Hello!
2003-mas RS50 motoromon eltört a fejidomot, a műszerfalat és a visszapillantókat tartó fém váz. Hol tudnék bontott alkatrészt találni hozzá, és mennyire drága alkatrészről van szó?
Hellóka..
Engem komplett blokk érdekelni 98-as rs-hez lehetőleg jó állapotban, ha valaki tud jó állapotut akkor létszíves írjon már nekem az xxdanika@gmail.com-os e-mail címre és lehetőleg henger dugó minden legyen a blokkal együtt azsem baj, ha 70-es vagy 80-as..Sőőőt..=)
mióta összeraktam a motorom a bejáratásn kívül több mint 2000km-t tettem bele, és hát semmi gondja eddig, amúgy az 1000km- az kurva sok, a dr és top hengerekhez 400-500-t írnak.
Szerintem ennek nem az az oka hogy elkopott mert ennyi idő alatt ne kophat annyit, ezek kis motorok sok minden befolyásolja, pl. az úton kisebb elemkedő, szél stb. és ezért nem ment annyit. Nekem is volt hogy 98-at ment de volt hogy a csak 90-92-őt.
Ahol belemegy az olajszivattyú bovdenje a szivattyúhoz ott van egy menetes "cső" rajta egy anya, a csövet tekered kifele akkor többet kap, ha befele akkor kevesebbet. Kül ez csak annyit állít hogy mennyire tudja ráhúzni külön állítani nem lehet.
Szerintem meg egyáltalán nem hülyeség ha nem "csak" 500 km-ert járatom! Nekem az is fontos hogy 5000km er múlva ne essen darabokra a fasza bejáratástól! Más is fogja ezt a motort utánnam használni......
Nyílván lesz majd olyan is hogy egyre fokozatosabban terhelem hülye én sem vagyok!
ez hülyeség amit leírtál, az olajon kívül,
1. ha alu a henger azt nem kell járatni, 25-30 kíméletesen, előtt meg egyhelyben járatás, a ventilátor nem hülyeség
2. ha vas a henger akkor 500 km de nem végig 6000 es fordulaton hanem fokozatosan kell gyorsítani, első 150 km-ig 6000-es utánna 100km-enként növelni, majd az utolsó 50 en ott már lehet neki odahúzni rövidebb időtartamig, azaz változatossan azt az 50 km-t mint ha városba motoroznál úgy..
Ugyen ebben a cipőben járok
Most lassan 400 km ernél járok
Vigyázz majd vele előtte járasd emelt alapjáraton tegyél elé egy ventit h kapjon a hűtő levegőt!
Aztán csak szép óvatosba
Én max 6000ig forgatom és megy a tanka +1:50 es keverék szinti olajjal csak h a segge picsája ki legyen nyalva és legyen kenés.
( na jó ma már 1-2x el-el forgattam de már nem "null km-es a gép" )
De továbbra is marad a 6000rpm/min az olajjal meg majd elkezdek fokozatosan leállni 750km ertől szerintem!
Holnap szedem szét a motort, kap új dugattyút, gyűrűket.
Bejáratással kapcsolatban szeretnék tőletek tanácsokat kérni!
Valaki legyenszives irja le nekem mit/hogyan célszerű.
a vázon az az agy rész tört el?
amihez hozzáfogatod a azt a vasat?
ha gondolod nekem van olyanom!
vegyél fel msn-re és megbezséljük!:)