CSákány! megint én a multkor elfelejtettem kérdezni h mien váltó olajat tegyek a gépbe és mennyit? mert leakarom cseréln. Nem tudja vki mien olajat vegyek bele? egy 98as a gép és 5 sebességes (ha számit valamit).. Aki tud vmit javasolni irjon lécci. Előre is kössz
Bekarbiztam a gépet amennyire lehetett... most 70es fúvóka van benne igy van rendes alapjárat is menni is jobban megy de koppra húzni kell a gázt hogy gyorsuljon és tartsa a fordulatot tehát minden levegőre szüksége van amennyi a torkon befér ugyh szerintem egy nagyobb karbi kéne rá...most SHA 14.12 van rajta amiröl azthittem 14 es de csak 12es...
Öcsém milyen "kicsi" fúvókákról beszélgettek ti itt
PHBN 12 96-os fuvival Igaz alul gyengébb az átlag RS-eknél mert sokat kap, de csak egyszer kell, hogy életrekelljen!
Kezdem érteni már, hogy eddig szintén gyári Rs még eddig miért nem bírt velem......
Nem 109ccm-es henger hanem ez a sorszáma:Dgyári 50es nikasilos 7 felömlös vertex dugót vettem bele 5századra lett illesztve most van benne 90km még nem pörgetem de alul is több ereje kellene hogy legyen most csak 72 es és annál nagyobb fúvókám van itthon viszont 72 vel meg már tul sokat kap ugyhogy vissza tettem a 65 öst ezzel viszont kevesel...ugyhogy a kettö közt lesz jó valahol:D
Hello!
A gyári 14 -esbe az enyémben is 65 -volt,így vettem -ezzel ment a legjobban a gyári hengerrel , a te esetedben a nagyobb baj ,hogy a 109 ccm henger kevés levegőt kap. Minimum 21 es karbi kell,kb 100-110-es főfúvókával,hozzávetőleg.
Szevasztok most ujitottam fel a gépem (dugószett,henger,összes csapágy,szimering,vizpumpa, NGK BR9EG) 109es 7 felömlös henger van rajta 14es dellorto karbi 65 ös fúvókával.Ezzel kevesel egy kicsit és gyengének is érzem de még nem jutottam odáig hogy vegyek nagyobb fúvókát.Ez a gyári fúvóka mérete ennek a karbinak vagy gyárilag is nagyobb kell bele ha valaki tudja irja már meg.
Hát kiiktatod a pumpát, akár le is szerelheted! De HA jó én nem bántanám! Sokkal macerásabb a keverékes megoldás, állandóan kutyuld meg stb! Igaz annál biztosabb nincs, de akkor is
Ellenőrizd, hogy jó-e a pumpa!
Lehúzod a karbiról az olajcsövet és pötyögjön alapjáraton ( keveréket ilyenkor adj neki biztos ami biztos )
Az olaj nemfog ömleni épp hogy pötyörészik
Srácok nekem meg holnap kerül szétszedésre a gép ma voltam a "dokinál"
Császtok skacok! lenne egy kérdésem nem tudja valaki h egy 98 as rs nek külön van generátora ami tölti vissza az akksit vagy ott a gyujtás alaplaprol tölti vissza ott ahol vannak a tekercsek a dekninél a blokkon? mert az a szitu h nem tölti vissza az akksimat peig az akksi vadi zsiir varta akku aki tud léccci segitsen! előre is kössz
Van valakinek olyan 95-ös rs-e h nem különolajzásos hanem egybe a takba azt ennyi mert nekem sztem az olajpumpa adta meg magát ezért szorult meg!Jólenne ha kiköthetném azt csá had menjen egybe válaszokat köcc
meg egy kérdés mért nem tudom ki szedni a hátsó villa tengelyét?
nincs rajta anya, se ki csavarni, se ki ütni nem tudom?
valami tipp hogy tudnám ki szedni?
Szeretnék venni egy rs50-et!Segitsetek már mi az amire érdemes odafigyelni vásárláskor,vannak-e tipushibák,stb !
Előre is kösz!
PHBN 12 96-os fuvival Igaz alul gyengébb az átlag RS-eknél mert sokat kap, de csak egyszer kell, hogy életrekelljen!
Kezdem érteni már, hogy eddig szintén gyári Rs még eddig miért nem bírt velem......
A gyári 14 -esbe az enyémben is 65 -volt,így vettem -ezzel ment a legjobban a gyári hengerrel , a te esetedben a nagyobb baj ,hogy a 109 ccm henger kevés levegőt kap. Minimum 21 es karbi kell,kb 100-110-es főfúvókával,hozzávetőleg.
Hol tudsz 40-ért telót féllengőkaroshoz ? mondjuk még ez is húzós ,most értem nagyjából a felújítás "végére" aztán most meg ez hal meg !
Lehúzod a karbiról az olajcsövet és pötyögjön alapjáraton ( keveréket ilyenkor adj neki biztos ami biztos )
Az olaj nemfog ömleni épp hogy pötyörészik
Srácok nekem meg holnap kerül szétszedésre a gép ma voltam a "dokinál"
nincs rajta anya, se ki csavarni, se ki ütni nem tudom?
valami tipp hogy tudnám ki szedni?