Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Enyémbe nincs olaj! Minek? Nem tesz az jót neki
Amúgy 75w90-t használok!
Am. nem tom milyen van most benne, de szerintem már a szerelmőm sem, sőt.
Mivel nekem "csak AM5-ös" minarellim van, ezért 10w 40 kacsazsírral kenem.
mert olvastamolyat hogy 15w 50, és 10w 40!
ti milyen olajat tesztek egy 50es AM6 os blokkba?
mert nekem ami benne van attol kicsit nehezen teszem be 2,3,4,5,6ba! mintha ragadna!
Akkora plusz erőt nem ad, ami a főtengelyt tönkretenné. A dugót max akkor bántja ha nem megfelelő hőértékű. Ha a gyárilag előírt BR9ES iridiumos megfelelője BR9EIX akkor nyugodtan belerakhatod. Semmi problémát nem okozhat. Ha kisebb hőértékű akkor van rá esélyed, hogy elolvad, ha nagyobb hőértékű akkor felesleges belerakni, mert nem ég ki csak töntemegy.
azt tudom hogy karcsusit de pont van egy nekem és kiványcsi lenék hogy okze valami bajt a dugonak! vayg a fötengelynek?
MELLÉKHATÁSKÉNT a pénztárca jelentős lefogyását szokták emlegetni
asszem van
van valakinek tapasztalat az iridiumos gyertyárol?
hatásai, melékhatásai stb?
Helló!
Van valakinek eladó 15-ös első lánckereke am6-ra?
az af1-et láttam a Baktai úton! olyan.. 9-10 körül.. jóhangja volt!:P
de csak kocsiból láttam...:(:)
srácok, az normális h kb 500 kmenként kell állítani a láncot, mert elnyúlik? vagy már venni kéne új láncot?
Nem tudom, hogy gömbölyű RS-ekben milyen a gyári rendszer, de esetemben maximálisan megfelel, mivel ki van herélve. Jelen beállítás szerint a vége 115 Km/h felett van, még nem forgattam ki, 120 megfelelő beállításokkal kb. 11500-on meglesz.
Ha valóban ennyi km van benne akkor már is fér egy dugattyú csere. Ha vas henger van rajta akkor természetesen meg is kell furatni. Ha nem eszi a váltóból az olajat akkor szimeringet nem kell piszkálni, amíg teszi a dolgát felesleges hozzányúlni. Bőven elég egy hengerfúrás és egy dugócsere. Ha nagyobb végsebességet akarsz akkor a gyári első 12-es lánckerék helyett rakhatsz 13-ast esetleg 14-est. Ez természetesen a gyorsulás rovására megy. De ha alap gyári a motor nincs rajta folytatlan sportkipufogó rendszer és nagyobb karburátor akkor a 110-es vég szerintem necces.
Gyári 12/47
Ha gyenge hiába raksz rá hoszabb áttételt mégjobban megölöd vele Mert még annyira se fog menni!
Most nekem 13/47 síkút óra szerint 105 és vége
halihó ! mekkora a gyári áttétel? és ti mekkorát használtok hogy olyan 110 es vége legyen?lassan 26e km lessz a mociban és ht ugyérzem hogy kicsit most gyenge a vas! én egy dugó és egy szimering cserére gondoltam! de ha hülyeség akkor oltsatok le nyugodtan
Sürgősen eladó Dr 80as vashengerem.
egy dugatyú kell bele(7200ft)
a henger fala jó.. a henger ára 5000ft alku nélkül
ugyanitt egy am6ba való főtengely is.ösze kell rakni..(jó hajtókarral,hajtókar csapággyal....) 4000ft
képet nem tudok
érdeklődni telefonon inkább.
06203386215.. délután 2től..
Huhuhuuu!
Szintén a Nyírtéti találkozón készült most találtam. Mikor két Aprilia egymásra talál a sorban. Az RS-en természetesen én vagyok.
én rá is bíztam .ki is cseréltetett velem mindent a kis köcsög .profi a gyerek de mindig csak rosszat tud mondani mikor azt mondom neki h "te nézzed mán meg a motort "
Nah beszarok...Ma egy állat autós betolatott elém.Szerencsére rohadt jó az rs-en a fék és épp jókor észrevettem így nem történt semmi...5méter maradt közöttünk úgy hogy 50ről tövig nyomtam a féket,mert tolat...PFFF és még hogy a motorosok vezetnek állat módon...Minden szabályt betartva mentem ő nem nézett semerre...A legnagyobb vicc,hogy mikor kiszállt hogy becsukja a KAPUT nem is mondott semmit...
jah megyek! de megyünk egy páran! csengerböl 180as runner egy malaguti egy arox nem tok többet. ha gondolod megvárunk!
http://www.sportmotor.hu/motor...
csináltam egy kis vidit hogy megmutassam végre emberibb hangja lett a mocimnak
Szia!
A forgatókönyv itt nagyon egyszerű. A váltó felőli szimering tönkremennt. Így megette az olajat, ezt az előző tulaj vagy nem vette észre, vagy szándékosan leereszette, hogy ne füstöljön míg eladja. Mivel olaj nélkül szárazon jártál vele a kuplung teljesen elkopott ezért csúszik. Amint feltöltötted olajjal a helzet a kuplungnál romlik mivel a kopott kuplung olajosan még jobban csúszik. Mivel a szimering tönkremennt úra eszi az olajat a blokkból ezért füstöl. Így látatlanban is biztos hogy kuplung lamellát és főtengely szimeringet kell benne cserélni.