AM6 blokkok bontva keress hogy mi kell!
-főtengely felújításra várva 3ezer ft
-főtengely jó állapotban 6ezer ft
-szívócsonk 2ezer ft/db
-membrán 2ezer ft
-henger+hengerfej+dugó 6ezer ft
-berúgó tengely+racsni+rugók 6ezer ft
-blokk felek 6ezer ft/pár
-olajszivattyú 2ezer ft/db
-kuplung dekli 3ezer ft
stb...
inkább a 2 ütem sajátossága .meg a powernek is annyi a lényege h alacsony fordulaton szűkíti a kipufogó leömlőt és ettől valamennyire alacsony fordulaton is mozgékonyabb.
hello, új vagyok az rs 50 terén, most akarok venni egyet használtan ismerőstől.
Az adatai:1998
fekete
ő csak 73 km/ó húzott ki belőlle egy udvaron, tobbet nem mert, de még szerinte birná tovabb is jóval.
80 pirelli hengeszet
új első és hátsó lánckerék
új válto.
Probléma az h nincs benne aku, nincs öninditó, és be kell kötni az elektronika felét.(állitólag 2-3 órás munka szerelőnek)
A jó az h a motor csak 110,000 ft és van egy szerelő ismrősöm aki kb 2-3000 ft ért meg is csinálja ha kell, baráti alapon.
Megérné megvenni? aki akar az vegyen fel yahoon id: kecskesistvan
és mondja el a véleméyét.
Helllo.Valaki nem tud véletlenül egy olcsóbb Rs-t a közeljövőben? Olcsó alatt 100ezer alatt értem nem kell tökéletesnek lennie!Lehetőleg Am5-ös 98előtti évjáratról lenne szó! Ha valaki tud ilyet az szóljon.Előre is köszi!
Lehet a membrántól is. Ha az öcsédében gyári van akkor azért kezd csak 6-7000-től húzni, a másikban meg pl. Malossi vagy Top akkor az meg azért megy alacson fordulatról. Én is így voltam vele mikor beletettem a Malossi membránt már alacson fordulaton is húzott persze 6-7000 től jobban ez is csak nem lehet annyira észrevenni.
köszönöm a gyors válaszokat nem tudom hogy akkor mi lehet a különbség a 2 motor között öcsémé 7000-nél mintha hátbavágnának a haverjáé meg mint egy simson gyorsul fel. mindkettő egyvillás rs 50-es.
megyek megnézem a motort mert 3000 alatt leáll, önindítóval nem indul, betolni is nagyon nehéz pedig új a dugószett.
A power az alulra csinálna valami kis nyomatékot, tehát a poweresnek a simán húzónak kellene lennie. Gondolom nem egyforma a két henger avagy még a motorok sem egyformák.
Mondjuk 3.-ban kellene betolni eleve. Amikor először indítod, mindíg szorosabb a motor. Lehet, hogy nincs semmi baja. Esetleg a lendkeréknél fogva ellenőrízheted a motor ellenállását. De mielőtt szerelnél inkább mérj, méress. Szerelőknek szokott lenni sűrítési végnyomás mérőjük. Gondolom 10bar környékének kellene lennie benne. 6 alatt kell furatni.
az a helyzet hogy előző tulaj kikötötte az olajozást most 20 as keverék van benne éppen ezért mert most lett fúrva 49.50-re szerintem megette a gyűrűt. :(
Olajcső le a porlasztóról és vizit. Ha 2-3mp-enként nyom egy kis olajat akkor jó. Ellenőrízd a gyertyát is, ha fehér, vagy pirosas melegedős színe van adjál neki anyagot. Magasabb úszószintet pl.
-főtengely felújításra várva 3ezer ft
-főtengely jó állapotban 6ezer ft
-szívócsonk 2ezer ft/db
-membrán 2ezer ft
-henger+hengerfej+dugó 6ezer ft
-berúgó tengely+racsni+rugók 6ezer ft
-blokk felek 6ezer ft/pár
-olajszivattyú 2ezer ft/db
-kuplung dekli 3ezer ft
stb...
Hónap végén meglesz az A korlátlan jogsi, így megválnék kedvenc kis motoromtól aki megtanított motorozni :)
http://www.kepesmotor.hu/april...
Remélem értitek mire gondolok.:S
Az adatai:1998
fekete
ő csak 73 km/ó húzott ki belőlle egy udvaron, tobbet nem mert, de még szerinte birná tovabb is jóval.
80 pirelli hengeszet
új első és hátsó lánckerék
új válto.
Probléma az h nincs benne aku, nincs öninditó, és be kell kötni az elektronika felét.(állitólag 2-3 órás munka szerelőnek)
A jó az h a motor csak 110,000 ft és van egy szerelő ismrősöm aki kb 2-3000 ft ért meg is csinálja ha kell, baráti alapon.
Megérné megvenni? aki akar az vegyen fel yahoon id: kecskesistvan
és mondja el a véleméyét.
Valaki nem tud 94es RS-hez gázbowdent? Esetleg bontásról?
Motoroztam is nem venni észre semmit de most mégóvatosabb vagyok
pl
-50-es fúrható henger+hengerfej 8.000Ft
-50-es jó állapotú hengerszett 16.000-19.000Ft
-főtengely 15.000-18.000Ft
-kuplungszerkezet erősített lamellákkal 14.000Ft
-gyári membrán 3.000Ft
-karbonlapos nyitott membrán 5.000Ft
-malossi membránlapok 2.000Ft
-24-es Dellorto karbi 12.000Ft
-14-es Dellorto karbi 10.000Ft
-gumi nyitott szívócsonk 4.000Ft
-fém nyitott szívócsonk 4.000Ft
-Arrow jobb oldali kipurendszer(Rx-en volt) 18.000Ft
+minden ami egy blokkban van.
Ha bármi más kell, kérdezz!
További képek e-mailben.
megyek megnézem a motort mert 3000 alatt leáll, önindítóval nem indul, betolni is nagyon nehéz pedig új a dugószett.