Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Hát rafele zárod a csapot, ha hosszabb ideig áll, előfordulhat, hogy nem pöcre indul a masina. Előre fele van nyitva, ha a tömítés nem megfelelő, előfordulhat, hogy a benzin szivárog, ez idézhette elő a benzinszagot, valamint azért indult pöcre a géped, mert a csap nyitva volt egészen az indítás pillanatáig is. Ha a nyíl lefele mutat, az a tartalék (a lehetséges leülepedett kosz végett használj vmi szűrőt).

Mindenesetre győződj meg arról, hogy a csapod valamint a karburátorod megfelelően tömít e!

Remélem segíthettem!
Vedd le a tankot és nézd meg hogy egyáltalán hogy/merre zár.
Elvileg hátra zár. le tartalék. előre nyit.
Ha leveszed és kipróbálod akkor úgyis látni fogod hogy Neked hogy van.

Szerintem ez a legegyszerűbb.
Hali!

A múltkor kérdeztem a benzincsapot, és íme a nagy helyzet:

Hátra felé zártam a benzincsapot, állt egy napot a moci, 10 perc próbálkozás után indult be erős benzinszagú füstöt pöfékelve. Este megint hátrafelé zártam, másnap be kellett tolni, mert 5 perc után nem indult be. Gondoltam kipróbálom azt amit az előző tulaj mondott, vagyis hogy előre felé zárom. Előre zártam, állt egy napot. Amikor legközelebb beléptem a tárolóba, jelentős benzinszag ütött meg, de a moci pöccre indult... Ilyenkor mivan? Valami ötlet? Akkor most tényleg előre felé zár, a benzinszag meg normális?

Előre is köszönöm!
Értelek. Ez örvendetes hír, erősített főtengellyel tűrhetően tuningolható.
Üdv!

Megfelelő használat mellett nincs probléma a motorral. Főtengely/ 4000 Km teóriát felejtsd el, főleg ha a főtengely is cserélve van erősebbre!
Szia!

Kicsit ha lentebb mész a hozzászólásokon, RSDanee árulja Top sportkipufgó rendszerét, ami alig használt, újonnan 65-75 ezer forint, nyílván nem ennyiért árulja.
Szevasztok! Lenne egy kéréses kérdésem, hogy ha szeretnék egy sportdobot a gépemre akk honnan vegyek és milyet?
Annyira drágát nem szeretnék mondjuk 100E felett. köszi
remélem ti irtok vmi tippet mert Derbi fórumon még csak vissza sem írnak... 2007-es a moci szoval ugyanaz mint az olyan körüli rs.
Oks, írtam mailt.
vagy maiben, adatlapomon címem
Oks, akkor még beszélünk ha aktuális. MSN vagy inkább itt?
140 irányár, de fél óra és jönnek megnézni, ha nem megy el akkor dumálhatunk róla
Köszönöm a válaszokat! Asszem megpróbálom a 13-ast
180E Ft a vége de vannak hiányosságai. de a többit inkább MSN-en és mindent ell mondok róla.
Mindent tudsz?
180 ezerért adja én úgy hallotam
még mindig megvan a TOP verseny kipum ócsóóón
Árban?
Szia! Mi pénz lenne az Extrema?
Anno szerettem volna én is 80-ast, de lebeszéltek róla, mondván 4000km/főtengely. Viszont ezzel a 4 literes fogyasztással elég kedvezően hat, mivel a 70-es evett nekem ennyit... Talán túl sem terheli, hogy vált be?
Én kérek elnézést! 105 Km/h.
Eladó RS Extrema AM5 blokkal 75ccm-es DR hengerszettel erősített főtengellyel 17,5 karbival.
igény esetén visszaalakítom 50ccm-re, és gyári cuccokkal
Köszönöm a gondolatot
105-öt bármikor, többet azt nem de ezt tudja
Full széria
RS.
UI.:

A gyakorlati példa természetesen lalee0606-nak szólt.
Tanács: ha 8ezren, 6-dikban, utazóban használod a gépet, bepróbálkozhatsz nyugodtan egy foggal nagyobb kerékkel, de semmiképp sem nagyobbal.

Egyébként Norbi kolléga gépén is 13-as kerék van, 105-110-et tud a gépe, széria 50-es, folytatlanul.

Sok sikert!
Hali!

Én értelek és ez teljesen korrekt, csak általában áttét csere előtt a végsebességet szokták feltüntetni, valamint az aktuális fordulatszámot.

Ha gyakorlati példa kell, én is 8 ezren használtam, ekkor 80 Km/h-t ment a mocim 5 dikben (am5). 13-43-as áttételt kicseréltem 14-43-asra, mostmár 7500-on megy 80-nal, ezen a fordulaton is használom, kényelmesen elmegy bárhova (utazóban).

12500-on még nem próbáltam, annyit nem forog, kicsi a fúvókám stb. (szándékosan). Lényeg, hogy így 4 litert eszik maximum. 80ccm.