Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

OK, most gyűlik a cash, igazából Hondázni akarok, csak mondta haver, hogy RS-t bontsak, mert abban nagy pénz lehet... Drága idomok...
Van, hidd el.
Nem 199 hanem 99 :D
Sziasztok! Akarok motort bontani, a biznisz végett... Eddig 80-as Hondákat bontottam 3at, szakítottam is rajtuk, még van 199%ban teljes motor, de lehet, hogy kipróbálok majd mást is bontogatni... RS 50-es alkatrészre vajon mennyire van szükség?
Felújítható. Csak győzd kifizetni!

Tuji
eltaláltad!
De és ez bírja a pörgést?:D
Az alu henger nem javítható ha esetleg baj történne.(nem lehet fúrni!)
Drágább és tartósabb mint egy acél henger. De ha bármi gixxer beüt ( ragadás, karcolódás ) akkor kuka, mert nem javítható nem furható. Az acél negyedébe kerül nem olyan tartós de ha bármi gubanc van pár ezerért megfurják és olyan mint új korában.
Hali!Lenne egy olyan kérdésem nektek az mit mond h aluminium henger?Mert az enyémen az van mi a véleményetek róla?Válaszikat köszi
7000 alatt használható? Jó vicc 7000 felett nem is nagyon használom. 3000 és 7000 között közlekedek vele. Eddig nem is erőltettem tovább, mert bejáratós volt de őszintén nincs is szükségem nagyobb tempóra. 7000-nél kereken 70-et megy. Max akkor forog kicsit többet ha ellőzni akarok. Nekem gyönyörűen húz alacson tartományban is még hogy nem lehet 7000 alatt használni. A kuplungot már 1500-2000 től engedem, 80 kilós vagyok és szépen húz. Arról nem is beszélve hogy elől így is egy foggal nagyobb lánckerék van, gyári mérettel még jobban húzna.
Megnyugtatatok és assszem maradok az Rs-nél :)
Remélem minnél előbb én is gazdája leszek egynek..:)
Nagyon szépen köszönöm az infót..
Amnekem olyan 4-5-6 litereket beszéltek azt nem mondták mien sebességnél de jah!
Télleg kösz...
Szia! Teljesen gyári gép 14-es karbival 65-ös fúvókával elől 13-as lánckerékkel 60-70-es tempóban max 2 litert eszik nekem. Ezzel a motorommal járok eddig a legkevesebbet benzinkútra pedig minden nap használom városban. 2-3 hetente rakok bele Kb 6litert, de tényleg csak úgy szoktam tankolni hogy már ideje lenne lenne mert már baromi rég voltam nem azért mert kifogy. Nem tudom mit hallottál de egy alap gyári gép nagyon keveset eszik. Még a kis Suzuki Street Magicem is többet evett az RS-nél.
Neked egy telitank 2000 Ft?
Jó neked, nekem kell pár Forint híján 5000 hogy telelegyen!
Ha csak túratempóban használom akkor ha vigyázok rá 350 km ert is el lehet gurulni vele de tény és való hogy akkor óvatosan a gázzal! De 320 at nekem bármikor elszalad! És 7000 alat is használható valamennyire
13/47 AM6
Köszi a segítséget ismét, ahogy hazaértem melóból elmegyek edzeni és újra szétkapom remélem megtudom bütykölni!
Ja a robogotuningosnak a weboladlon megtalálod a e-mail elérhetőséget. Ha jól emlékszem sem a kuplungkar sem a váltókar nincs az áruházban kirakva. De írsz neki hogy az kellene és tud adni.
Változó, 7000 -es fordulatszám alatt szinte használhatatlan 4-5 és 6. fokozatban, legalább is nekem. Én egy teletankból (2000 forintból) megyek 130-150kilométert városon kívül. Annyi a különbség, hogy hátul nem 53 -as fogas van hanem 43 -as. (Elöl 14. -es fogas van.) Bizony, elindulásnál nagyot kell kuplungolni, de megy 100 -al.
Mien srácnak?
ÜDv! Érdeklődök egy gyári rs 50 ugy 70-80 as tempónál mennyit eszik kb?MErt megomdon hogy amiket olvasok azáltal elgondolkodtam hogy biztos hogy Rs et akarok!
Várom válaszotokat!:D
Köszi....
Ja azt elfelejtettem hogy írj a srácnak, mert a webáruházban nem biztos, hogy megtalálod az alkatrészeket, de van neki csak nincs fennt az áruházban minden!
köszi djklein!
A fúvóka nem igazán tud elromlani. Max eltömődik de azt mondtad kitisztítottad a karbit. Ha szivatóval indítod a kari alján maradt kis benzinnel beindul csak gázadáshoz ez már nem elég hörög és lefullad.
Lehet tisztítás után kicsit felrdén tolódott be a tűszelep és beragadt vagy elmozdulti kicsit. Egyszerűen kihúzod és visszarakod megfelelően ennyi.
Nem tudom a tiedben milyen szelep van. Nekem anno a 125-ösnél az volt a probléma, hogy a tűszlep végén van egy rugós pöcök ami az úszóval érintkezik. Be lehet nyomni akár egy golyóstoll végét aztán magától visszaugrik olyan mint egy kis teleszkóp. Ideális esetben ki-be kell mozognia. Nekem ez ragadt be teljesen kinyitott állapotban nem lehetett benyomni így túl hosszú volt hiába lógott az úszó nem ereszkedett le a tűszelep csak csorgott picit a benzin.
Én is elmentem 500métert és simán megállt alattam utánna tolhattam haza.
Szedd szét és meglátod.
Ilyen műszerfalat keresek már hónapok óta!
Ha valakinek van ilyen eladó akkor írjon nekem vagy itt a fórumba vagy ezen az e-mail-címen: zolee012@freemail.hu
Az nem baj ha nem 200ig van számlázva csak működjön!
De viszont szivatóval se mindig! Ezt elfelejtettem hozzáteni
Meg mi baja lenne a főfúvókának? Eddig jó volt neki, mostmár nemszereti? Ilyet nemjátszunk FArsot nemtudom h hol le fogom még1x ellenőrizni de 100% ra mondom h azt biztos nem!
De viszont felpörögni is volt már h felpörgött és leállt Hülye ez én mondom nektek, belemászott a fejélbe a bogár...nemcsoda aprilia de azért is így szeressem
Tegnap olyat is csinált mint egy 1000res sportgép! "ugatott" alapjárat 2000-3500 között ingadozott! Kinevettem
valaki megtudná mondani az Aprilia RS50 AM5-ös blokk vízpumpa szimering méretét ?