Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HI. szerintetek az aprilia rs 50-es gyújtáskapcsoló jó az aprilia red rose 50-re?
meg valami belésörotoros gyula ha van valakinek!érdekelne rsre váltó kar!
aprilia RS 50-re af1-re! 14-es Dellorto karbi kompletten eladó!
vagy 24mm szívócsonkra cserélhető!
Mintha rémlene valami polini baszás amire felmegy.
de ahhoz megfelelő csonkot szerezni :/ én eljátszottam tavasszal
Simán Mester simán.
Gondolom 21es dellrotyó phbg simán rámegy a megfelelő csonkra.
Hello.A gyújtásnak semmilyen hibája nincsen.Együtt a 2 15.pénz.A henger egy 70ccm-es Polini de azt hogy mennyit futott azt nem tudom pontosan.Baja nincsen ha érdekel képet tudok küldeni az állapotáról.Dugó nincsen hozzá!A hengerfejbe a benne vannak a termosztát rögzítőcsavarjainak maradványai,így nem lehet beletenni másikat.HA érdekel valami msn/e-mailban tudok képet küldeni. üdv.
Hello!Nekem van 21-es delerto csonkal.Vegyél fől ha érdekel még:jeneigyula@hotmail.com
a gyújtás állórész és a trafó rész mennyi, van e hibája?
a hengerről tudnál mondani valamit dugó álapota, hengerfal álapota, hengerfej hibája ,a henger kb menyit futott?
erősített főtengelyed nincs e hozzá?
50-es Gilardoni nikaszilos henger 6 felömlős hibátlan állapot eladó,AM3 blokkon volt
10.000 HUF

érd mailben:meszaroslaj@freemail.hu
50-es Gilardoni nikaszilos henger 6 felömlős hibátlan állapot eladó,AM3 blokkon volt
10.000 HUF

érd mailben:meszaroslaj@freemail.hu
Sziasztok még mindig keresek 21es karbit Rs-re.Ha vkinek lenne egy v csak tipp h hol találhatok azt megköszönném.Előre is köszi!
Esetleg van valakinek olyan ami a képen van? A kilóméteróra peremét takaró dísz műanyag Az enyém megrepedt sajnos
Lehet, hoyg igazad van, csak saccoltam.
A van veenek mintha iylenekkel mentek volna, de a hasonló simsonok egészen biztosan 32 vel tolták.(Klaus HAnisch)

De igazad van, egy szériaközeli 50es motorra, elég értelmetlen egy 28 as etető.
Kompresszó gond nem lehet mivel még 900km sincs a hengerben és a dugattyúban. Meg akkor lapjárat sem lenne.
Hát így ránézésre én nem lennék biztos benne ,hogy az 32-34-es legalább is ahogy a képen látom a síbert ,de lehet igazad van.
ezen van vagy 32-34es, és ez is 50es
Ez egyenesen baromság azzal pont megölte.
Mérd má' le azt a kompresszió-t!
Értem Köszönöm!Akkor azt mondod hogy valahol fars levegőt szív és azért marad fent az alapjárat?Nekem a szivatókar levan törve sose adok neki szivatot és pöcre indul
megvan a nap vicce!
50-es tuning henger.. 7 felömlős polini..
""28""-as karbival! 30km/h-t dobott egy enduró végsebességén..
50cm3-hez.. 28-as karbi........ a felfogatás is eléggé érdekes.. nemhogy a beállítása.. véleményeket kérek!
szerintem azért lehet a csattanás (nekem is ezt csinálja a 2003-as és a 98-as is)
az olaj még levan szállva a blokkba és kell egy kis idő mire felveri mindenhová kuplunghoz fogaskerékhez minden ilyesmihez.. és azért csinálja csak elsőnek és hidegen!...
én erre gondolok.. am teljesen tökéletes a váltó és a kuplung is!
Am6-ra ezek az adatok biztosan jók, rv4-et nem ismerem.
Gyárilag elől 12-es lánckerék van AM6-on. 420-as lánc való rá 120 vagy max. 122 szemes.