nem simson meg babszi feeling! Ezek 6-7 től élnek!
Egy jó simson alulról agyonver egy alap 50 es Rs-t de mikor az kifujta az orrát mert már majd szét hull na ezek akkor kezdenek el éledni és fordul a kocka
viszont öcsém haverjának is rs 50 van de az nem olyan mint az övé hanem az szépen folyamatosan gyorsul ki az öcsémé meg 7000 fölött ránt és húz elég rendesen mindkettő 80-as
Hm! Kitoltam pöccre indult a motor, semmi olyan hangot nem ad ki ami nem illene a képbe!
Egy valami nem tetszik, nemigazán akart füstölni
Ki fog derülni keverek majd 1:50 et ! Tiszta benzint nem merek tankolni, remélem nem szart be a pumpám
Tanácsot PLÍÍÍZZZ mit csináljak vele?
RS 50 ben nincs power szelep! Mi ez a tévhit? Amit éreztek hogy 6-7 ezertől sokat erősödik az a motor sajátos tulajdonsága!
Köszi a segítséget!
Nekem is azt mondta tegnap este egyik ismerősöm aki eléggé ért a motorokhoz, hogy ne aggódjak "biztos", hogy nem lett komoly baja! Próbáljam meg indítani és járkálni vele, hogy lekopjon az a réteg ami kapott vagy mit magyarázott!
Amúgy nem próbáltam még indítani de ma megpróbálom, azt nemtudom hogy a pumpa szart-e volna be de szerintem nem! Majd kiderül, ha megy és maradt benne még erő és nem ment tönkre annak kifejezettem örülnék
Sziasztok!

Van öcsémnek egy rs 50 amit én javítok nemrég fúrni kelett 49.50 re lett megfúratva vettünk hozzá egy dugattyút és az lenne a kérdés hogy most jól tettem-e hogy felülre raktam a króm gyűrűt vagy pedig alulra kellett volna tenni, másik kérdés power szelepes ment vele 25 km-ert és elszállt a kompresszió vajon miért ?

Üdv!
6500-ról még nem szokta nagyon elkenni a dugattyút. Megpróbáltad újra indítani? Esetleg az olajszivattyúd adhatta fel a küzdelmet. Amúgy 120-as csiszovásszal megdolgozható a dugattyú. Dugattyú magasságának fele szélességű csíkkal, leszorítva asztalra (két emberes mutatvány ) körbecsiszolod, csak a felső felét. Ha beleragadt a gyűrű azt óvatosan kiszabadítod. Ha nagyon sok alu ragadt a hengerbe azt savval lehet kiszedni, talán foszforsav de erre nem esküszöm. 600-as vízpapírral és a savval dörzsölgetni.

Tuji
Sziasztok valaki nemtud valami jó szerelőt fehérvár környéke?Gyújtást szeretnék állítani:SNemhiszem el h nemtalálok semmi szerelőt
sziasztok van egy 41-es méretű dugattyú szettem,csak be lett vele indítva a motor.szóval még meg se látszódik rajta semmi.ha jól tudom DR dugó,de nem biztos.nem tudom már mert eldobtam a dobozát.ha érdekel valakit akkor 6500-ért viheti.
Nagyon szépen rendbe van ez a gép... Enyémre most vettem hengert,uj dugó szettet,vizpumpa felujitó szettet,összes blokk csapágyat-szimeringet,uj kipuffot lassan halad összefelé majd lesz róla galéria.
jaja köszi szépen . Egy jóideje már így szellőztetem , nem volt keret megcsinálni. Amugy ezt a felnicsíkot totál képtelenség felrakni azzal a segító szarral. Kb a 2 felni meg a kipu '' aprilia'' csiszolás volt 3,5 óra.. nem unatkoztam . Ma végre tudtam menni vele pár kört.
Gyerekek utólért a végzet!
MEGRAGADT!
Tegnap vagyis ma jöttem haza bnőmtől hajnalban, és egyszer csak kb 7-8 km re a házunktól megragadt a drága bejáratósan! Amiért furcsálom a dolgoz vagyis nemértem az egészet, hogy miért?
Igaz hűs volt az időa motor szinte egész éjszaka ázott dehát most ez van! Jöttem szépen hazafelé 6500as fordulaton olyan szépen jött, hogy abban hiba nem volt! Keverék volt a tanka stb nem bántottam! Az a fura hogy majdnem 600 km volt már benne! Mert ha megragad az első 20km eren akkor bassza meg, de ennyi után? Szerencse hogy volt annyi lélekjelenlétem hogy azonnal rákuplungoltam és így tallán nem sérült benne annyira minden,de a lényegen ez szinte semmit se változtat......Szóval a nyaramnak vége sajnos nincs rá keret, hogy meglegyen csináltatva
keresek 19es dellorto karbit adnék érte 21est hibátlan állapotút vagy megvenném reális áron az a fajta érdekel amit beledugsz a csonkba nem amit ráhúzol és a karbi csonkja van meghasitva és úgy szoritod meg.
erre a motorra kellene.
akinek van irjon ide és tegyen fel képet róla.
Szépen néz ki így csupaszon:P
Am a felnicsíkot azt én sem tudtam azzal a szarral felrakni, szépen kézzel igazgattam rá én is, de kb volt vagy 2 óra hossza 1 kerék.
Nem valami jó a kézügyességem
Holnap lehet nekiállok én is az rs-nek és lecsupaszítom egy kicsit.:P
üdv mindenkinek!
ritkán szoktam írni a fórumra, de azért nyomon követem az eseményeket . Volt egy kis bal(jobb) esetem az Rs-el. Eddig ismeretlen körülmények miatt felborult. Szerencsére aminek baja lehetett annak baja is lett. fékkar letört, kormány elgörbült, fejidom 3 helyen eltört, aztán a fejidom csúnyán megkarcolódott(gittelni kell) farokidom, oldalidom, lábtartó, index letört nagyából ennyi. A fejidomot újra kell fényezni, ugyan olyan lesz mint a gyári volt. Kipuffogót lefestettem, fejidomtartót lefestettem, felnicsíkot raktam, és kerékcsapágyakat cseréltem. A felnicsík felrakásánál bíztam abba a kis rávezetőben, dehát használni képtelenség . Kézzel nyomtam rá.
Szerintem jó! Nekem is ilyen hengerem volt de 80-as.
főtengely felújító szett rotaxhoz,rendelésre.20 x 49 és 22 x 49-es.ár 300000ft(ja és ezek a gyáriak)tel:06209103659

és ezek a felújító szettek máshol 35-40ezer forintok.
figy. nekem van egy 50es rsem 2002es ha gondolod nézd meg a fotóalbumom és ha érdekel írjd:D
figy. nekem van egy 50es rsem 2002es ha gondolod nézd meg a fotóalbumom és ha érdekel írjd:D
Kinek melyik Rs jön be!
Max a gömbölyű RS előtti modell ( Chesterfild replica ) azért mehet jobban mert könynebb talán! De ez szerintem csak tévhit....am se hallottam még sose
Havernak is olyan van de elég szar mit ne mondjak! ( de csak azért mert lelakta nem a szériát fikázom )
Az új Rs.......köszike
Izlésfüggő, mindegyik nagyon jó motor!
figy. nekem van egy 50es rsem 2002es ha gondolod nézd meg a fotóalbumom és ha érdekel írjd:D