mert ha a gyújtáskapcsoló alap helyzetbe van akkor a gyújtótrafó 4 lábát letesteli.. és akkor a trafótól tovább nem ad szikrát!
de ha ez nincs összezárva.. 1. állás.. akkor tolásra tuti beindul:)mert nincs letestelve és ad szikrát.. és még világításod is van lehet. de a visszajelzők nem müködnek..
Azokkal kezdtem!
Saruval szuemre nincs gond, de azért holnap megcsiszolom, a biztosítéknak se volt baja de megpróbáltama tartalékkal se de akkor se ment!
De am ne idegelj, sztem nem indul így be se kép se hang semmi visszajelzés nincs a műszerfalon!
De azért is megpróbálom ha beindul leszopom magam!
szia!
akkumlátor sarut nézd meg szerintem el lehet oxidálódva:)
vagy a bíztosíték!:)
am ha ráadod a gyújtást.. tolásra beindul és nem kell tologatnod 5km-t:) jótanács:)
Srácok én nem értem ezt a motort...
Pár napja repkedek semmi gond megy faszán....mondom ma délután kerülök egy karikát!
Ott kezdődött h zárva martadt a csap jó leállt megállok csap kinyit blablabla elindulok egyszer csak sasolom a hőfokmérőt hát fekszik, na mondom ennek mibaja? Megállok rakom ki üresbe, üresbe van N betű sötét, hát mondom nemigaz, leállítom adnám rá a gyújtást se képs se hang szal az elektronika megint behalt
Ez vicc ez engem kisért vagy nemtom, de ez a része különösen szeret szopatni
A vicc h 35 fokba egy kibaszott mellékúton papucsba 5 km-erre a házunktól, mobilom persze itthon volt az asztalomon!
Nem voltam ideges mikor hazaértem laza több mint egy órás motortolásból! A kutya se járt arra! Élveztem, holnap szedhetem szét.....
szia!
teljesen tiszta a karbi +szűrő is van benne .. jó a gyertya is:)
én egy 80-as 85-ös főfúvókára gyanakszom:) de ha ideér a top rendszer lehet megoldódik a probléma:)
Szia nekem is hasonló gondom volt vele. Én beijtattam 1+ benzinszűrőt a karbi meg a benzincsap közé, és kitakarította haverom a karbit. (asszem a főfúvóka volt eldugulva)
szia!
eléggé olajosnak mondható..
és ezért gyanakszom a főfúvókára..
szívató nincs felaakdva.. suber.. a le van teljesen engedve..
karbi tiszta.. új a gyertya.. NGK B10
bobo1995
Az enyémen úgy mélyitettem a hangján,hogy egyrészt kapott egy saját készítésű,nagyobb hangtompítót,ez már jelentősen csökkentett a magas hangján,valamint a gyári lev.szűrő ház fedelet,kb3-4mm-t megemelve rögzítettem,így egy mély szívóhangot ad hozzá-ezt külön is kipróbálhatod ha tetszik,de a kettő együtt jóval nagyobb köbcenti benyomását kelti.
henger faláról tudnál képeket mutatni?
hány felömlös?
Üdv.