Ilyen a tuningolás is, egy RS feltuningolva se ér többet a gyárinál. Hiába szeretné a gazdi szép pénzért eladni, hogy ha nem is mindet, de valamennyit visszahozzon. Nem feltétlen fog. Ezt tapasztalatból mondom, igaz esetemben inkább robogókról beszélnék, mivel a Cagiva-m műszakilag gyári volt.
Én 195 ezerért vettem, és pár ezer Km után, fellazult a főtengelyen a csavar, kifurta a deknimet, a hajtóműolaj meg elfojt. 65 ezrért felújítattam az RS-t, persze nem csak a fent leírtakat, hanem egyébb kopó nem kopó dolgokat cseréltettem benne. Azóta kapott új láncszettet is. Az ár az csak egy relatív tényező, semmi más. Tanulság: EZ EGY ILYEN SPORT. Használt motor, nem új motor.
Én 330-ért vettem és kipp kopp semmi komoly gondja nemvolt eddig Az hogy vannak apróságok hát na....
Csak ami kötelező azokat csinálgatom rajta....
Most egy dugót megérdemel 16 ezernél és kész!
Csak lenne már meg a pénzem rá basszameg
Igen, azon a kis nyíláson tudod feltölteni váltóműolajjal a blokkot.
Kézi könyv szerint 8 deci kell bele, de amúgy onnan tudod h. mennyi az annyi hogy az alatt a kis kupak alatt a blokk olalán pont a közepén van egy csillag csavar, azt kicsavarod, és úgy töltöd felfele szépen olajjal.
Töltöd, töltöd, aztán ha elkezd szivárogni az olaj ott a csavar helyéröl akkor megfelelö a szint.
Tulajdonképpen az a nívója.Ha kicsavarod és folyik az olaj akkor sok olaj van benne ez ugye nem jó mert kinyomja a szimeringeket.
Akkor jó ha kicsavarod azt a csillag csavart és épp hogy szivárog az olaj.Akkor szinten van.Ha eggyáltalán nem folyik akkor értelem szerüen kevés van benne.:)
Ja és fontos hogy föggőlegesen álljon a motor, ne legyen megdöntve semerre sem.:)
Sok sikert hozzá, remélem tudtam segíteni!:)
Többiekhez szólok, én maximális tiszteletem leteszem az rs50 elött.
Multkor voltunk a haverokkal Tokajba, 1 nap alatt 207 km-et tettünk meg, szinte megállás nélkül és bírta a kis gép.Pedig gyári, beálltunk ilyen 60 65-ös utazóba és szépen végig mentünk!:)
Naggyon jó volt!:)
Na és még egyvalami. A motor jobb oldalán van egy kis fekete kupak amit lelehet csavarni? Az a váltó olaj nyílás?Meddig kell legyen benne? Előre is köszönöm!
Khm!
Én 290ért vettem a riskám ettöl a sráctol.
Annyi volt a moci baja hogy 5 ezer után szétment a fötengely, cserélni kellett, 62 ezerbe fájt.:(
Amúgy pedig nagyon flott a blokkja.:)
Nem feltétlen hülye, aki 250 ezerért vesz 50 -est. Amúgy meg tök mindegy, hogy milyen és mennyiért, mert minden árkategóriában vannak szarok, ami sajnos az én tapasztalataim alapján és ismeretségi köröm tapasztalatai alapján, azt kell mondanom, hogy elég gyakori.
De mindenkinek más a véleménye ezekről a dolgokról, az enyém ez. Ne értsetek félre, nem kötekedésképpen írtam.
Ettől a debreceni sráctól majdnem vettem énis egy rs-t.Képen nézegettem gyönyörü volt nagyon tetszett arow rndszer minden szép volt ténleg.Elmentem megnézni hogy élőbe mégis milyen és közelről nagyon szar volt nem volt szinte olyan cm ahol nem lett volna egy nagy kani karc.km óra se a gyári volt hanem 1998-ig gyártott rs-eké!azthiszem amit néztem rs 2004-es volt és ráakart beszélni hogy az a gyári km óra.. Ez nem azt jelenti h csak rossz rs-ei vannak!Meg kell nézni normálisan élőben
Ilyen a tuningolás is, egy RS feltuningolva se ér többet a gyárinál. Hiába szeretné a gazdi szép pénzért eladni, hogy ha nem is mindet, de valamennyit visszahozzon. Nem feltétlen fog. Ezt tapasztalatból mondom, igaz esetemben inkább robogókról beszélnék, mivel a Cagiva-m műszakilag gyári volt.
Csak ami kötelező azokat csinálgatom rajta....
Most egy dugót megérdemel 16 ezernél és kész!
Csak lenne már meg a pénzem rá basszameg
Kézi könyv szerint 8 deci kell bele, de amúgy onnan tudod h. mennyi az annyi hogy az alatt a kis kupak alatt a blokk olalán pont a közepén van egy csillag csavar, azt kicsavarod, és úgy töltöd felfele szépen olajjal.
Töltöd, töltöd, aztán ha elkezd szivárogni az olaj ott a csavar helyéröl akkor megfelelö a szint.
Tulajdonképpen az a nívója.Ha kicsavarod és folyik az olaj akkor sok olaj van benne ez ugye nem jó mert kinyomja a szimeringeket.
Akkor jó ha kicsavarod azt a csillag csavart és épp hogy szivárog az olaj.Akkor szinten van.Ha eggyáltalán nem folyik akkor értelem szerüen kevés van benne.:)
Ja és fontos hogy föggőlegesen álljon a motor, ne legyen megdöntve semerre sem.:)
Sok sikert hozzá, remélem tudtam segíteni!:)
Többiekhez szólok, én maximális tiszteletem leteszem az rs50 elött.
Multkor voltunk a haverokkal Tokajba, 1 nap alatt 207 km-et tettünk meg, szinte megállás nélkül és bírta a kis gép.Pedig gyári, beálltunk ilyen 60 65-ös utazóba és szépen végig mentünk!:)
Naggyon jó volt!:)
haveromnak is vagy egy eladó rs-e ha érdekel,tökéletes stb..
árban se olyan sok
de a hirdetésben leír mindent róla
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rs_50-3757470
Ezt olvasd el: http://totalbike.hu/technika/futomu2/
Én 290ért vettem a riskám ettöl a sráctol.
Annyi volt a moci baja hogy 5 ezer után szétment a fötengely, cserélni kellett, 62 ezerbe fájt.:(
Amúgy pedig nagyon flott a blokkja.:)
De mindenkinek más a véleménye ezekről a dolgokról, az enyém ez. Ne értsetek félre, nem kötekedésképpen írtam.
http://sportmotor.hu/motoros_k...
(vicc)
Biztos jó lehet de nekem drága
250.000-ig keresek RS-t.