Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

eredetiségvizsga 15500,új forgalmi 6e,törzskönyv megint 6e,18Ft/ccm
nem lehet mer nyomom a zenét és nem akar leállni
Ez most komoly?
Rs után MZ?
Nemazért én nem nézem le de......gyaaaaaa
Húúúzááá máá aludni!
Újabban meg vagyok fertőzve velük. Jogosan?
Hosszú távon milyenek? 90-100-as utazót tartanak ugye?

Ha szeretnék venni egyet, milyen papírmunkálatok kellenek, ezek költsége mennyi pénz? (átíratás és társai)
akinek nincs kupája az meg horgászni jár vele v kaszálni
Nem sok, a kupások piszkosul tudnak menni velük.
Kb simson, csak nagyban, eccerű mint faék.
Huh, Zoli mester (az ángyod térdje kalácsa), volna nekem pá kérdésem.

MZ ETZ 250-ről valamint 251-ről mi a véleményed?
abból nem biztos h tanul.inkább legyen lebaszva .az jobban illik a fórum arculatához
Jaaj, el ne hidd már, még csak az kéne!
Ha azt hiszed, hogy le lettél baszva, akkor biztosíthatlak, hogy félreértetted a mondókám célját.
most le vagy fel ?neked itt csitu van
Nem, egyáltalán nem, csak fel lett homályosítva, hogy mechanikusan durván szar cuccok is mennek valahogy, valameddig.
Le. Teljesen fel vagyok háborodva.
most le letté baszva
hát én kipróbálnám azt az rs-t
Vennem kellenene egy 12-es karbit akk még jobban is menne, meg fele ennyit enne.
Nem hordott le, csak cáfolta az állításod. Abban sincs semmi baj, hogy a magad igazát véded, ez így normális.
Nem nem egyezik.
10 fölé fprgó motort mindenképpen illene nullás főcivel használni.
Ha összeraknak két nem egyszerre megmunkált blokkfelet, a főtengely centrírozást el is lehet felejteni.
Épp nemrég Fékezett egy ismerős egy simsont, aminek 7 TIZEDET ütött a főtengelye, még is a motor LÁTSZÓLAG gond nélkül járt.
HAngsúly a látszólagon.
Attól, hoszemmel nem látod azt, hoyg valami rossz, attól még az rossz.
Idővel bosszút áll.
Nekem alsó fordulatszámtartományban ( 6000 alatt ) 5-6 ban nem kell gyorsítani...tehát onnan nem megy Megy csak mint a tetű tehát fölösleges erőltetni!
1-4 ig nem vészes alulról is elvánszorog...fönti tartományban szinte észrevehetetlen!
Végseb kb 6 max 8 km/h val lett több!
Így is leforogja a 11 ezret 6.ba ekkor megyek úgy 101 körül óra szerint a 11500 RPM hez kell egy pici hátszél ekkor 107 volt a legtöbb
jó de akkor ne hordjon le!
azt nagyon rühellem!
kérdezzen az nembaj!
azt is elviselem ha nem értünk egyet, de ne nevezzen hazugnak!
az egy dolog hogy nembírja valaki beállítani a nagyhengert, jó kiput és a nagykarbit és azt mondja hogy "csak ennyit tud és kész"
nem feltétlen van így!
nagyobb henger más előgyújtás, és más beállítások
1napos munkám volt csak a behangolás!
alapjárat minden jó legye és menjen is jóln
Nekem 13-47-es átételem van, 12500-nál megy 120-at
Így vettem. Ettől még egyezhet a kettő. Lényegtelen, müxik és kész!
A plusz egy fog, mennyiben befolyásolta a gyorsulást, végsebességet?
így már értem de akkor így kezd hogy a blokk 2féle blokkfélből van!
ami eléggé érdekes és nemigazán egészséges,mivel a blokkokat vonalbafúrják!
De működik úgy csakhát már simsonnál is az a legjobb ha stimmelnek az ilesztő számok!