Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi! A tied sem csúnya ám! Nagyon egyben van!
Istikeee!
Ne keseredj! Én is úgy vettem ,hogy valami agytröszt ferdén rakta be a váltó oldali szimeringet,szerencsére csak 1-2deci hiányzott így a váltóolajból-szintén füstölgött,de nem nagyon . Aki motorokat is szerel,és rá is merném bízni az RS blokk javítást,az Gedeon ,de biztos van a környéken még hozzáértő,csak én nem tudok róluk.
djklein!
Gratulálok ! Nagyon szép a motrod! Percekig nézegettem ...
A lámpákban H7-es foglalatok vannak, ehhez az "izzó" rész miatt olcsóbb is a szett ,mint a fényváltás miatt bonyolultabb H4-nél. Nemrég Pl:a martincar-nál az alap szett (motorhoz) ,5000 pénz !-külön darabonként is vehető, trafó vagy "izzó" 2500/db !
RSDanee!
Az akksim LANDPORT T7BY-4 --ez 6 amperórás ,kicsit szélesebb a gyári 4Ah-snál , és nem zselés hanem ez a "vlies"(üveggyapotszerü cuccba felitatott savas) átalakítottam a tarót,mindenképpen erősebbet akartam. De létezik 4Ah-nak megf. külső méretben 5Ah kapacitású,az sem lehet rossz.Én a zsu.hu-tól vettem 6500-volt 2hónapja.
Hali!

Gond nélkül. 115-öt hip-hop mentem vele és szerintem még ment volna többet, csak jött a kanyar, vagy biciklis stb. Annyi, hogy azt a 72-es fuvit nagyobbra cserélem, behangolom, kiput kiégetem. 120Km/h simán meg lesz, méghozzá ez egy jó gyorsulással fog társulni. De ami lényeg, hogy 7500-on 80-vannal kényelmesen megyek, erő van, fogyasztás és fordulat a béke segge alatt.

Örülök, hogy jól megy a géped! Megérte várnod!

Balesetmentest!
hűű 1000köszi. Amúgy láttam repít a gépsas! 1el nagyobb lánckerót gond nélkül elviszi? Én most állítottam be végre úgy a motort hogy gond nélkül megy. (80as fuvi) kipuffomba meg végre kicseréltem a gyapotot mer naon szörnyű hangja volt. már az is elég türhető. am pénteken karurálás után gond nélkül akasztotta az órát a gép
nagyon boldog voltam. sok balesetmentes km-t kívánok
Szervusz Dani!

Íme:

http://www.egumotors.hu/4313-e...

Jó éjt!
igazából a szereléssel kapcs csak annyit szeretnék kérdezi hogy milyen akkumlátorod van (aszem nekem valami 5ös) és hogy milyen foglalat van abban az sr lámpában? (h4?) többi menni fog. és esetleg hogy honnan lehet venni ilyen xenont ami jó ezekbe?
Ma voltam Gyulán..Láttam rs 125-öst is meg 50-es rs-ből vvagy 4,et 5,öt is!Nagyon sok motor megfordul ott
Figyelem! Aprilia RS 50 Extrema-hoz keresek Excenter-t eladót! Aki tud, írjon!

Köszönöm.
Én a Campus kolinál láttam egy fekete felmatricázatlan Harada Replica-t. Ki volt az Srácok? Múlt héten volt amúgy.
Milyen Rs volt?
Meg hol?
Mert mi haverommal péntek este voltunk debrecenben, lehet hogy minket láttál esetleg.:)
Amúgy az olaj amit a motorba töltöttem:(Székesfehérvár környékén lakom.Valaki nemtud erre fele valami jó szerelőt? Válaszokat köszönöm
remélem még sokszor száz km megy majd bele! Gond nélkül!:)
vigyázz rá:)
Hello érdeklene van e valakinek eladó rs hátsó idomja!
Szakemberhez kell fordulna. Át kell nézni azt a motort!
Hali!

Csak a 2 imbuszt, de gondolom már rájöttél.
Nagyon szívesen, nyugodtan fordulj hozzám máskor is.

Széles utat, tele tankot!

Üdv.:
Ghost
Köszönöm Ghost !
Remekvagy és igazán segítőkész ! Sikerült spanolni.

Mégegyszer köszi !
Ma mekkorát motoroztam.:D Szép lassan hozzá szokok a gépsashoz:) 2nap alatt csak itt a városban beletettem 100km-t:)ez nektek valszeg nem nagy szám,de ugye szombaton hoztuk haza a motort és még rs 50 el sohase mentem de már tök jól megy
Nem világos, hogy mi füstöl! Lehet főtengely szimering miatt. Amennyiben ilyen módon volt karbantartva ez a motor, lehet jobban járnál egy alapos átvizsgálással. Még derülhetnek ki disznóságok.

Tuji
Hali.Vettem 1 hónapja kb egy rs-t.Jól működött rajta minden.És kb egy hét után elkezdett csúszni a kuplungom.Elvittem szerelőhöz és még egy kicsit tudott rajta álítani h jó legyen.Jó lett megint egy hétig.Utána a váltóm elkezdett szorulni.Kiderült 3 nap után hogy úhy vettem meg hogy nemvolt benne semmi olaj.És most kapott bele olajat a váltó megjavult naggyából de a kuplungja csúszik és elötte nem de most nagyon elkezdett füstölni hogy megkapta az olajat.Szóval ezt szeretném megkérdezni h a kuplunghoz lamella kell ugye?Na ez naggyából megvan de a füst nemtudom minek a hatására jött elő hogy az olajat megkapta le is tettem nem használom mert csak felidegesít:(Válaszokat köszi
Köszönöm !

A lánckerék mögötti két inbuszt kell csak fellazítanom igaz !
Vagy a kerékanyát is ?
Szia!
Íme, az ábra (kicsit pontatlan és sematikus), valamint egy kép, amit ígértem.

Amint azt már írtam, teljesen fel kell lazítanod a villa hátsó két csavarját, hogy az excenter szabadon foroghasson!
Egy erős fém rudat dugj be a küllők, valamint az excenter valamely lyuka közé!

A rúd bedugásával, mozgás során (forduló mozgás) a küllőkbe felütközik a rúd (2 piros paca jelöli a lehetséges felütközés helyeit), ezáltal az excenter a maga forgástengelye körül elfordul, ezzel változtatva a lánckerék forgáspontjának helyzetét (vagy közelebb, vagy távolabb fog esni az első lánckerék forgáspontjához).

Ha a piros nyíl irányba fordul el az excenter a saját forgástengelye körül a láncod lazulni fog, ha viszont a zöld nyíl irányába, feszülni fog. A két lánckerék forgáspontjainak távolságát változtatod.

A fogaskereked forgáspontjának helyzete (excenter forgáspontja felett) nem feltétlen lesz az ábrán bemutatott módon, ez ne zavarjon meg! Értelem szerűen végezd az állítást.

Ha beállítottad a láncfeszességet, húzd vissza a csavarokat!

Ennél nincs egyszerűbb leírás.

Sok sikert!

UI.: Bocsi a késésért.
Hali!
Tudom nem reklámos fórum,de érdemes elgondolkozni!Profi sisakokat ennyiért?Igen!
Eladó vadi új Nitro N766VX sisakok!
Akciós ár:29900 helyett 19900-ért!
Az akció csak erre a pár darabra él!Ha elfogy nincs több!
Kivehető-mosható bélés,karc-pára és szerszámmentesen cserélhető plexi,gyorszáras csat,fejtetőn integrált szellőző,orrvédő,bogárháló,sisakzsák,dobozában.
Elérhető még:
-Matt fehér:1 db XS-es
-Kék:1 db L-es
-Piros:1 db M-es és 1 db L-es
Kérdéseddel keress bátran!Postai utánvét megoldható!
20/974-1680