Perszond nélkül fel tudod rakni. Sokan ezt a méretet használják mert kicsit szélesebb és alacsonyabb mint a gyári. Jobban is néz ki és semmi problémád nem lesz vele.
Nállunk a város közepén áthaladó útban van egy egyenes kb. 1,5km-es szakasz. Pont a munkahelyem előtt fekszik 30km/h-ás korlátozás van az iskola közelsége miatt. Kiraktak egy tuti többfunkciós nagy sebességmérő táblát, hogy lassítsák a forgalmat na mondanom sem kell, hogy okos a magyar ember mindenki ott gyorsul, hogy lemérje mennyit megy a gépe. Az rs-em órája teljesen jónak mondható -1km/h különbség a tábla és az órám között. Az előző Suzukim 5km/h-val mért többet az RS csak 1el "csal".
Sziasztok. Olyan kérdésem van h a hátsó gumim adatai:
"PIRELLI MT75 110/80-17 M/C57 S" kaptam egy használtat, de jó állapotút és azt szeretném rárakni de nemtom h mibe változni vagy egyáltalán rátudom e rakni. Az "új" gumi adatai:
"DUNLOP 120/70 ZR 17 M/C (58W) "
Rárakhatom e ezt gumit? Előre is köszi a választ.
Hanyagoljuk már ezt a simson témát.
Attól lesz a véleményem hülyeség, hogy a fényképeimen az van?
HA felteszek egy R1-et akkor meg igazam lesz?
Ez kb az a szint mint a loerőkresz, annak van elsőbbsége aki nagyobb dögben /dögön ül.
Mindössze arra próbáltam volna utalni, hogy a végkitérés közelében a normál jármű műszerek 5-10 %-ot csalnak rendszerint, meg arra, hogy voltaképpen kurvára mindegy, hogy TÉNYLEGESEN 1200-et forog e valami, vagy "csak" 11325-öt.
A fordszámmérőt rendszerint nem kukkerolja senki, csak a perifériás látőmezőben van benne, onnan látod, hogy mondjuk a mutató a függőlegeshez képest, ha balra áll 10 és 11 óra között akkor ott kezdődik a hasznos tartomány, és valahol 1-2 óra állásnál van a vége.
Rendszerint szándékosan iylen a kiosztás, pont azért, hogy ne kelljen konkrétan lenézni rá.
Ezért mondtam, hogy lehetne akár szines pöttyökkel is jelezni, mivel a valós érték a felhasználónak gyakorlatilag lényegtelen.
ez nem semmi!
a gyári adatok a gyári műszerek szerint vannak megadva.
semmi se pontos, viszont olyan értéket mutatnak ami bele fér a tűrésbe.
az Aprilia műszerek jónak mondhatóak, nemtudom mit kell itt ilyen hülyeséggel szenvedni.
az egy dolog hogy a Simson műszerek nagy szórással mérnek.
ha neked nemjó se a gyári műszer, se egy autó műszer, akkor mivel nézze a szerencsétlen?
a másik, ugyebár ott vannak a zserbók, akik előszeretettel bemérik az embert, azok bemérnek és azokat is leosztod, hogy nem úgy van az?itt van a te kütyüd az a pontos, nem az övék?
ez egy nagy vicc!
van egy Gilera GSM gépem, Drbi blokkos, TOP henger van rajta, egyre nagyobb zajjal jár, ezért dugattyút szeretnék bele vásárolni.
ezt hol kapok viszonylag jó árban?
Nekem is jól mér az rs- órája kocsival mentünk egymás mellet és ugyanannyit mutatott mind a 2-nek szóval megbízható szerintem..Már a...-om kivan nincsen alkatrész az rs--hez vagy van de kurva drága,kéne nekem visszapilantó+meg ami a 2005-ös rs-en van a fehér búrájú index,ha valaki tud eladót vagy boltotahol lehet renelni az irja már le,sokat segitene.
Először is, gondolom figyelmesen végigolvastad a hozzászólásomat, csak éppen nem értetted meg. Amire te a fiktív jelzőt használtál, én a relatív szót. Valóban lehetnének pöttyöcskék azt általad leírt módon.
Nincs "autóval bemértük" duma, megint homlokegyenest mást szűrtél le. A kommententemben hangsúlyoztam azt, hogy az autók által mért sebesség sem egységes, azok egyike sem tükrözi a teljes valóságot.
Az a gond, hogy amit írsz, abból nem tudom leszűrni azt, hogy milyen hangsúllyal, szándékkal tetted.
Azt meg utálom, mikor két ember elbeszél egymás mellett.
Ha a hozzászólásoddal az enyémet próbáltad hangoztatni, annyiban vedd tárgytalannak a fent leírtakat. Ha nem, akkor tényleg olvasd el még egyszer!
Nekem teljesen mindegy.
Ami az órára van szitázva, amúgy is egy fiktív érték, lehetnének akár szines pöttyök, kék, sárga, ződ, narancs, piros, a km óránál meg lehetne felirat: kevés, sok, mégtöbb, hűdesok, nagyonsok
Az "autóval bemértük" témát nem is kommentálom.
A cbr csalásáról én is tudok, de az RS esetében nincs ekkora mérvű csalás.
Amit az óráról leolvasol az egy relatív érték. Minden járműben van csalás, pl. múltkor RSdanee említette, hogy a Passat-juk kevesebbet mutat (Km/h).
Mérheted te azt GPS-sel, vagy más műszerrel... nem ezek fognak pontos értéket adni.
Le kell mérni, pl. hogy 1km-t mennyi idő alatt teszel meg, vagy akár 100 métert, aztán kiszámolod.
Egy Honda autó 105 Km/h-t mutatott, amikor 110-zel mentem az RS órája szerint. Nah most ilyenkor számos oka lehet az eltérésnek, ami nem feltétlen csalás, főleg ilyen kis mérvű, 5Km/h esetében.
De pl. a C-s Vectra-nk már ugyanannyit mutatott.
Ez lehet az is, hogy olyan a Honda, mint az említett Passat. Vagy akár az is, hogy nem gyorsult fel annyira, mint az RS, hiszen mindez egy pillanat volt.
Egy biztos, az RS-nek az órája nem tartozik "hú de csal" órák közé.
Pl. a Piaggio NRG-m 120-at mutatott 110-nél.
Na az csalt!
Mérjél rá egy hiteles órával, vagy frekimérővel .
Én még olyan járműórát nem láttam ami pontos lett volna, nem mintha bármi jelentősége volna ennek, de rendszerint így van.
Kevéssé valószínű, hogy pont a kis rs volna a kivétel.
Legutóbb nsr órát mértünk, az is gyönyörűen exponenciálisan csalt.
ez az a kategória, mint a kis cbr km órája ami majd 130 at mutat, amikor 116-tal megy a motor
Viccet félretéve, nyugodtan hagyatkozhatunk az RS műszereire, persze nem mindig, de ennek számos oka lehet, pl. meghibásodás, valamely alkatrész nem gyári stb.
Az aprilia RS 50 egyes alkatrészei kitalált szegmensek, azok megtekintését kisebbségi érzésben szenvedőknek, humorérzékkel nem rendelkezőknek és szellemi fogyatékosoknak még szülő felügyelettel sem ajánljuk!
Egy ilyenre szeretnék átpártolni.:)