Sziasztok.Lenne egy pár kérdésem:70es Dr hengerem van,valamint egy arrow rendszerem,mennyit számitana egy 19v21es karbi rá?mert még gyári van rajta,valamint hanyas lánckereket javasoltok h pörögjön is de végsebessége is legyen azért.Kettő között:D
Válaszotokat előre is köszönöm.
Helo Srácok.Lenne egy kérdésem.Most fúrattam a hengeremet, kapott sportdugót . És az lenne a kérdésem hogy meddig járatós, meg hogy meddig lehet pörgetni meg ilyenek.Előrre is köszönöm! Üdv.
ÜDv!Olyan kérdésem lenne mikor már húzom a gépnek és elmegy piros mezőbe olyan 10-11 Ezres fordulatig a gép jobban megy fél gázon mint teljesen,h ez egy nagyobb fuvóka segítségével kilehetne-e küszöbölni? vagy micsoda?vagy csak ne várjak többet tőle?
Nekem hétvégén is no motorozás!
Osztálykirándulsá....fátális
Debiben voltam ma kocsival.....azért azt is élvezet elhúzni a pirosig
Természetesen utánna kellő visszahűtés stb ha ne legyen annyira ölve
Gyerekek lenne egy kérdésem Ma motoroztam egyet.Egyik kanyarban elmentem betettem 2esbe kipörgettem 11ezer fordulatig és egy autónak(ami mellesleg az út szélén állt)beindult a riasztója.Elkezdtem röhögni mint egy hülye:D nemtom hogy én voltam-e de valószínű
A hajtórúd hossza nem befolyásolja a lökethosszt.
Rendszerint mechanikai szükségszerűség, hoyg a dugó alja elférjen a sonkától alsó holpontban, másrészt a hosszabb hajtórúddal az oldalerők is kisebbek, és ezáltal magyobb fordulaton a görgők és a dugó/henger kopása is.
Minél hosszabb a hajtórúd, fordulaton annál inkább csak az alternáló tömegek tömegerői hatnak.
Az enyém 80-as révén eszik maximum 4 litert (persze ha fúvókáznám nem így lenne, viszont így is kellemesen harap). A fogyasztás nem feltétlen a sebességi fokozatok függvénye. Szokták volt mondani, hogy a 6 sebességes pörgősebb, ennek révén többet is eszik. Én ezzel vitatkoznék, véleményem szerint a fogyasztás több tényező együttes eredménye.
Egyébként amit mutattál RS-t, azon még a festés gyári.
A nagylöketű hengerre visszatérve, sokkal jobban megy mint egy "normál löketű" most raktam bele a TOP nagylöketű szettes blokkot egy supermotoba (RS blokkja volt), TOP főtengellyel, 21-es karbival, Metrakit rezóval, Malossi membránnal, direktszűrővel, 13-48-as áttétellel megy kb 130-at, és még egy 15-öst is simán vinne, ez az áttétel szinte kicsi neki. Gondolom a nagy löket a nyomatékot növeli mivel nagyon nyomatékos is lett a normál hengerhez képest.
Szia kösz a válaszokat, igazábol néztem egy eladó rst és 1995 10 hó, robogóra akarja elcserélni a srác ő mondta hogy 5 ös váltóvanbenne. akkor fogyasztásban sincs külömbség 5-6 között? Erről a mociról lenne szó
Ehhez van egy jó story-m. Amint azt tudjátok, vagy éppen nem, volt egy 6 sebességes Cagiva Prima-m, kb. 90 Km/h végsebességgel.
Mikor elmentem az utcánkban, egyik jóbarátom megfigyelte a masinát (aki egyébként kompetenciáját tekintve autó szerelő, de Simsonok javításával is foglalkozik).
Mit hallok vissza egyik havertól, mit mondott a jóbarátom?
"Heeej, ez a fiú kapcsolja a huszonnyócadik sebessíget, aztán még mindig csak 30-cal megy."
UI.: Igaz utóbbi időben már kompressziós volt a masina, de utána dugózva lett.
Azt szeretném kérdezni, hogy a minarelli blokkos rs-eken a hőgombához 1 vagy 2 kábel megy?
Válaszotokat előre is köszönöm.
AZ EGYETLEN APRILIA RS 50 OLDAL!
Lépj be te is, legyél fórumtag!
Osztálykirándulsá....fátális
Debiben voltam ma kocsival.....azért azt is élvezet elhúzni a pirosig
Természetesen utánna kellő visszahűtés stb ha ne legyen annyira ölve
Rendszerint mechanikai szükségszerűség, hoyg a dugó alja elférjen a sonkától alsó holpontban, másrészt a hosszabb hajtórúddal az oldalerők is kisebbek, és ezáltal magyobb fordulaton a görgők és a dugó/henger kopása is.
Minél hosszabb a hajtórúd, fordulaton annál inkább csak az alternáló tömegek tömegerői hatnak.
Az enyém 80-as révén eszik maximum 4 litert (persze ha fúvókáznám nem így lenne, viszont így is kellemesen harap). A fogyasztás nem feltétlen a sebességi fokozatok függvénye. Szokták volt mondani, hogy a 6 sebességes pörgősebb, ennek révén többet is eszik. Én ezzel vitatkoznék, véleményem szerint a fogyasztás több tényező együttes eredménye.
Egyébként amit mutattál RS-t, azon még a festés gyári.
Több infó kell az RS 50-ről?
ifs.isgreat.org
Nézz fel ide!
Ehhez van egy jó story-m. Amint azt tudjátok, vagy éppen nem, volt egy 6 sebességes Cagiva Prima-m, kb. 90 Km/h végsebességgel.
Mikor elmentem az utcánkban, egyik jóbarátom megfigyelte a masinát (aki egyébként kompetenciáját tekintve autó szerelő, de Simsonok javításával is foglalkozik).
Mit hallok vissza egyik havertól, mit mondott a jóbarátom?
"Heeej, ez a fiú kapcsolja a huszonnyócadik sebessíget, aztán még mindig csak 30-cal megy."
UI.: Igaz utóbbi időben már kompressziós volt a masina, de utána dugózva lett.