Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezek után az olaj csere már a legkisebb gond. Köszönöm amúgy, djklein válaszait és a te válaszodat is. Azt hiszem, hogy itthon csinálom meg inkább. Ha meg elbaszok valamit, még mindig ott a szerviz. :D

Köszönöm még egyszer.
Valaki tudna nekem segíteni? Kellene nekem távolsági izzó+ami a 2005-ös rs-en is van fehér búrájú index hátúl a lámpába izzó ami dupla szálas ugye mert a féklámpa meg a rendes lámpa egy izzó.Aki tudna nekem segíteni azt nagyon megköszönném
Valószínű hogy a szimering víz felöli oldala kopott el azért nem folyik még a blokkba. Ebbe csak 1 szimering van a vízpumpába, de annak 2 fele van. Nézd meg hogy a blokkba nem folyt-e már be, mert akk olajcsere is.
Egy vízpumpa javító készlet 2500-3000Ft + munkadíj. De ha csak szimeriget veszel bele csapágy szimering szakületben akkor még olcsóbb.
Ajjaj.. Hát akkor ebből mégis csak szerviz lesz. Szervizbe mennyiért csinálják meg, kb.?
Ha mégsem szervizbe vinném, tehát megcsinálnám itthon, akkor mennyiből úszhatom meg?

Köszönöm a segítséged.
Szia!

Az a lyuk azért van ott, hogy ha szimeringes a vízpumpa akkor ott follyon ki a víz és ne keveredjen az olajjal a blokk belsejében. Vízpumpa felújító készletet kell venned kicserlni a szimeringeket és a tömítéseket utánna jó lesz. Szuszogni már azért szuszog mert kevés benne a víz nem kering felfő és a vízgőzt ereszti kifelé.
Szuszogott, mikor melege volt a tartály tetején jött a levegő.
Nem a tömítéssel van a gond. az rendesen zár, elvileg. A vízpumpánál, a blokk alján van egy luk, azon csöpög és folyik.
Milyen RS?
Vagy lehet hengerfej tömítés hiba is. Ilyenkor gáz kerül a rendszerbe folyamatosan szuszog és nincs keringés felfő.
Szia!

Ha sok a víz a betöltő nyítás kupakján keresztül nyomja ki, nem a vízpumpánál. Valószínüleg a vízpumpád tömítései mentek tönkre ha kifelé folyik. Esetleg a vízpumpa sziering is tönkremehet de akkor a blokkba folyik a víz. Szedd szét és nézd át a vízpumpát, lehet hozzá felújító készletet kapni.
Azt én sem tudom már hogy ki írta, de én kipróbáltam, és gyengébb lett tőle a motor sztem sok levegőt kapott szal kell még utána állítgatni.

Mondjuk az tény és való hogy jobb lett tőle a hangja.
Tegnapi nap jöttem haza fele, és egyre inkább elgyengült a motor, pakoltam vissza 5-4-3 -ba, majd megálltam nehogy valami baj legyen. Mindig van nálam gyertya kulcs, meg ami kell. Gyertyát cseréltem, majd el is indult önindítóval, pöccre. Valószínű átégett a gyertya, mert hogy víz az nem igazán volt benne. Legalább is a hűtő, az hideg volt, a henger meg forró. Ha után töltöm, akkor a víz pumpa alatt csöpög kifele. Ha elindítom akkor meg folyamatosan folyik. De miért? Azt tudom, hogyha sok van benne, akkor ki kell jöjjön valahol, de nem töltöm nyakig a tartályt, csak a minimum jelzésig. Természetesen hideg motornál töltöttem újra a tartályt.

Ötlet, hogy miért van ez a jelenség, illetve mit tudok vele kezdeni? (szervizen kívül)
Igen full széria az enyém is!
Elől nem 12 es hanem 13 as a fogaskerék, ennyi a változtatás
Úgy mondom hogy 95-100 at mindig de 105 höz azért rá a tankra és keress egy egyenest!
akkor jó de a tied akkor hogy megy 105-öt ha azis full gyári?Kompresszióra kíváncsi vagyok,majd megméretem.
Egyébként ki írta azt, hogy megemelte a gyári légszűrőház tetejét 3-4 mm-errel?
Egy kis szívóhangot akarok varázsolni a gépnek Valahogy élek halok érte!
Csak azért hogy a karbin kell e hozá állítani vagy annyira nemvészes? Mert nemigazán akarom eltekergetni, de egy kis mélyebb szívóhangnak örülnék
senkit nem érdekel az RS?:D
Áhh am ez se forog
Igen perdül 16-17 ezer körül a cuccos
Nemtom 7 est mutat de attól kikéne neki forogni magát terhelés alatt de ez csak 9 e forog:SVoltam vele szerelőnél aztmonta jó holnap veszek rá egy normális kipufogót mert most egy sebring szutyok van rajta lessz ami lessz.
Nem tudom belinkelni.

Youtube-ba ezt üssétek:

DERBI GPR Malossi MHR team 80

Második vidi asszem, amiben egy Derbi megy csutkán, plusz utána lohol vmi más moci is....
http://www.youtube.com/watch#!v=-vJhAtgebgg&feature=related
Na ezt hallgassátok meg, mire bukkantam:

http://www.youtube.com/watch#!v=-vJhAtgebgg&feature=relat
ed

Naon fsza hangja van!
Figyelj, ezt te érzed. Ha van még benne erő, nem csörög, akkor még jó. De számíts rá, hogy nem sokára dugózni kell, plusz fúrni ha szükséges, stb-stb...
Vártam h válaszoljanak nekem 7 pont és ez mit jelent nagyon szar?