Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
A kis csattanás 1-ben első induláskor normálisnak mondható nekem eddig mindegyik ezt csinálta.
A fennakadt alapjáratot fals levegő okozza, vagy a szívócsonknál szív fals levegőt valahol, de gyakoribb szokott a lenni gyújtás oldali kopott főtengely szimering. Tipikus tünet, hogy gázadáskor a fordulat fennakad 3-4000-en majd lassan vagy egyáltalán nem áll vissza normál szintre. Ha picit vagy egy pillanatra teljesen ráhúzod a szivatót azonnal visszaáll normál értékre.
ja meg ugyan akkora lánc kell az am6ra nmint az rv4re?
mekkora a gyári fogas kerék az am6ba? vagy az rsbe?
Nekem az a baj most az rs-el hogy az alapjárat nem mindig egyforma beinditom jár magának egyzsercsak lemegy az alapjárat kicsit meghúzom a gűz felbög olyan 4 ezerre és akkor magasan megy az alapjárat utána visszamegy megint normálra de valamikor 5 perc mulva áll vissza valamikor meg állandóan magas nemtudom ez miért van... a másik reggel beinditom jár egy kicsit indulnék el és beteszem 1-esbe olyat csattan h az nem igaz utána megyek normálisan és fasza nagyon szinte beszivja a sebességet csak hidegen 1-esbe nagyot csattan. Nekem a gyári rezó van rajta csak dobot csináltunk rá és nincs kiherélve megnéztem teljesen gyári benne vannak a folytások ha kiszedem mennyit jelent neki?Meg hol vannak benne a folytások hol nyissuk fel?
Szerintetek miért lehet az hogy melegen kicsit veszít a gép az erejéből? A következő a jelenség, üzemmelegen mászkálok vele majd megállok 15 perc pihenő, lehül majd ha indulok vele lehülve harap húz mint a bolond emeli az elejét. Felmelegedve pedig beáll egy normál állapot. Amúgy ugyan ezt veszem észre a kocsimnál is megy normálisan majd városban leállok vásárlás stb. Kicsit hül indulok vele és sokkal jobban húz addig míg újra fel nem melegszik akkor kicsit ellustul. Hogy lehetne melegen is megtartani ezt az állapotot? A karburátor szerintem jól van belőve, a gyertyakép rendben van az alapjárat stabil hidegen melegen.
Másik dolog ami nem tetszik és szintén a melegedéssel kapcsolatos a váltóm nagyon kemény lesz melegen. Hidegen szinte magától vált szépen siklanak a sebességek erőlködés nélkül felmelegedve nehézkes sebességet váltani. Ez miért lehet? Gondolom az olajhoz lehet köze míg nem volt túl meleg az időjárás nem vettem észre ilyet, mióta melegebb van azóta jelentkezik a dolog. 75w90-es szintetikus olajat használok ami a kézikönyvben is szerepel.
Van valakinek ötlete?
az óra csoport egyben 10pénz
megbontani nem szeretném
nekem volt az rv blokkomon egy 21es dellorto egy 70polini henger meg sport légszűrő! abban volt nekem 110es fő fúvóka és 100-110et ment 15 fogaskerékkel!
el tudnád nekem magyarázni hogy mit kellene átalakítani ahhoz hogy bekössek xenont a motoromba? én szívesen megcsinálnám de nem értek hozzá sajnos.
Hali!

A hideg-fehér szép lehet.

Jövőhónapban tervezem a nagyobb reformokat a gépen, szóval megvárom az itt tapasztaltakat.

Mint hozzáértő, számítok a jó tanácsodra, tapasztalatodra.
Szerintem is ez legjobb megoldás, arra nem tudok reagáni milyen a xenonhoz viszonyítva mert még nem próbáltam ki. Azonban hangtechnikusként dolgozom, többek között színházi előadásokat is hangosítok. Egyre több hagyományos PAR reflektort váltanak le ledes refikre és valami eszéletlen fényerőre képesek már a profi power ledek.
Nagyobb fényerőt akarok a jelenlegi 15W-os p26-os helyett a következő megoldások jöhetnek szóba.
Ha nagyobb halogént rakok bele elolvad a refi és sokat fogyaszt. Már az enyémen is vannak olvadás nyomok godolom az előző tulaj már próbálkozott ezzel. Nállam ez kilőve.
Másik lehetőség a Xenon. Ez nem olcsó és át kell alakítani az elektronikát hozzá. Meg tudnám csinálni de egy ilyen kis motorba ez szerintem felesleges.
A led fogyasztása minimális. Jelentéktelen hőt termel. A fénye nagyon szép már szinte minden verzió létezik, meleg fehér, hideg fehér stb....
Egy jó minőségű power ledekből összerakott izzó fényereje sokkal nagyobb mint az eredeti 15W-os izzóé szóval minenféleképpen nyer vele az ember. Nagyon jól néz ki és erősebb mint az eredeti, lehet nem olyan erős mint a xenon de olcsóbb és egyszerűbb megoldás, de legalább olyan jól néz ki.

Jövőhéten veszek egy izzót és leírom a tapasztalatokat. Az izzó választáson nagyon sok múlik mert led és led között teljesítményben nagy különbség lehet erre figyeljetek.
ha jól emléxem 95ös fuvim volt nekemis, bár sportlégszűrővel elvileg az olyan 15-20%al több levegőt igényel. de szerintem azt neked kell tudnod hogy köbö hogy jó. enyém se eszik msot többet normál tempónál 21eskarbi 92es fuvi 4.4liternél
Még valami. Nekem is olyan konstrukció van a motormba, mint amilyen neked volt. 19es karbimban 72-es fúvóka van. Ezt érdemes volna nagyobbra cserélni (kipu herélve)? Hallom, hogy van akinek 90, 95-is van benne. Fogyasztásom 4 liter körül van, nem szeretném ha 5 felé menne, de most raktam fel nagyobb áttételt, szóval kellene egy kis plusz erő, igaz még nem próbáltam a motort, most készül hozzá egy másik excenter, szal szét van kapva...
Pont ezért kérdezem. Köszi a választ!
nemtudom.. meglátom milyet tudok összeszedni mert újat nem akarok .. de a hegnerbe új dugó.. gyűrűvel.. +csapágyak
24es karbi nagy lenne rá. max 21est ajánlanék neked amúgy. nekemis az van most. ezelött 19volt sok különbség nincs a 2ő között
én csak dobot fogok cserélni! gyári rendszeren ..
és egy 24-es karbit!
leora nincs értelme cserélni, mer az én foyltott rendszeremnél csak picivel volt erősebb meg valamivel többet forgott. a trapézlámpás rs-nek a kipuja úgyse volt nagyon tele minden szarral, én tuti hagynám a gyári kiput rajta
persze persze. ég és föld. najó annyira nem . valamivel erősebb mint ezelött csak most teljesen máshogy épül fel minden. amúgy a régi DR hengerem nem nagyon volt gyengébb. csak tudod kipuffot is cseréltem, régen a leoval alacsony fordulaton nyomatékos vt de magasom nemigazán ment annyira, most meg 7000től megindul, és 8500nél kilő. végsebesség vlamivel több lett mer 6.ba is simán leforogná a 13ezret. bár DR rel is 15/47es áttétellel 11000nél 120at ment. áttételt nem válltoztattam.
Leo Vinci rendszered sokat jelentett a motornak? (anno) A gyári rendszerem herélve van, azon gondolkodom, hogy érdemes e lecserélni pl. egy Leo-ra?
most ezt így nemtom megmondani hogy hány le enyémet onnan tudom mer újonan vettem és rá volt írva amúgy meg ha 70es alu és még talán rá is van írva hogy evo akkor az nagyon jóféle viszont valmi erősített főtengő sem ártan akkor
Aztán tudunk e már valami fejleményt, végsebesség pl.? Jobban megy, mint ezelőtt?
Én azt tudom, csak olvastam az adatlapodon az évjáratokat.
ez egy 70-es polini lenne.. mit mondasz rá?
hányLe körül lehet..?
gondoltam hozzá egy 24-es karbit csonkal és egy membránt.. +kipuf rendszert.. ? hányLe körül lehet ez?
a 80as polini "normál" löketű! enyémben is az van ---> 80as vas 17.5LE 100%osan meg vagyvok vele elégedve
a henger hosszának mennyinek kell lenni egy nagylöketűnek?
és egy kislöketű hengernek?