Ha nem kotyog a csapágy akkor azt nem kell cserélni. Ha nem csináltál még ilyet vagy nem láttad hogyan oldható meg akkor szerintem egyedül nem jó ötlet belekezdeni.
Megoldható úgy is ha a főtengely a helyén van ilyenkor nem kell túlzottan szétszedni a blokkot. De egyszerűbb berakni ha nincs benne a főtengely. A régit kivenni és az újat berakni kicsit nehézhes, mert nagyon szoros az illesztés. Alapesetben alig lehet bele préselni a blokkba bonyolít a helyzeten az is ha a főtengely a helyén van. De van egy praktika, hogy a blokot felmelegíted pl hőlégfúvóval erre kicsit kitágúl a szimeringeket pedig lefagyasztod azok összehúzódnak, kis szilikon az oldalára és így már könnyben a helyére nyomható. Ütni feszegetni nem szabad, mert ha sérül deformálódik akkor nem ér semmit.
Sok szerencsét!
Sziasztok aztszeretném kérdezni hogy főtengely szimeringet mennyire bonyolúlt meló kicserélni. És ha az cserés akkor kellemég mástis csapágyat ilyesmit köszi
A normált 110-es átmérőjűnek mondanám. Szóval olyan 80-90. Azért érdekelne, mert készül egy vaddisznó simson 13500-ra és ahhoz kellene egy ilyesmi gyújtás. A trafó méretéhez képest gondoltam, hogy ez ilyen.
Malaguti MGX 80ccm +egy alkatrésznek(hiányosan) ahogy a képeken is látszik.
végső esetben bontva.
6sebességes, elöl tárcsafékes,Malossi 80ccm-es henger, 19es dellorto stb.
így az egész 70ezer ft
Srácok ma nagyon csalóka volt az idő!
Sütött a nap de el-el mászkált alattam a motor...hideg volt az aszfalt!
Szerencsésen megúsztam egy medvepuszit! Siettem kicsit ( 90 körül ) és egy Renault Cliós úgy gondolta h index nélkül nyom egy balost! Persze mindezt úgy h akkor néz bele a tükörbe mikor már félig elfordult, gondolom akkor megrántott visszaszedte a kormányt stb! Majdnem behatoltam neki hátulról Kicsit be is szitált mert eléggé belekapaszkodtam a fékbe de összeszedtem valahogy, de megmondom őszintén utánna remegtem mint a nyárfalevél!
Jó én se 40-el mentem de ő se indexxelt! Mind a ketten hibásak lettünk volna!
Megoldható úgy is ha a főtengely a helyén van ilyenkor nem kell túlzottan szétszedni a blokkot. De egyszerűbb berakni ha nincs benne a főtengely. A régit kivenni és az újat berakni kicsit nehézhes, mert nagyon szoros az illesztés. Alapesetben alig lehet bele préselni a blokkba bonyolít a helyzeten az is ha a főtengely a helyén van. De van egy praktika, hogy a blokot felmelegíted pl hőlégfúvóval erre kicsit kitágúl a szimeringeket pedig lefagyasztod azok összehúzódnak, kis szilikon az oldalára és így már könnyben a helyére nyomható. Ütni feszegetni nem szabad, mert ha sérül deformálódik akkor nem ér semmit.
Sok szerencsét!