Szerelő srác azt mondta hogy állított a karbin azt nem kérdeztem h mit és mennyit!
Csinálni fogok a gyertyáról képet!
Most még kerültem vele....topp speed 6adikban csutka 3500rpm 35 km/h
És olyan h ha üresben húzom neki akkor 6-7 ezerre nagynehezen felmászik és olyna mint ha tiltana......
De nem is kínzom holnap mutatok képet a gyertyáról!
Ha nagyon nincs semmi lehetőséged a gyújtás beállítására, akkor lehet egy módszert alkalmazni. Mondjuk inkább hozzáértőknek javasolnám. Állítassz egy elég alacsony alapjáratot és addig állítgatod a gyújtást amíg a legjobban veszi a tüzet, ebből egy kicsit vissza állítassz. A veszélye az, hogy nem szabad túlzásokba esni. Legalább az elő és utógyújtás irányát ismerni kell.
Olyat még nem láttam szólj mikor :). Sokat vagy keveset kap? A gyújtás a helyén van-e? Inkább sokalós tünetei vannak, csinálj képet a gyertyáról legalább azt lássuk milyen. Ha pesti vagy megnézhetem a moccot.
Srácok csak nem jó az RS
Ez a ragadás tuti, hogy rottyra verte az egészet! Ugye bejáratás 560adik km ében megragadt érthetetlen hogy miért, lényegtelen már a helyzeten nem változtat!
Azóta használtam szépen ment semmi csörgés ereje is volt még utánna, de elkezdtek jönni a gondok, lassan 900 km van a blokkban de szar kacat az egész!
Erő nincs menni nem megy hörög darál nem pörög de olyan szinten nem pörög hogy az hihetetlen!
Kitakarítottam ma az egész kipurendszert karbit minden szart már majdnemhogy 100% tiszta benzin van benne szal azzal se lehetne a baj h keverék és nem bír pörögni!
Minden tiszta a gépben és semmi, egy jó állapotban lévő babetta kikerülne!
Nem megy nem forog amíg még nem üzemmeleg szedi is a lábát de ahogy bemelegszik mintha szorulna vagy valami sebességben 8000 ezer fölé képtelenség forgatni max 1-2-3 ban ha elforog addig utánna vége van mint a botnak. Pl 6 odikban 6000 ezren szinte képtelenség megtartani a fordulatot max csak ha csutkázom
Már előtte is oylan volt h szinte nem akart elgyorsulni se....régebben pl 6000 ről hatodikban is szépen fogta magát és jött az erő leforogta....msot semmi
Nemtudom mitévő legyek, és azt se hogy milehet a baja, azon kívül hogy még nem gyújtottam föl
Ma mentem 30km-et a géppel...egész jol megy csak az a baj hogy 45-50 foknál nem melegszik jobban.Mielött szét lett szedve elég hamar elérte a 65 fokot....Valaki tudja mitöl van ez?
ohhh köszi repsol hát eléggé leszomoritott ez az rs-em sokkal jobbra gondoltam nemnagyon jön be vagy csak lehet az a baj h nem csinálja meg senki a gyújtásom 80-nál jobban nem megyeget:SEz van de azért köszike
19es dellorto karbit keresek.
akinek van irjon ide és megbeszéljük.
csere 21esre vagy kp.
olyan fajta érdekel amire rá kell húzni a szivócsövet nem olyan amire karbit szoritod rá a csőre.
Peersze! Tuning céllal felrakott porlasztótól én elvárom, hogy teljesítsen. Ha csak úgy hobbiból van fent akkor jelentősen ronthat is a teljesítményen. De a lényeg az, hogy ha elég a gyertyád akkor nagyobb hőértékű gyertyával próbálkozol. Amúgy nagyobb mennyiségű hűs levegő beszívásától is melegszik a gyertya környéke, amennyiben az égési csúcsnyomás emelkedik. Ettől maga a motor nem biztos, hogy melegebb üzemű lesz, mert rövidülhet az égési periódus. És ekkor is nagyobb hőértékű gyertya kell.
Hogyne, de ha 14-es helyett raksz egy nagyobbat és elég a gyertyád akkor ugye kisebb hőértékű gyertyát raksz a motorba? Ebben az esetben lehet, hogy nincs elég gázsebesség vákum miegymás és vissza kellene rakni a gyári porlasztót. Én már jártam úgy, hogy a hetvenes hengerhez a gyárinál kisebb porlasztót kellett rárakjak a Runnerre. Egyből egyenletesen gyorsított és megforogta a kötelező 11500-at. Mondjuk más kehe is volt annak a rotyogónak .
Csinálni fogok a gyertyáról képet!
Most még kerültem vele....topp speed 6adikban csutka 3500rpm 35 km/h
És olyan h ha üresben húzom neki akkor 6-7 ezerre nagynehezen felmászik és olyna mint ha tiltana......
De nem is kínzom holnap mutatok képet a gyertyáról!
Ez a ragadás tuti, hogy rottyra verte az egészet! Ugye bejáratás 560adik km ében megragadt érthetetlen hogy miért, lényegtelen már a helyzeten nem változtat!
Azóta használtam szépen ment semmi csörgés ereje is volt még utánna, de elkezdtek jönni a gondok, lassan 900 km van a blokkban de szar kacat az egész!
Erő nincs menni nem megy hörög darál nem pörög de olyan szinten nem pörög hogy az hihetetlen!
Kitakarítottam ma az egész kipurendszert karbit minden szart már majdnemhogy 100% tiszta benzin van benne szal azzal se lehetne a baj h keverék és nem bír pörögni!
Minden tiszta a gépben és semmi, egy jó állapotban lévő babetta kikerülne!
Nem megy nem forog amíg még nem üzemmeleg szedi is a lábát de ahogy bemelegszik mintha szorulna vagy valami sebességben 8000 ezer fölé képtelenség forgatni max 1-2-3 ban ha elforog addig utánna vége van mint a botnak. Pl 6 odikban 6000 ezren szinte képtelenség megtartani a fordulatot max csak ha csutkázom
Már előtte is oylan volt h szinte nem akart elgyorsulni se....régebben pl 6000 ről hatodikban is szépen fogta magát és jött az erő leforogta....msot semmi
Nemtudom mitévő legyek, és azt se hogy milehet a baja, azon kívül hogy még nem gyújtottam föl
akinek van irjon ide és megbeszéljük.
csere 21esre vagy kp.
olyan fajta érdekel amire rá kell húzni a szivócsövet nem olyan amire karbit szoritod rá a csőre.
4ezer pénz!
tévedésből rendelt!
info adatlapomon!
Tuji
alaplap+fogaskerekes lendkerék
A KÉP CSAK ILLUSZTRÁCIÓ
Hollanderek: M16, M12
Hossz: 82 cm
4ezer Ft
Az nem rossz!
Én 20vettem a főtengelyt.
És 65.990 a 100ccm3.
Igaz én robogóhoz de volt már 1 sr50-m is.
Meg és sr50.