AWI val kellene, hogy ki is nézzen valahogy, vagy lánggal.
Egyébbként normális hegesztő bármivel összevarrja, ha én össze tudtam rakni mezei pálcás géppel egy tizen akárhány szegmensből állót, akor nyilván összelehet, csak ronda lesz.
hopp a hegesztésre nem válaszoltam .az oké h hegesztő de villannyal meg se próbáljátok a kipufogót.bár ha hegesztő akkor ezt úgy is tudja ő.CO-val kell vagy... csába nem jut eszembe a másik
köszi srácok nem lesz 80-as az tuti szerintem egy 70-es+ dellorto 19-es karbi kiherélem a mostani kipufogót ha használt a henger akk veszek bele egy dugattyút és kész.Ha van valakinek alkatrészei amiket most felsoroltam a kipufogón és a dugattyún kivül irjon,köszi.:
oké értem köszi.Egyébként honnan lehet olcsón 60-as max 70-es hengert venni meg ami kell hozzá dugattyút mindent?boltból nem akarok venni mert kurva drága esetleg akinek van eladó ami nincs szétbaszva irjon most az rs-em full gyári szóval kipufogó minden épp most fél órája menttem vele 5.-ben 90-et 6.-ba meg máár lelasítottam jöttek a rendőrök..jóez ígyis ahogy van csak ha nemsokért hozzálehet jutni egy ilyen hengerszethez meg ami kell hozzá az jólenne+azis jolenne ha valaki leirná hogy egy 60-as vagy egy 70-es henger cseréhez mi mindent kéne még kicserélni a motorba és az kb mennyi lé?gondolok itt pl nagyobb karbi stbstb..előre is köszii
Jó nemis üzemmelegre csak mittom én jár egy percet meghúzgálom kicsit a gázt és elindulok és így fokozatosan melegítem be utánna meg mehet
Arról hallottam viszon hogy alapjáraton nem a legjobb a keverékképzés és ez valóban nem tehet jót neki
maga a nicasil perselyként van benne.ha az neked szétmegy akkor annyit tudsz h perselyeztetni amit baromi nehéz jól megcsinálni.nicasilt és alut nem lehet fúrni csak a vas hengert
nem menne jobban.vagy nem tudni.igazából ha "sporttuninghűdefasza" rezó attól még lehet sima gyári aztán gyerek kiszedte belőle a fojtást.2 helyen van benne fojtás.középtájon és hátul.azt szokták h a középtájon ami van abból levágnak a hosszából és akkor a gáz gyorsabban tud benne távozni.de ezek tuningfüggő dolgok.50eshez felesleges csak szarabb lesz mert nem fojtja meg és túl gyorsan átmegy rajta a gáz.az én 70esemre rátettük gedeon herélt rezóját és 25ös végdobját és nagyjából ugyan olyan volt mint a gyári rezómmal.
Alapról jobban fog húzni, a fordulat is jobban kitolható, megfelelő karbi hangolással persze, na meg a gyorsulás sem egy utolsó dolog. 50-esnél nem jelent annyit, mint egy 70-80-as esetében.
Köszi,apám heggesztő szóval nincs gond megtudja heggeszteni..Egyébként a rezóba benne mivan?Jobban menne ezzel a rezóval mint amit én "kókányolok meg ahogy te montad"?
aksi kuka .rezódat te is tudod alakíttatni csak kell szerezned 1 kipufogóst aki CO-val heggeszt.kivágtok 1 kis ablakot kicsit ürítesz a rezón és visszahegesztitek .de ha gondolod vedd meg
szevasztok!lenne nekem egy olyan gopndom az rs-el hogy az index nem villog mikor kicsi a fordulat csak ha forog.Eggyik percben fasza minden beindul az önindítóval minden jó leálok indulnékl el és levan merülve az aksi bekell tolni nemtudom mi lehet a baj... Küldtem egy képet a rezóról aztmondja a csákó hogy sportrezó semmi nincs benne és 11 ezerért adja szerintetek megéri?névtelen..
az enyim meg nem ilyen kis ratyi turbós .az enyim kompresszoros .mint 1 jobbfajta Charger .meg persze spéci tuning kanyarszelep van benne (gedeon tuning ).és ne felejtsük el a láncvisszacsapó szelepet se .ghostridernek nekem kellett odaadnom az RS-t mert a Busával nem tudta megcsinálni a 300+ egykerekezést
Egyébbként normális hegesztő bármivel összevarrja, ha én össze tudtam rakni mezei pálcás géppel egy tizen akárhány szegmensből állót, akor nyilván összelehet, csak ronda lesz.
amúgy ja.herélt kipufogóval alacsonyabb fordulattól húz viszont a végét picit elrontja
Arról hallottam viszon hogy alapjáraton nem a legjobb a keverékképzés és ez valóban nem tehet jót neki