Oké, de ha a gyertya, akkor az minden tartományba -főleg alacsony- rossznak kellene lenni-e, dadognia kellene, nem pedig csak és kizárólag 6-7 ezer között... vagy nem?
karbi tisztítás után jó volt.. utánna 1-2 hétig még jó és 30-40km alatt kezdett el dadogni, mmajd 6-7ezer között nem húzni... (esetleg karbi tisztitás után akkor volt a dadogás fellelhető mikor hideg volt.. épp 40 fok.. de ez az első 100m után megszünt és utánna már jó volt..)
Értem köszönöm a tanácsot-hozzászólást, mindenképpen ez lesz! :) Az egyik barátom még a dugattyút vetette fel esetleges probléma-forrásként.. mivel egyenes úton 100 helyett 95 volt a vége tegnap, a 3 hetihez képest...
az nemgond ! szerinte régebbi típusu rs-eknél nem is ajánlott bekötni (saját véleményem) és inkább a tankba keverni és az jó arány hogy 10 literhez 3 deci de a szűrő az nem szűri meg az olajat 250Ftért lehet venni ilyen motorra való pici benzinszűrő (akár simsonos boltba is) nem kocsihoz valót!
és tisztisd ki újra a karbit!
Még egy dolog ami még segíthet a probléma megoldásában: 3 hete amikor még nem dadogott 6-7ezernél, akkor ment 100-al most pedig 95 volt a vége környéről hazafele...
Köszi a hozzászólást, viszont az lehet hogy jelen helyzetben nem a legjobb, mert tankba van töltve az (szintetikus) olaj, mert ki van kötve a rendszer.. és ha rakok bele benzinszűrőt, akkor nem szűri ki az olajat? (Amúgy akár nem lehet ettől, hogy a tankba van töltve az olaj? Persze úgy hogy tankolok és úgy rá a 10 literre 3deci olajat..)
már én is gondoltam rá, hogy esetleg az úszó nem úszik rendesen, és ezért nem zár a tűszelep, ezért kiszedtem az úszót, toltam benzint a tartályba, és "beledobtam" az úszót, de szépen fennmaradt, szóval nem hiszem, hogy ez lesz a gond.
Sőt, arra is gondoltam, hogy esetleg ez a túszelep sem jó (pedig ez új), így már azt is kipróbáltam, hogy a tűszelepet betettem a helyére finoman odafogtam, miközben a benzincsőbe benzint toltam, még meg is fújtam a benzincsövet, de nem jött rajta benzin, szóval "elvileg" zár rendesen.
Azért köszi a hozzászólást
Spieler2
Ja és még valami: hogy ha 7ezer 5-ön pörög, akkor jó, van benne erő! nem is kicsi! csak 6-7ezres tartomnyba nem akar pörögni. de ha 7ezer felett van akkor jó. (de még 4-5ezertől 6ig is felmegy, de 6-7 a nem jó)
Az RS 50-es Apriliám porlasztójával lenne gondom. Mikor leteszem a mocit, akkor egy idő után (1-2 nap) folyik belőle a benzin a porlasztó hátuljából (sztem a levegőbeömlö alatti kis lukon [ld kép] - bár ez nem tuti).
Már cseréltem benne tűszelepet, de ez nem oldotta meg a problémát.Nem tudom mi lehet vele a gond (bár annyira nem is értek hozzá sajna).
Ha valakinek van ötlete, az légyszi írja meg.
(viszont az még fontos lehet, hogy keverékkel etetem, nem tudom, nem-e ez lehet a gond)
Előre is köszi mindenkinek a hozzászólást
Spieler2
Rendben, az lesz köszi..
Mondjuk az hogy kopott a motor nem hiszem, mert 3 hétig jó volt... és utánna hirtelen (30-40 km alatt) vált dadogóssá 6-7 ezernél...
Lehet, hogy újra eldugult szedd le a karbit légszűrőt és takarítsd ki!
Egy új gyertya bele 1000ft nem összeg ( NGK BR9ES )
Vagy nincs jól bekarburálva de ha előtte jó volt akkor elvileg most is annak kéne, hogy legyen
De inkább ami így a leírtakból kivehető, hogy kopott a motor! Nincs benne komresszió és jön egy kis emelkedő kéne neki az erős de elfogyott, de majd még a többiek is kifejtik a véleményüket!
Jah és jegyezd meg h 2T-ben nincsenek szelepek
Sziasztok! Bocs a zavarásért, de egy kérdésem lenne felétek, nem tudom, tudnátok-e benne segíteni..?: Aprilia RS 50 Extrema-m van, nem rég vettük, elvittük apám haverjához kipucoltatni a karbit, a szelepeket, stb-stb... (nem azért mert baja volt, csak hogy legyen rendbe) Tökéletes is volt kb 2 hétig. De most azt csinálja hogy 6-7 ezres tartományba dadog, vagy nem is tudom hogy mondjam.. Ha picike kicsi emelkedő van és 7ezret pörgött eddig, akkor mihenst lemegy 6,8-9-re már csak lassul! Eddig 5,5-től is simán pörgött felfele dombon! ha visszaváltok, akkor jó -addig mig vissza nem engedem a gázt akár egyenes uton is 7-re, ha kicsikét odaakarok húzni nem csinál semmit) Mi lehet a baj szerintetek? (Gyertya sztem azért nem mert akkor nem csak 6-7 ezer között dadogna, Karbi lehet mondjuk, de az most lett kipucolva... Nem tudom :/ És Ti? :)
így is szokott mutatkozni .. könnyen indul... normálisan megy 6-7 ezerig.. és van olyankor tovább is pörög de nem mindig és csak dadog..
és tisztisd ki újra a karbit!
már én is gondoltam rá, hogy esetleg az úszó nem úszik rendesen, és ezért nem zár a tűszelep, ezért kiszedtem az úszót, toltam benzint a tartályba, és "beledobtam" az úszót, de szépen fennmaradt, szóval nem hiszem, hogy ez lesz a gond.
Sőt, arra is gondoltam, hogy esetleg ez a túszelep sem jó (pedig ez új), így már azt is kipróbáltam, hogy a tűszelepet betettem a helyére finoman odafogtam, miközben a benzincsőbe benzint toltam, még meg is fújtam a benzincsövet, de nem jött rajta benzin, szóval "elvileg" zár rendesen.
Azért köszi a hozzászólást
Spieler2
Lenne egy kis problémám, remélem tudtok segíteni.
Az RS 50-es Apriliám porlasztójával lenne gondom. Mikor leteszem a mocit, akkor egy idő után (1-2 nap) folyik belőle a benzin a porlasztó hátuljából (sztem a levegőbeömlö alatti kis lukon [ld kép] - bár ez nem tuti).
Már cseréltem benne tűszelepet, de ez nem oldotta meg a problémát.Nem tudom mi lehet vele a gond (bár annyira nem is értek hozzá sajna).
Ha valakinek van ötlete, az légyszi írja meg.
(viszont az még fontos lehet, hogy keverékkel etetem, nem tudom, nem-e ez lehet a gond)
Előre is köszi mindenkinek a hozzászólást
Spieler2
Mondjuk az hogy kopott a motor nem hiszem, mert 3 hétig jó volt... és utánna hirtelen (30-40 km alatt) vált dadogóssá 6-7 ezernél...
Egy új gyertya bele 1000ft nem összeg ( NGK BR9ES )
Vagy nincs jól bekarburálva de ha előtte jó volt akkor elvileg most is annak kéne, hogy legyen
De inkább ami így a leírtakból kivehető, hogy kopott a motor! Nincs benne komresszió és jön egy kis emelkedő kéne neki az erős de elfogyott, de majd még a többiek is kifejtik a véleményüket!
Jah és jegyezd meg h 2T-ben nincsenek szelepek
Enyémbe 5 power van
És ilyen embertől vegyen az ember nyugodt szívvel motort, hogy azt se tudja hogy eszik-e vagy isszák.....
Véleményeteket kérdem az Aprilia RS 50-ről mert ilyet szeretnék venni vagy Yamaha TZR-t :) szerintetek melyik jobb ? Előre is köszi
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/180703/AP
RILIA_RS50.html
94 es pegaso 50