Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi szépen .
Olvashattok egy igazán szakszerű megfogalmazást
Úgy öntsd a csavarig, hogy a motor egyenesen áll nempedig sztenderen!
Köszönöm szépen örök hálám.
8dl 75W90-es szintetkus olaj kell bele. A csavarig kell tökteni a kuplungnál.
vagyis ahol a kuplung lamellák meg a kuplung van oda mennyi olaj kell?
Hello szijasztok .figyusz egy olyan segitcséget kérnék hogy van egy 2001 rs 50nesem hogy a maga ahol a váltó blokk van annak a blokjába mennyi oljat kell tölteni,?a csavarig vagy pedig tele?
kösz a segitcséget előre is.
azt szeretném megtudni hogy milyen gyártmányú lehet a henger+hengerfej az rs-emen
az emblémája egy Y bekeretezve
nagyobb fúvóka jó lessz szerintem
az enyém indítűsnális 10alánemmegy:) szezonelején vettem az aksit bele
indítózás közben úgy leesett a feszültség hogy nem bírt szikrát adni
hauptman szerintem nézd az akksidat nekem is ez volt a probléma.
a töltése jó volt 12 fölött egy hét állás után is de amikor indítóztam leesett a feszültség 5v alá.próbáld meg hogy rátöltessz az akksira.
Kösz az infót, ilyenről már én is hallottam, hogy itt-ott nem csípik a magyarokat.... Sosem fogom megérteni... Nem vagyunk mi cigányok!

Üdv:Zoli
Helló Zolibátyó!

Akkor nem gyengén félre voltam informálva. Mindegy, nem vagyok én szerelő, nem érthetek mindenhez. Köszönöm, hogy ifjú lelkem felvilágosítottad!
Jó, akkor nálad, a henger letágul a dugóról, és ahogy melegszik, az illesztés egyre nő:)
Köszönöm szépen, ezt be is teszem a vicc rovatunkba:)

A tieden kiívüli evilági motorknál viszont ahogy melegszik a matéria, a dugó szépen belecipósodik a hengerbe.
Hogy miért?
Nagyon eccerű, mindkettőt uygan az a lángfornt melegíti, csak a dugó tömege a töredéke a hengerének, ráadásul a hengert a hűtőközeg is hűti, a dugót meg csak a hengerfelé történő hőátadás, és a benzin párolgása.

Alapesetben a dugó felül 220-250 fokos üzem közben(utcai motornál) a henger meg ugye VISZONLYAG RITKÁN iylen meleg.

Pedig Zolikoma nekem már volt ilyen, még a Piaggio-val. Nem sántít az a logika, hiszen számolj azzal a ténnyel, hogy hőre nem csak a dugó tágul...

Fiatal motornál szerintem sem kompresszió, ahhoz nagyon állatnak kellene lenni.
Vkinek 21es vagy 24 Dellorto-ja van? Kellene :D
lassan 10ezer km lesz benne és nincs széthajtva köszi a javaslatokat megfogom próbálni:)
Nem is vennék én se tuti . Meghogy AM6 minőségőek ezek az új blokkok? 12000km-nél főtengelycsapágy csere kellett bele mert úgy zörgött már meg mozgott a lendkerék. Repsol moto completion 2t olajjal volt használva újkora óta. Szal nemlennék meglepve ha dugót kellene cserélni benne
Ja most látom 2007-es, hány km van benne? Akkor nem hiszem hogy kopott, rakj bele új gyertyát.

MÁS:
Pont 5 perce próbáltam ki egy ilyen masinát, háát olyan kis izé inci-finci szépen finoman pörög meg új meg minden. De az enyémet kétszer erősebbnek érzem. Pörög pörög de talán 7000től érzem azt a húzást amit az enyém már 4000-nél tud. Egy előnye van hogy 2 éves nem 12 amúgy....., annyi pénzt nem adnék érte mint amennyiért árulják.
Azért ahhoz eléggé kurvanagy hézag kell, hogy a kopástól már ne induljon.
Ráadásul a logikád kissé sántít, mivel üzemmelegen a dugó eleve nagyobb, ergó jobban tömít, kisebb a résveszteség:)

HA melegen nem indul, akkor rendszerint el van karburálva, esetleg a légyszűrőbe beköltöztek az egerek.
Szia!
Először cserélj gyertyát az új gyertya sokszor segít. Melegen van alapjáratod?
Ha az a jelenség hogy hidegen indul de üzemmelegen már nem esetleg csak tolásra akkor már kicsi a kompresszió a motorban. Alacson forulaton a résveszteség miatt van ideje elszökni a gázoknak, az önindító pedig nem tudja kellő fordulatra pörgetni a motort ezért nem indul. Esetleg tolásra igen mert azzal nagyobb fordulatot lehet elérni. Ha ez így van akkor fúrás és dugattyúcsre szükséges.
Olaszba úgy érdemes kimenni ha van kint ismerősöd aki szerzi őket. Ami jó vétel van azt ott is megveszik
A másik meg hogy a magyarokat nem mindenki szeretni ott. Egyik ismerősömnek olasz főnöke van felhívatta vele a tulajt olaszba, meg is egyeztek, 1-2 nap múlva ismerősöm hívta (kicsit törve beszéli az olaszt) hogy neki kell a motor és menne érte, erre mondta hogy el van adva a motor, másnap az olasz másik számról hívta ugyan azt és megvolt még az a motor
Sziasztok
Kéne a segítségetek.Van egy aprilia rs 50-em 2007-es évjáratu nem volt hozányulva és az isten szerelmére nem indul önindítóval.Hidege pöcre inul semi baja de máskor csak tolásra ha valakinek van valami ijen gondja vagy tudja a megoldást legyen szíves irjon
köszi:)
Ügyesen kell csinálni, az tény. Mi az 1ik MTX-re a fórumot olvasgatva találtunk rá... Nem hirdette... A másikat itt helyben cseréltem egy simóra.... Egyszer már külföldre akarnék kijutni, csak nem tudom, hogy hova kéne menni. Van több kamionos ismerősöm is, nem csak, hogy vezetnének, "kocsi" is lenne...

Erről nem tudtok valamit? Hallottam olyat, hogy olaszban (Miláno mellett) van egy telep, ahol tele van olcsó mocikkal.... Csak hát, olaszt megjárni 300-as alaptőkével nem biztos, hogy érdemes... Még lehet, hogy beszállna haver is, pár kétkerekűvel, :D, de nem tudom, merre induljak... A német E-bay-en is nézegettem, lett volna pár érdemes... Csak nem 1 helyen vannak... Vmiféle telephely kéne... A 3 MTX-ből most van egy jó mocira való, és már a másik kettővel 0-ra kijöttem, és még rengeteg cucc van... Nagyobban kéne tolni. Nem tudtok valakit, akihez be tudnék társulni? Vagy segítene, a helyekkel...?
am am 6 van van 7 ha üreset kapcsolsz, de az am5 be max 6 sebesség van , Vagy ha kicserélték a váltót 6-osra