Nem nem egyezik.
10 fölé fprgó motort mindenképpen illene nullás főcivel használni.
Ha összeraknak két nem egyszerre megmunkált blokkfelet, a főtengely centrírozást el is lehet felejteni.
Épp nemrég Fékezett egy ismerős egy simsont, aminek 7 TIZEDET ütött a főtengelye, még is a motor LÁTSZÓLAG gond nélkül járt.
HAngsúly a látszólagon.
Attól, hoszemmel nem látod azt, hoyg valami rossz, attól még az rossz.
Idővel bosszút áll.
Nekem alsó fordulatszámtartományban ( 6000 alatt ) 5-6 ban nem kell gyorsítani...tehát onnan nem megy Megy csak mint a tetű tehát fölösleges erőltetni!
1-4 ig nem vészes alulról is elvánszorog...fönti tartományban szinte észrevehetetlen!
Végseb kb 6 max 8 km/h val lett több!
Így is leforogja a 11 ezret 6.ba ekkor megyek úgy 101 körül óra szerint a 11500 RPM hez kell egy pici hátszél ekkor 107 volt a legtöbb
jó de akkor ne hordjon le!
azt nagyon rühellem!
kérdezzen az nembaj!
azt is elviselem ha nem értünk egyet, de ne nevezzen hazugnak!
az egy dolog hogy nembírja valaki beállítani a nagyhengert, jó kiput és a nagykarbit és azt mondja hogy "csak ennyit tud és kész"
nem feltétlen van így!
nagyobb henger más előgyújtás, és más beállítások
1napos munkám volt csak a behangolás!
alapjárat minden jó legye és menjen is jóln
így már értem de akkor így kezd hogy a blokk 2féle blokkfélből van!
ami eléggé érdekes és nemigazán egészséges,mivel a blokkokat vonalbafúrják!
De működik úgy csakhát már simsonnál is az a legjobb ha stimmelnek az ilesztő számok!
Rs után MZ?
Nemazért én nem nézem le de......gyaaaaaa
Hosszú távon milyenek? 90-100-as utazót tartanak ugye?
Ha szeretnék venni egyet, milyen papírmunkálatok kellenek, ezek költsége mennyi pénz? (átíratás és társai)
Kb simson, csak nagyban, eccerű mint faék.
MZ ETZ 250-ről valamint 251-ről mi a véleményed?
Vennem kellenene egy 12-es karbit akk még jobban is menne, meg fele ennyit enne.
10 fölé fprgó motort mindenképpen illene nullás főcivel használni.
Ha összeraknak két nem egyszerre megmunkált blokkfelet, a főtengely centrírozást el is lehet felejteni.
Épp nemrég Fékezett egy ismerős egy simsont, aminek 7 TIZEDET ütött a főtengelye, még is a motor LÁTSZÓLAG gond nélkül járt.
HAngsúly a látszólagon.
Attól, hoszemmel nem látod azt, hoyg valami rossz, attól még az rossz.
Idővel bosszút áll.
1-4 ig nem vészes alulról is elvánszorog...fönti tartományban szinte észrevehetetlen!
Végseb kb 6 max 8 km/h val lett több!
Így is leforogja a 11 ezret 6.ba ekkor megyek úgy 101 körül óra szerint a 11500 RPM hez kell egy pici hátszél ekkor 107 volt a legtöbb
azt nagyon rühellem!
kérdezzen az nembaj!
azt is elviselem ha nem értünk egyet, de ne nevezzen hazugnak!
az egy dolog hogy nembírja valaki beállítani a nagyhengert, jó kiput és a nagykarbit és azt mondja hogy "csak ennyit tud és kész"
nem feltétlen van így!
nagyobb henger más előgyújtás, és más beállítások
1napos munkám volt csak a behangolás!
alapjárat minden jó legye és menjen is jóln
ami eléggé érdekes és nemigazán egészséges,mivel a blokkokat vonalbafúrják!
De működik úgy csakhát már simsonnál is az a legjobb ha stimmelnek az ilesztő számok!