:)Köszi h vákaszolsz!Üresben max 11 ezer!Sebességben 9 e!Vicc De hidegen melegen 1 pöcc és indul!Azzal semmi baj!Ma viszem szerelőhöz mondom neki nézze meg hogy miért nem forog ki rendesen!Köszi még1szer
Nemtudom hogy ez így igaz e.
Ezek szerint nem, mert mindenki mondja hogy az rs-nek a fordulatszámmérője is csal, a km órája is csal.
Meg még lehet a vízhőfokmérő is csal rajta.
Én csak azt mondodom amit óra szerint látok.:)
Szia!
Egy kicsit erősített TOP lamellaszett 12.450Ft. Főtengely szimering szett 2.600Ft. Ezek jó minőségűek. De lehet találsz olcsóbban is.
A motor üresben sem pörög le 12.000-ig? Ha ledadog akkor túl sok benzink kap addig kell csökkenteni a főfúvóka méretét amíg a legfelső tartományban is szépen dolgozik.
(ennek az az oka hogy magas fordulaton kicsi a résveszteség nincs ideje elszökni a gázoknak, ha kicsit többet kap mint kellene ilyenkor belefullad a benzinbe. Míg alacsonyabb fordulaton ilyenkor elillan a felesleg nem vehető észre)
Ha üresben lepörög de magasabb sebességi fokozatban már nem húz megáll x fordulatnál és nem megy feljebb akkor kopott a motor. Nincs kompresszió. Ennek tipikus tünete,hogy melegen nem indul rendesen és nincs alapjárat. A javítást akár otthon is el tudod végezni, a kuplung lamella csere nem bonyolult dolog. Esetleg a kuplung beállításánál jön jól egy kis gyakorlat. Ennél a blokknál valamiért nem raktak rá nyílást hogy kívülsől lehessen állítani a kuplungon (ami szerintem nagy baromság). Ha összeraktad már csak a bovdennel játszhatsz.
A szimering csere is kivitelezhető. Azt tudni kell hogy optimális esetben nagyon szorosan van berakva. Kiszedéskor vigyázz, hog yne karcold mega blokk öntvényt. Berakni nem egyszerű mert szorul. Erre az a praktika hogy a blokkot fel kell melegíteni pl hőlégfúvó tökéletes erre, a szimeringet pedig a fagyasztóba kell rakni és jól lefagyasztani majd a széleire sikosítót kell rakni pl szilikont. Aztán be kell tolni a helyére. Nem ütögetni feszegetni mert akkor kuka!
Az a lényeg, hogy az eredeti Minarelliket Olaszországban gyártokkák. A Generic CPI meg társai már mind Kínaiak vagy ázsiában gyártják őket valahol, amikről általában nincs túl jó vélemény. Olcsóbbak jobban eladhatóak de a minőség?
Az hülyeség hogy csak 85öt megy.
Enyém is 85-öt meg csőgázon, de 5.ben.
Ma néztem pont 85nél pörög kb. 11 500-at 5.-ben.
Aztán jön a 6. és azzal mennie kéne legalább 95öt akár milyen kopott is az a motor.
Hello!
Valaki megtudná mondani milyen kialakítású az RS gyári hangtompítójának a belseje? Most ,hogy néztem, az enyémen ami fent volt, már biztos nem gyári a belső átmenő cső ,mert elég csámpásan van 4 sorban megfurkálva 6-os furatokkal. Volt benne a gyáriban szükítés ?
djklein köszi a válszod!Még kérdeznék lehet ezért van az hogy 85-el megy csőgázon?És nem pörög ki 12 ezerig!Ezt sem tudom miért van! Ez a sebbesség nagyon vicces egy rs-től szerintem régen volt egy simsonom az ment ennyivel:DÉs ez kb mennyibe kerül?Legszivesebben felgyujtanám!Köszönöm szépen válaszod!
Ahogy látom a te blokkod AM6-os de nem Minarelli csak koppintás, Generic vagy CPI. Szóval nem biztos hogy ugyan az kell bele de valószínű. Külön olajozásod kikötve? Mi az a motyó a vázra felfogatva a fékolaj tartály mellett? Olyan mint a 125-ösök power motorja.
UDV eladó ega GIANELLI sportrendszer RS 50re
A dob vége letört de fel lehet hegesztetni ára 10000ft
alkuképes
30 512 9874
képet emilben
taller@citromail.hu
Gondoltam ide is beírom remélem nem baj!
2007-es évjárattól keresek eladó RS 50-est!Nagyon szeretném azt mondani, hogy pénz nem számít de sajnos csak 360e ft a keretem!
ezen a címen várom a lehetőségeket: boncifiju@freemail.hu
Ezek szerint nem, mert mindenki mondja hogy az rs-nek a fordulatszámmérője is csal, a km órája is csal.
Meg még lehet a vízhőfokmérő is csal rajta.
Én csak azt mondodom amit óra szerint látok.:)
Egy kicsit erősített TOP lamellaszett 12.450Ft. Főtengely szimering szett 2.600Ft. Ezek jó minőségűek. De lehet találsz olcsóbban is.
A motor üresben sem pörög le 12.000-ig? Ha ledadog akkor túl sok benzink kap addig kell csökkenteni a főfúvóka méretét amíg a legfelső tartományban is szépen dolgozik.
(ennek az az oka hogy magas fordulaton kicsi a résveszteség nincs ideje elszökni a gázoknak, ha kicsit többet kap mint kellene ilyenkor belefullad a benzinbe. Míg alacsonyabb fordulaton ilyenkor elillan a felesleg nem vehető észre)
Ha üresben lepörög de magasabb sebességi fokozatban már nem húz megáll x fordulatnál és nem megy feljebb akkor kopott a motor. Nincs kompresszió. Ennek tipikus tünete,hogy melegen nem indul rendesen és nincs alapjárat. A javítást akár otthon is el tudod végezni, a kuplung lamella csere nem bonyolult dolog. Esetleg a kuplung beállításánál jön jól egy kis gyakorlat. Ennél a blokknál valamiért nem raktak rá nyílást hogy kívülsől lehessen állítani a kuplungon (ami szerintem nagy baromság). Ha összeraktad már csak a bovdennel játszhatsz.
A szimering csere is kivitelezhető. Azt tudni kell hogy optimális esetben nagyon szorosan van berakva. Kiszedéskor vigyázz, hog yne karcold mega blokk öntvényt. Berakni nem egyszerű mert szorul. Erre az a praktika hogy a blokkot fel kell melegíteni pl hőlégfúvó tökéletes erre, a szimeringet pedig a fagyasztóba kell rakni és jól lefagyasztani majd a széleire sikosítót kell rakni pl szilikont. Aztán be kell tolni a helyére. Nem ütögetni feszegetni mert akkor kuka!
Enyém is 85-öt meg csőgázon, de 5.ben.
Ma néztem pont 85nél pörög kb. 11 500-at 5.-ben.
Aztán jön a 6. és azzal mennie kéne legalább 95öt akár milyen kopott is az a motor.
Valaki megtudná mondani milyen kialakítású az RS gyári hangtompítójának a belseje? Most ,hogy néztem, az enyémen ami fent volt, már biztos nem gyári a belső átmenő cső ,mert elég csámpásan van 4 sorban megfurkálva 6-os furatokkal. Volt benne a gyáriban szükítés ?
Képeket küldenél?
madridcf kukac freemail.hu a címem
Köszi
nekem rv4volt benne csak AM6került bele!
A dob vége letört de fel lehet hegesztetni ára 10000ft
alkuképes
30 512 9874
képet emilben
taller@citromail.hu
Gondoltam ide is beírom remélem nem baj!
2007-es évjárattól keresek eladó RS 50-est!Nagyon szeretném azt mondani, hogy pénz nem számít de sajnos csak 360e ft a keretem!
ezen a címen várom a lehetőségeket: boncifiju@freemail.hu
üdv