Ez nem csak a gumimérettől függő dolog!
Nyílván minnél keskenyebb efy gumi annál kisebb a gördülési ellenállása így nyílván azzal az adott mérettel húz legjobban a motor és azzal megy végre mert könnyebb neki! A végseb persze nagyban áttétel függő dolog is !
Az hogy milyen gumikkal lehet legjobban dönteni, az ember függő IS de gumi IS! Nekem most pl elől gyári méretű van hátul 120/70 de ezeknek elég hegyes a profilja és akkorát lehet vele borítani h el se hiszi az ember és mégis befordul Ezt tapasztaltam vmeik nap a hegyekben! Gumi keveréktől is függ persze! Sok a tényező
Nekem most a más hátsó méretű gumi miatt szarabb lett...!
Elől maradt a gyári méret hátra 110/80 helyett 120/70 lett és most többet forog azonos sebességnél...!
Szóval most az elől +1 fog csak olyan mintha +1/2-ed foggal lenne több
Eddig 7000nél volt 70 most 7500 körül!
Nem örülök neki!
Nekem 13-43-as áttétellel 6-dikban 5ezren 50Km/h, 6ezren 60Km/h és így tovább. Most 14-43-as áttétellel ugyanez csak plusz 5 Km/h. Feltehetően fúvókázás után 120 Km/h lesz a vége. Tegnap már mentem vele 115-öt, amihez kielégítő gyorsulás társult. Szerintem még így 72-es fuvival is bement volna 11 felé.
Nállam szintén új hengert dugót kapott a masina most járok a bejáratás végénél. Teljesen gyári az egész semmi tuning csak elől egy 13 lánckerék. Nállam 6-ban 5000-nél 50km/h, 6000-nél 62km/h, 7000-nél 70-72km/h a vége tovább még nem próbáltam.
De ha ilyen ütemben megy tovább akkor 10000-nél valószínüleg 100km/h körül lesz a vége.
Tegnap voltam a Nyírtéti motoros találkozón és tájtúrán a kb 2000 motorból az enyémmel együtt 4db RS50-est találtam. Úgy látszik kihaló félben vagyunk. Gondoltam nézek egy 125-ös, mert arra akarok újítani de sehol egy Míto, 1db AF1, 4db RS125, 2db macskalámpás NSR és ennyi. Tiszta gáz volt. Pedig ezek a kis kávédarálók nekem sokkal jobban bejönnek mint a nagyok. Csalódás volt.
Itt az én RS-em a találkozón:
A másik az a sebesség ami nekem furcsa. A hengercsere-felújítás előtt a gyári hengerrel,12/43 áttétellel,95 max,11500-nál,7000alatt szinte halott volt,ezért nem is tudom mennyit pörgött volna5.be 60-nál-mert70és90 közt kellett tartanom hogy agilis legyen.
Most a TOP hengerrel,még12es ,l.kerékkel,5.be,60nál,már7900-at mutatott!DE jóval nagyobb a nyomaték :a80 kilómmal korábban elinduláskor 4000körüli,most 2-3000közt már mehet a kupl.Valami csal? (végseb-et majd kb500km után merem)hogy ilyen sokat pörög?
,
Ha valaki tudna segíteni
Lenne két kérdésem :
Mivel a rezó herélés után nagyon hangos lett,agyári,de már valamikor megbontott hangtompítóval, csináltam a képen látható nagyobb dobot ami szépen csökkentett a túl erős érces pattogósságából+mélyebb lett a hangja olyan 125-ös jellegű.Szóval akinek van vagy volt gyári hangtompítója ,milyen belül? mert itt csak 4 sorban van kb30-db6-os furat ,gyapot nemtudom mennyi lehet.
Még az alapjáratit is növeltet kap, a 7-es !-gyertya is csak kezd letisztulni, de ez a sok rövidtáv miatt is,meg a +olaj gondolom.A hőfoka ha hinni lehet a műszernek olyan 75 körül mozog ,eddig.
Ja és GHOST !
Igazad van a bejáratást illetően, tényleg illene még kímélni legalább még 5-600km ert , de tényleg csak2-3 másodperc volt az a 11000--annyira a ford.műszert figyeltem ,hogy nem is néztem mennyivel mentem!
Plussz olajat is kap még a tankba,(márkezdtem csökkenteni)
Plussz benzint is kap bőven még ,90-es fő fúv.,tű legfelül,. 19-eskarb.
Köszönöm a dícséreteket !
Most az első évben először a műszaki tartalomra koncentrálok, amennyire időm engedi ,utána jöhet a külső, ha az anyagiak engedik. Sajnos a bal oldalán csúszás nyomok vannak, de nem túl feltünő,csak közelről .Meg még a közp. teló folyat, amit lehet felsem tudok újíttatni. Ha nem találok egy jót, lehet beszerkesztem a zz4-től vett gázos SACHS-ot (125-ösRS-é)
Hello!
NORB3RT ! - sajnos nem ismerem a TZR-es illetőt ,itt MÓR környékén nem tudom mi van? de ebben a kategóriában ,az enyémen kívül csak egy RS 50-es -ről tudok,azt is csak hallomásból, még nem találkoztam vele sem, egy RS 125 ös az jár az utcánkba,már kétszer láttam , nagyon szép kis darab
Nyílván minnél keskenyebb efy gumi annál kisebb a gördülési ellenállása így nyílván azzal az adott mérettel húz legjobban a motor és azzal megy végre mert könnyebb neki! A végseb persze nagyban áttétel függő dolog is !
Az hogy milyen gumikkal lehet legjobban dönteni, az ember függő IS de gumi IS! Nekem most pl elől gyári méretű van hátul 120/70 de ezeknek elég hegyes a profilja és akkorát lehet vele borítani h el se hiszi az ember és mégis befordul Ezt tapasztaltam vmeik nap a hegyekben! Gumi keveréktől is függ persze! Sok a tényező