Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

rendben! nagyon szívesen és remélem tudtam segíteni!:)
Értem, köszönöm a hozzászólásaidat, mihenst megcsináltam amiket írtál írok, hogy mizus.. :)
nem!
így is szokott mutatkozni .. könnyen indul... normálisan megy 6-7 ezerig.. és van olyankor tovább is pörög de nem mindig és csak dadog..
Oké, de ha a gyertya, akkor az minden tartományba -főleg alacsony- rossznak kellene lenni-e, dadognia kellene, nem pedig csak és kizárólag 6-7 ezer között... vagy nem?
gyertyát próbáld meg!
karbi tisztítás után jó volt.. utánna 1-2 hétig még jó és 30-40km alatt kezdett el dadogni, mmajd 6-7ezer között nem húzni... (esetleg karbi tisztitás után akkor volt a dadogás fellelhető mikor hideg volt.. épp 40 fok.. de ez az első 100m után megszünt és utánna már jó volt..)
tökéltes! de másfajta is megteszi!
ez csak így napról napra? vagy karbitisztitás előtt fasza minden utánna meg ezt cisnálta?
Értem köszönöm a tanácsot-hozzászólást, mindenképpen ez lesz! :) Az egyik barátom még a dugattyút vetette fel esetleges probléma-forrásként.. mivel egyenes úton 100 helyett 95 volt a vége tegnap, a 3 hetihez képest...
az nemgond ! szerinte régebbi típusu rs-eknél nem is ajánlott bekötni (saját véleményem) és inkább a tankba keverni és az jó arány hogy 10 literhez 3 deci de a szűrő az nem szűri meg az olajat 250Ftért lehet venni ilyen motorra való pici benzinszűrő (akár simsonos boltba is) nem kocsihoz valót!
és tisztisd ki újra a karbit!
Még egy dolog ami még segíthet a probléma megoldásában: 3 hete amikor még nem dadogott 6-7ezernél, akkor ment 100-al most pedig 95 volt a vége környéről hazafele...
Köszi a hozzászólást, viszont az lehet hogy jelen helyzetben nem a legjobb, mert tankba van töltve az (szintetikus) olaj, mert ki van kötve a rendszer.. és ha rakok bele benzinszűrőt, akkor nem szűri ki az olajat? (Amúgy akár nem lehet ettől, hogy a tankba van töltve az olaj? Persze úgy hogy tankolok és úgy rá a 10 literre 3deci olajat..)
Hali,

már én is gondoltam rá, hogy esetleg az úszó nem úszik rendesen, és ezért nem zár a tűszelep, ezért kiszedtem az úszót, toltam benzint a tartályba, és "beledobtam" az úszót, de szépen fennmaradt, szóval nem hiszem, hogy ez lesz a gond.

Sőt, arra is gondoltam, hogy esetleg ez a túszelep sem jó (pedig ez új), így már azt is kipróbáltam, hogy a tűszelepet betettem a helyére finoman odafogtam, miközben a benzincsőbe benzint toltam, még meg is fújtam a benzincsövet, de nem jött rajta benzin, szóval "elvileg" zár rendesen.
Azért köszi a hozzászólást
Spieler2
szia! Szerintem szedjétek újra szét a karbit és építsetek be egy kis benzinszűrőt tuti dugulás van vele!
lehet az úszód lesz lyukas! nézd meg hogy nem-e uszóval van gond!
Ja és még valami: hogy ha 7ezer 5-ön pörög, akkor jó, van benne erő! nem is kicsi! csak 6-7ezres tartomnyba nem akar pörögni. de ha 7ezer felett van akkor jó. (de még 4-5ezertől 6ig is felmegy, de 6-7 a nem jó)
Sziasztok!

Lenne egy kis problémám, remélem tudtok segíteni.

Az RS 50-es Apriliám porlasztójával lenne gondom. Mikor leteszem a mocit, akkor egy idő után (1-2 nap) folyik belőle a benzin a porlasztó hátuljából (sztem a levegőbeömlö alatti kis lukon [ld kép] - bár ez nem tuti).
Már cseréltem benne tűszelepet, de ez nem oldotta meg a problémát.Nem tudom mi lehet vele a gond (bár annyira nem is értek hozzá sajna).
Ha valakinek van ötlete, az légyszi írja meg.
(viszont az még fontos lehet, hogy keverékkel etetem, nem tudom, nem-e ez lehet a gond)
Előre is köszi mindenkinek a hozzászólást
Spieler2
Rendben, az lesz köszi..
Mondjuk az hogy kopott a motor nem hiszem, mert 3 hétig jó volt... és utánna hirtelen (30-40 km alatt) vált dadogóssá 6-7 ezernél...
Lehet, hogy újra eldugult szedd le a karbit légszűrőt és takarítsd ki!
Egy új gyertya bele 1000ft nem összeg ( NGK BR9ES )
Vagy nincs jól bekarburálva de ha előtte jó volt akkor elvileg most is annak kéne, hogy legyen
De inkább ami így a leírtakból kivehető, hogy kopott a motor! Nincs benne komresszió és jön egy kis emelkedő kéne neki az erős de elfogyott, de majd még a többiek is kifejtik a véleményüket!
Jah és jegyezd meg h 2T-ben nincsenek szelepek
Sziasztok! Bocs a zavarásért, de egy kérdésem lenne felétek, nem tudom, tudnátok-e benne segíteni..?: Aprilia RS 50 Extrema-m van, nem rég vettük, elvittük apám haverjához kipucoltatni a karbit, a szelepeket, stb-stb... (nem azért mert baja volt, csak hogy legyen rendbe) Tökéletes is volt kb 2 hétig. De most azt csinálja hogy 6-7 ezres tartományba dadog, vagy nem is tudom hogy mondjam.. Ha picike kicsi emelkedő van és 7ezret pörgött eddig, akkor mihenst lemegy 6,8-9-re már csak lassul! Eddig 5,5-től is simán pörgött felfele dombon! ha visszaváltok, akkor jó -addig mig vissza nem engedem a gázt akár egyenes uton is 7-re, ha kicsikét odaakarok húzni nem csinál semmit) Mi lehet a baj szerintetek? (Gyertya sztem azért nem mert akkor nem csak 6-7 ezer között dadogna, Karbi lehet mondjuk, de az most lett kipucolva... Nem tudom :/ És Ti? :)
Ó, hát nem tudtad?
Enyémbe 5 power van
És ilyen embertől vegyen az ember nyugodt szívvel motort, hogy azt se tudja hogy eszik-e vagy isszák.....
Sziasztok!
Véleményeteket kérdem az Aprilia RS 50-ről mert ilyet szeretnék venni vagy Yamaha TZR-t :) szerintetek melyik jobb ? Előre is köszi
Nem is tudtam hogy már van dupla poweres RS is
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/180703/AP
RILIA_RS50.html
valakinek lendkerék lehúzó? vagy esetleg tipp hogylehetne leszedni?
94 es pegaso 50