Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja és az alapjárat is tökéletes:)Passzzzz
:)Köszi h vákaszolsz!Üresben max 11 ezer!Sebességben 9 e!Vicc De hidegen melegen 1 pöcc és indul!Azzal semmi baj!Ma viszem szerelőhöz mondom neki nézze meg hogy miért nem forog ki rendesen!Köszi még1szer
Nemtudom hogy ez így igaz e.
Ezek szerint nem, mert mindenki mondja hogy az rs-nek a fordulatszámmérője is csal, a km órája is csal.
Meg még lehet a vízhőfokmérő is csal rajta.
Én csak azt mondodom amit óra szerint látok.:)
Kéne nekem egy kis segitség.. a távolsági izzónak a mérete éne mert nekem eltört ami benne volt és nemtudom hogy milyen kell,köszi előre is
értem! kösszi a felvilágositást!:D
Szia!
Egy kicsit erősített TOP lamellaszett 12.450Ft. Főtengely szimering szett 2.600Ft. Ezek jó minőségűek. De lehet találsz olcsóbban is.
A motor üresben sem pörög le 12.000-ig? Ha ledadog akkor túl sok benzink kap addig kell csökkenteni a főfúvóka méretét amíg a legfelső tartományban is szépen dolgozik.
(ennek az az oka hogy magas fordulaton kicsi a résveszteség nincs ideje elszökni a gázoknak, ha kicsit többet kap mint kellene ilyenkor belefullad a benzinbe. Míg alacsonyabb fordulaton ilyenkor elillan a felesleg nem vehető észre)
Ha üresben lepörög de magasabb sebességi fokozatban már nem húz megáll x fordulatnál és nem megy feljebb akkor kopott a motor. Nincs kompresszió. Ennek tipikus tünete,hogy melegen nem indul rendesen és nincs alapjárat. A javítást akár otthon is el tudod végezni, a kuplung lamella csere nem bonyolult dolog. Esetleg a kuplung beállításánál jön jól egy kis gyakorlat. Ennél a blokknál valamiért nem raktak rá nyílást hogy kívülsől lehessen állítani a kuplungon (ami szerintem nagy baromság). Ha összeraktad már csak a bovdennel játszhatsz.
A szimering csere is kivitelezhető. Azt tudni kell hogy optimális esetben nagyon szorosan van berakva. Kiszedéskor vigyázz, hog yne karcold mega blokk öntvényt. Berakni nem egyszerű mert szorul. Erre az a praktika hogy a blokkot fel kell melegíteni pl hőlégfúvó tökéletes erre, a szimeringet pedig a fagyasztóba kell rakni és jól lefagyasztani majd a széleire sikosítót kell rakni pl szilikont. Aztán be kell tolni a helyére. Nem ütögetni feszegetni mert akkor kuka!
Az a lényeg, hogy az eredeti Minarelliket Olaszországban gyártokkák. A Generic CPI meg társai már mind Kínaiak vagy ázsiában gyártják őket valahol, amikről általában nincs túl jó vélemény. Olcsóbbak jobban eladhatóak de a minőség?
de ha jól tom a generic az aprilia melék ága!
generic azaz! vákum dob! de kicsit furcsa az a moci!
MAjd ha egyszer lesz időd, számold ki az áttételből és a flefelé csaló fordszámmérőből, hogy mennyi az adott fordulaton az elérhető sebesség.
Akkor én jóvagyok a 4be 80 11.000-en!
Holnap rakok fel képet rola!
Az hülyeség hogy csak 85öt megy.
Enyém is 85-öt meg csőgázon, de 5.ben.
Ma néztem pont 85nél pörög kb. 11 500-at 5.-ben.
Aztán jön a 6. és azzal mennie kéne legalább 95öt akár milyen kopott is az a motor.
Hello!
Valaki megtudná mondani milyen kialakítású az RS gyári hangtompítójának a belseje? Most ,hogy néztem, az enyémen ami fent volt, már biztos nem gyári a belső átmenő cső ,mert elég csámpásan van 4 sorban megfurkálva 6-os furatokkal. Volt benne a gyáriban szükítés ?
Arra gondolok h mennyibe kerül a kuplunglamella meg a szimering!Még 1 szer köszi!
djklein köszi a válszod!Még kérdeznék lehet ezért van az hogy 85-el megy csőgázon?És nem pörög ki 12 ezerig!Ezt sem tudom miért van! Ez a sebbesség nagyon vicces egy rs-től szerintem régen volt egy simsonom az ment ennyivel:DÉs ez kb mennyibe kerül?Legszivesebben felgyujtanám!Köszönöm szépen válaszod!
Engem érdekelne a kipufogó,képet küldjél már lécci ha tutsz bytbyke@freemail.hu-ra!
Ahogy látom a te blokkod AM6-os de nem Minarelli csak koppintás, Generic vagy CPI. Szóval nem biztos hogy ugyan az kell bele de valószínű. Külön olajozásod kikötve? Mi az a motyó a vázra felfogatva a fékolaj tartály mellett? Olyan mint a 125-ösök power motorja.
Mikori évjáratú Rs re való?
Képeket küldenél?
madridcf kukac freemail.hu a címem
Köszi
Hello.70ccm-es Polini henger eladó,perselyes,jó állapotban csak henger 10-ért.
igazábol enyém 2009es blokk! de AM6 szal akkor halgatok rád!
nekem rv4volt benne csak AM6került bele!
UDV eladó ega GIANELLI sportrendszer RS 50re
A dob vége letört de fel lehet hegesztetni ára 10000ft
alkuképes
30 512 9874
képet emilben
taller@citromail.hu
A 99-es modell kézikönyve szerint 8dl 75W90-es szintetikus olaj kell a blokkba.
Sziasztok!

Gondoltam ide is beírom remélem nem baj!
2007-es évjárattól keresek eladó RS 50-est!Nagyon szeretném azt mondani, hogy pénz nem számít de sajnos csak 360e ft a keretem!

ezen a címen várom a lehetőségeket: boncifiju@freemail.hu

üdv
Rájöttem hogy ez a motor nem is a benzint eszi hanem az olajat!