Hát rafele zárod a csapot, ha hosszabb ideig áll, előfordulhat, hogy nem pöcre indul a masina. Előre fele van nyitva, ha a tömítés nem megfelelő, előfordulhat, hogy a benzin szivárog, ez idézhette elő a benzinszagot, valamint azért indult pöcre a géped, mert a csap nyitva volt egészen az indítás pillanatáig is. Ha a nyíl lefele mutat, az a tartalék (a lehetséges leülepedett kosz végett használj vmi szűrőt).
Mindenesetre győződj meg arról, hogy a csapod valamint a karburátorod megfelelően tömít e!
Vedd le a tankot és nézd meg hogy egyáltalán hogy/merre zár.
Elvileg hátra zár. le tartalék. előre nyit.
Ha leveszed és kipróbálod akkor úgyis látni fogod hogy Neked hogy van.
A múltkor kérdeztem a benzincsapot, és íme a nagy helyzet:
Hátra felé zártam a benzincsapot, állt egy napot a moci, 10 perc próbálkozás után indult be erős benzinszagú füstöt pöfékelve. Este megint hátrafelé zártam, másnap be kellett tolni, mert 5 perc után nem indult be. Gondoltam kipróbálom azt amit az előző tulaj mondott, vagyis hogy előre felé zárom. Előre zártam, állt egy napot. Amikor legközelebb beléptem a tárolóba, jelentős benzinszag ütött meg, de a moci pöccre indult... Ilyenkor mivan? Valami ötlet? Akkor most tényleg előre felé zár, a benzinszag meg normális?
Kicsit ha lentebb mész a hozzászólásokon, RSDanee árulja Top sportkipufgó rendszerét, ami alig használt, újonnan 65-75 ezer forint, nyílván nem ennyiért árulja.
Szevasztok! Lenne egy kéréses kérdésem, hogy ha szeretnék egy sportdobot a gépemre akk honnan vegyek és milyet?
Annyira drágát nem szeretnék mondjuk 100E felett. köszi
remélem ti irtok vmi tippet mert Derbi fórumon még csak vissza sem írnak... 2007-es a moci szoval ugyanaz mint az olyan körüli rs.
Anno szerettem volna én is 80-ast, de lebeszéltek róla, mondván 4000km/főtengely. Viszont ezzel a 4 literes fogyasztással elég kedvezően hat, mivel a 70-es evett nekem ennyit... Talán túl sem terheli, hogy vált be?
A gyakorlati példa természetesen lalee0606-nak szólt.
Tanács: ha 8ezren, 6-dikban, utazóban használod a gépet, bepróbálkozhatsz nyugodtan egy foggal nagyobb kerékkel, de semmiképp sem nagyobbal.
Egyébként Norbi kolléga gépén is 13-as kerék van, 105-110-et tud a gépe, széria 50-es, folytatlanul.
Én értelek és ez teljesen korrekt, csak általában áttét csere előtt a végsebességet szokták feltüntetni, valamint az aktuális fordulatszámot.
Ha gyakorlati példa kell, én is 8 ezren használtam, ekkor 80 Km/h-t ment a mocim 5 dikben (am5). 13-43-as áttételt kicseréltem 14-43-asra, mostmár 7500-on megy 80-nal, ezen a fordulaton is használom, kényelmesen elmegy bárhova (utazóban).
12500-on még nem próbáltam, annyit nem forog, kicsi a fúvókám stb. (szándékosan). Lényeg, hogy így 4 litert eszik maximum. 80ccm.
Hát rafele zárod a csapot, ha hosszabb ideig áll, előfordulhat, hogy nem pöcre indul a masina. Előre fele van nyitva, ha a tömítés nem megfelelő, előfordulhat, hogy a benzin szivárog, ez idézhette elő a benzinszagot, valamint azért indult pöcre a géped, mert a csap nyitva volt egészen az indítás pillanatáig is. Ha a nyíl lefele mutat, az a tartalék (a lehetséges leülepedett kosz végett használj vmi szűrőt).
Mindenesetre győződj meg arról, hogy a csapod valamint a karburátorod megfelelően tömít e!
Remélem segíthettem!