Hány Km-t járatod? Én 400-at járattam, de nem kellene legalább 1000 Km/h-t járatni? Anno a Cagiva Prima-m 1000-1500 Km-t járattam egy szerelő tanácsára, "elpusztíthatatlan" volt a gép.
Ma volt egy kis egyenes motorozás közben, na mondom nézzük gyengült -e a vastestvérem... 5-diben még mindig erős, 115 Km/h-ig szépen tol, 11 felé már nem vittem, még ment volna, így is 72-es a fuvim, ha nagyobbra cserélném a fordulatot is jobban kitolnám, viszont a főtengelyem gyári. Lényeg, hogy max 4-et zabál a drága!
RSDanee!
Ha téged vagy mást is érdekel RS-en a XENON-ra alakítás részletesen is, inkább telefonon könnyebb nekem elmondani,gépelve sok is meg lassan is gépelek, a számom csak az RS 50 FÓRUM-osok részére: 06 20 385 0131 remélem tudok segíteni, István
Tegnap cseréltem az olajtartály gumicsonkját,szivárgott,felette a lámpa átalakításhoz szükséges egyenirányító/feszszabályzó egység. Egyébként ha nem bónuszba kaptam volna akét új HELLA-t (több tízezer-a2db) nem lett volna kifizetődő az átalakítás,ez már inkább szakmai ártalom,((még a bringámon is halogén van NI-CAD-akkuval))
A szezon előtt mégcsak szétszedett állapotban fényképezhettem a vasat, most már egyben van ,sőt már lassan belement 350 km a blokkba,pillanatokra már kapott 10-11000-et is tegnap.
Ghost!
örülök hogy megoldódik a lámpa kérdés , 35w halogénből,jó foncsorral,már elég fényt adhat. Az első motoromon, (1983, 51 N-s szimó)-még csak 15w sima izzó volt,még új korában alkítottam át 25w-hoz+nagyobb feszt kapott a gyárihoz képest ,így már tettszett a fénye legalábbis az akkori lehetőségekhez képest,töksötétben,70-ig bőven elég volt,belevaló 25-öst ,halogénbe max csak a képzeletben.
Hello
A kis kompresszió becsapós tud lenni ,mert minél nagyobb a fordulat annál inkább csökkennek a tömítési--résveszteségek,ezért fordulaton nem nagyon lehet észrevenni ,ezért tud beindulni tolásra-(az ind .mot lassabban teker)
Gratulálok a gépedhez és örülök, hogy akadnak még Extrema-sok rajtam kívűl is. A te géped pedig különösen szép!
Amikor bekötöttem faterral, egy pillanatra megnéztem a refit is, elég szép fénye volt még napközben is.
Ma volt egy kis egyenes motorozás közben, na mondom nézzük gyengült -e a vastestvérem... 5-diben még mindig erős, 115 Km/h-ig szépen tol, 11 felé már nem vittem, még ment volna, így is 72-es a fuvim, ha nagyobbra cserélném a fordulatot is jobban kitolnám, viszont a főtengelyem gyári. Lényeg, hogy max 4-et zabál a drága!
A fényteknikához meg annyit,h oltári király.
Pár képet dobhatnál fel róla!
Egy MSN-t tudsz adni?
Ha téged vagy mást is érdekel RS-en a XENON-ra alakítás részletesen is, inkább telefonon könnyebb nekem elmondani,gépelve sok is meg lassan is gépelek, a számom csak az RS 50 FÓRUM-osok részére: 06 20 385 0131 remélem tudok segíteni, István
örülök hogy megoldódik a lámpa kérdés , 35w halogénből,jó foncsorral,már elég fényt adhat. Az első motoromon, (1983, 51 N-s szimó)-még csak 15w sima izzó volt,még új korában alkítottam át 25w-hoz+nagyobb feszt kapott a gyárihoz képest ,így már tettszett a fénye legalábbis az akkori lehetőségekhez képest,töksötétben,70-ig bőven elég volt,belevaló 25-öst ,halogénbe max csak a képzeletben.
A kis kompresszió becsapós tud lenni ,mert minél nagyobb a fordulat annál inkább csökkennek a tömítési--résveszteségek,ezért fordulaton nem nagyon lehet észrevenni ,ezért tud beindulni tolásra-(az ind .mot lassabban teker)
amúgy azt írja hogy gyárilag (ngk r br 9 es) gyertya van benne
egyszer kétszer kihuzatom és akkor megy 95-100-at