Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha tényleg full tuningot akarsz akkor egy 98 és 2004-5 közötti AM6-os blokkot tegyél bele!
Ez val színű aksi.Ha van otthon bika kábel próbáld meg kocsiról ,de úgy hogy a testet csak a vázra tedd valahova ne az aksira és az autó ne járjon és csak rövid ideig a frankón teker és el is indul akkor akkumulátor.Persze az önindítónak is baja lehet lehet szorul vagy szénkefés kicsit ki kéne takarítani.A behúzó tekercs valószínű ,hogy jó mert behúz és próbál is tekerni csak gyengén.Akkor lenne behúzó tekercs ha csak kattanna.
hay mindnekinek!

Vagy ha szép türelmes ember vagy akkor idővel alkalmi vásárlásokból össze tudod gyűjteni mindent ami kell a tuninghoz :)
(nekem 1 évig tartott míg összegyült szép apránként minden a full tuninghoz)
megértelek.. de remélem nem 20-al fog többet menni!:)
Ragd fell 5 percre.
Lehet meghalt.
Igen.
Egyik pillanatról a másikra?
De adja az isten hogy neked legyen igazad
Csak aksi lemerülés.
Sziasztok. Valami gáz van az rs -sel szar az önindítója vagy mi?
http://www.sportmotor.hu/motor...

itt van róla egy videó.
bocsi nem akarok beleszólni ebbe a tuning dologba. Akkor ha ésszel tuningolsz, és kicserélsz benne minden cuccot ami kell , akkor attól nem kell félni hogy megbízhatatlan lesz a motor! abban igazad van hogy kurva drága is nincs sok értelme, bár ha mondjuk xy-nak teljesen meghal mindene a blokkban akkor igazából teljesen mind1 mer annyival nem drágább a tuning cucc mint a sima 50. enyémet azér csináltattam meg úgy mer amúgyis henger fúrás+hajtókarcserés+csapágycserés +stb baja volt
szerintem akinek tellik rá és akar az tuningoljon, aki nemakar az hagya úgy ahogy van (megjegyzem a gyári rs-ek is baszott jól mennek ahhoz képest) akinek meg tellik rá vegyen nagyobbat. ---msot hálisten ebben a kategóriában vagyok
Hót jó engem abszolút nem érdekel a dolog.:)
Te dolgod, te pénzed.Én csak egy alternatívát mondtam.
Én kis ccm-et nem tuningolnék.
Nincs az a pénz.Mert ha úgy alakulna még lenne is rá pénzem, de engem nem érdkel.
Most az hogy 20-al többet menjen végre az nem nagyon éri meg nekem.
Inkább tudom hogy van egy jó gyári gépem, ami bárhová elvisz gond nélkül bármikor. Késöbb beruházok majd egy nagyobbra.
Most hogy vége lett a sulinak megvan a bizi, megyek dolgozni, egy rs125-ös boldog tulaja lennék.:D
Csak nemtudom melyik, mert sokmindent halottam már.
Az úgy nagyon tetszik, de állítólag a blokkja szar nagyon.Kinyírja hamar a power.A régebbi rotax 123-as azokat nézegettem még.
gyere msn-re akkor
amiket így hirtelen láttam..
bal oldali idom ott valami kókmány van,a zárszett,ülés,tükörbe üveg,csavarok,fék,középre a 2 idomhoz a hűtőrács alá.. ,indexek,2 légterelő,
msn-en jólenne beszélni!
ha kell van AM6 blokkom is, de az külön alku tárgya
nincs kidobtam:(

mint mondtam Extrema, tehát 5speed(ebben a típusban csak 5ös volt)
kulcs van hozzá? betét nemérdekel azt megoldom csak legyen egy kulcs amihhez hozzáleeht igazitani a többi cuccokat hogy egy nyisson mindent! am. AM hanyas a blokk?
bal oldalán látok ott az idom összeillesztésnél a hűtfolyadék beöntőnél.. az valami sufni? vagy csak képen látszik úgy?
festés nem régi(nem olyan szép, de nem is csúnya)
lánc megvan igen(nem is néztem, de a lánckerekek jók)
gyújtáskapcsolóból csak a betét van meg(szétment a kulcsos rész)
festés kulcsok? zárak? lánc?
első gumi 0km-es!
hátsó gumi is jó!
kipuff újabb fajta van rajta(olyan 2000es évjáratúé)
iá:140ezer ft
egy árat?:)
viszonylag jó állapotú, Kecskemét
75ccm-es DR hengerszett,Top Performance erősített főtengely, 17,5mm-es Motoforce karbi+szűrő, ezekbe kb 500km van

kell rá 1 hátsóülés(3000ft)
az első fékmunkahengerbe kell egy légtelenítő csavar

kb ennyi.

üdv:Zoli