Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jupijéjupijó!
Na meglett a hibám oka:
még a multkorában lecsúszott az akksiról a kivezető csövecske és folyt ki némi akusav, ez pont elég lehetett arra hogy az alatta lévő egyik vezetéket megkóstálja Teljesen el is szakadt, de hálistennek multiméterecskével kimértem megkerestem kapott ilyen egymásba dugható kis biszbaszt rájuk forrasztottam összedugtam és lásd Rózsika ismét működőképes
dugattyú nincs, kuplung hiányos
hengerfej égéstér nincs
gyújtás nincs
ja
Köszönöm a választ!
Majd ha egy kicsit hűvösebb lesz akkor nekiesek multiméterrel és méricskélek
Az akksi jó azt már megmértem
ALKALMI VÉTEL! Eladó egy 2008-as APRILIA RS 125, gyönyörű, megkímélt állapotban (2008/6, 125ccm, fedélzeti computer, fordulatszámmérő, lábtartó, önindító, tárcsafék (első/hátsó), tárcsafék, garázsban tartott, keveset futott, rendszeresen karbantartott.) A motor csak UTCÁN volt használva, pályát még nem látott. Benne van az összes gyári fojtás (bontatlan blokk, nincs széthajtva)! A rajta lévő fejidomon kisebb esztétikai hiba, de a motor soha sem volt törve. Oldalidom nélkül volt használva, igény esetén + 25-30000ft. Szervíz 4000nél megvolt rajta, csak full szintetikus moterolajjal használt, garázsban tartott. Motorikusan és szerkezetileg kitűnő állapotben, garantált kilométer. Szezonra felkészítve, gyönyörű állapotban! 50esként volt használva. Utcára és pályára egyaránt a legjobb választás.
ÁR: 549.000ft
Érd: Tel: 30/9071630
E-mail: rozsa92@gmail.com
ALKALMI VÉTEL! Eladó egy 2008-as APRILIA RS 125, gyönyörű, megkímélt állapotban (2008/6, 125ccm, fedélzeti computer, fordulatszámmérő, lábtartó, önindító, tárcsafék (első/hátsó), tárcsafék, garázsban tartott, keveset futott, rendszeresen karbantartott.) A motor csak UTCÁN volt használva, pályát még nem látott. Benne van az összes gyári fojtás (bontatlan blokk, nincs széthajtva)! A rajta lévő fejidomon kisebb esztétikai hiba, de a motor soha sem volt törve. Oldalidom nélkül volt használva, igény esetén + 25-30000ft. Szervíz 4000nél megvolt rajta, csak full szintetikus moterolajjal használt, garázsban tartott. Motorikusan és szerkezetileg kitűnő állapotben, garantált kilométer. Szezonra felkészítve, gyönyörű állapotban! 50esként volt használva. Utcára és pályára egyaránt a legjobb választás.
ÁR: 549.000ft
Érd: Tel: 30/9071630
E-mail: rozsa92@gmail.comALKALMI VÉTEL! Eladó egy 2008-as APRILIA RS 125, gyönyörű, megkímélt állapotban (2008/6, 125ccm, fedélzeti computer, fordulatszámmérő, lábtartó, önindító, tárcsafék (első/hátsó), tárcsafék, garázsban tartott, keveset futott, rendszeresen karbantartott.) A motor csak UTCÁN volt használva, pályát még nem látott. Benne van az összes gyári fojtás (bontatlan blokk, nincs széthajtva)! A rajta lévő fejidomon kisebb esztétikai hiba, de a motor soha sem volt törve. Oldalidom nélkül volt használva, igény esetén + 25-30000ft. Szervíz 4000nél megvolt rajta, csak full szintetikus moterolajjal használt, garázsban tartott. Motorikusan és szerkezetileg kitűnő állapotben, garantált kilométer. Szezonra felkészítve, gyönyörű állapotban! 50esként volt használva. Utcára és pályára egyaránt a legjobb választás.
ÁR: 549.000ft
Érd: Tel: 30/9071630
E-mail: rozsa92@gmail.comALKALMI VÉTEL! Eladó egy 2008-as APRILIA RS 125, gyönyörű, megkímélt állapotban (2008/6, 125ccm, fedélzeti computer, fordulatszámmérő, lábtartó, önindító, tárcsafék (első/hátsó), tárcsafék, garázsban tartott, keveset futott, rendszeresen karbantartott.) A motor csak UTCÁN volt használva, pályát még nem látott. Benne van az összes gyári fojtás (bontatlan blokk, nincs széthajtva)! A rajta lévő fejidomon kisebb esztétikai hiba, de a motor soha sem volt törve. Oldalidom nélkül volt használva, igény esetén + 25-30000ft. Szervíz 4000nél megvolt rajta, csak full szintetikus moterolajjal használt, garázsban tartott. Motorikusan és szerkezetileg kitűnő állapotben, garantált kilométer. Szezonra felkészítve, gyönyörű állapotban! 50esként volt használva. Utcára és pályára egyaránt a legjobb választás.
ÁR: 549.000ft
Érd: Tel: 30/9071630
E-mail: rozsa92@gmail.com
Jah, Köszi
Köszi villszer.Ma megyek osztálykirándulásra ha megjöttem még szeretnék kérdezni hogy akk végülis hogy oldottad meg a kiput.Egyenlőre meg majd most a töréseket kell majd kijavítanom meg szerezni cuccokat az rs-hez.(
Köszi szépen, sikerüllt feltölteni!
már fent vagy és beszéltünk is
a kissé hiányos az mit jelent ?fél lengőkaros nem az igazi.mondjuk olyan szempontból mind1 h mivel az egész hátulja lesz cserélve.bár inkább 2 lengőkaros kellene.azt tudom h hegeszteni meg flexelni kell majd.csak az érdekel h meg lehet-e csinálni és nem impossible projekt
Hali!

csinálltál a hengerről képeket?
bobo
Vidit a hangjáról sajna most nem tudok feltenni ,de képek vannak amin a dob is látszik, igaz hogy csak vas, 90mm átmérőjű, és 5cm -el hosszabb a gyárinál, szétszedhető, variálható még a gyapot mennyiséggel is de eredetileg kisérletinek szántam-és mivel nekem tetszik a hangja és jól is megy marad is.Pénzbe sem került, az anyag megvolt, eszterga+hegesztési munka haveri alapon.A gyári lev.szűrőfedél nyitásával a szívóhang a nyitott lev. szűrőkhözképest nagyobb ,mélysége -erőssége jól variálható,nálam az exrema-n,kicsit alakítanom kellett hogy ne tudjon alégsz.betét kirázkodni a helyéről, amit előtte a fedél szorított le.
bobo!
Eggyüttérzésem a csúszás miatt,ez az egyik legnagyobb mérgem,hogy napi szinten kijönnek elénk, pofátlanul, hasonló miatt volt legnagyobb esésem is anno még simo-val,70-röl-satufék,árokaljában-én, motor-rám,ha akkor nincs rajtam bukó, (akkor a80-as évek végén még nem is volt kötelező ,ha jól emlékszem) most nem írok az tuti.Ezért is tettem szgk.kürtöt az RSre ezt meghalja a bunkója,volt már hogy a fülébe nyomtam,a letekert ablakába ,mikor beszorított a másik sávba. Be is húzta a nyakát, nem is mert vissza előzni.
Természetesen kiindulópont ,hogy az akksi jó, féklámpa működik pl.?mert annak is gyújtásról kéne mennie.
Norbi!
Megkellene nézni a gy.kapcsba bejut-e állandó +?, Gy.rátételkor ki-is adja-e ? (valamelyik szálon a csatlakozójában,meg kell jelenni +-nak,ami a műszerfalat ellátja.)
Megmondom őszintén azon már nem csodálkoznék
Majd holnap a robeszból kikapom az akut és megpróbálom azzal
Norbikám!
Akksi baja lesz.
Hidd el nekem!:)
szia nekem is i ilyesféle problémám volt, egyik pillanatról a másikraelment az összes visszajelzés, önindító (álló motornál) Előtte hallottam egy kissebb pattanásfélét. azt ajánlom hogy cseréld ki az összes vbiztosítékotr a motorban . nekem az ülés alatt lévő ment el.aztán minden jó lett benne. ha járó, vagy állómotornál az indexek nem működnek,vagy csak egyet egyet villannak akkor tuti akksi.

Sok szerencsét! Ricsi
pedig az akksi körül lesz akkor valami, biztosíték jó?
szerintem meglehet oldani mind a 2 dolgot, de flexelni, heggeszteni biztos kell
van 1 kissé hiányos 123as blokkom.
fél lengőkaros lengővillám 2fajta van
Na srácok!
Moci állapot a következő:
-gyújtáskapcsolót szétszedtem semmi baja minden forrasztás a helyén továbbá a toldások stb szal ott minden oké
-aksin a sarukat vezetékeket felcsiszoltam
-műszerfalon nuku visszajelzés de ha ráadom a gyújtást attól függetlenül a motort be tudom tolni és pöcc-röff
-ha beindult és jár a motor akkor van világításom és ezen visszajelzők működnek is de másé nem
-amikor jár a motor és egy pillre leveszem a gyújtást de vissza is adom rá akkor megy tovább ( arra gondolok h ugye leáll egy pillre de ahogy visszakapja a gyújtást pöfög tovább ) és ilyenkor egy kezelőszerv se működik csak a világítás kapcsolói!
Azért nem értem a dolgot mert nemtudom h minek lehet baja! Annyira semmi összefüggés nincs abban h véletlenül úgy indultam el h zárva volt a csap és utánna megálltam csap ON-ra gyújtás vissza és megy tovább! Utánna lettem figyelmes arra h nem mér a hőfokmérő pedig mért előtte mert mindig figyelem! Ekkor megálltam gyújtás le-fel és onnastól kezdve lett az a tünet h se kép se hang!
Várom az ötleteket tippeket h mit nézzek meg stb!
Bocsi h ha hosszúra fogtam csak szar így hülyén élni h jelen pillanatban nemtudom h mi baja lehet!
HELP