Én arra gondoltam, hogy mivel nem lehet elzárni a benzíncsapott, nem e teleszalad a karbi benzinnel (nem zár tökéletesen a tüszelep) és ezért megszívja magát és nem indul.
Tök hideg motornál kis szivatóval kell indítani még nyáron is, ha rendesen van beálíltva.
Hidegen nyilván nincs rendes alapjárat, és nem veszi a gázt sem, és nem is illik ráncigálni.
Be kell melegíteni.
Én most vettem egy 98-as RS50-et. Eddig sajnos csak javítgattam (elszakadt a gézbowden). Most meg az a baja, hogy első indításra csak betolással indul. Ha beindul azután már lehet önindítóval is.
Lehet-e az oka az, hogy a benzíncsap állandóan nyitva van.
Esetleg egy gyertya csere javítana-e problémán.
Még egy kérdés az normális, hogy hidegen ha nagyobb gázt adok lehorkan.
És mégegy nincs valakinek ehhez a tipushoz kézikönyve amit el tudna küldeni.
hasonlít a 2004-eshez de a farokidom és a fejidom valószínű h már más.a kipufogó nem gyári.a fékcső rossz helyen van elvezetve.index se gyári és az elsők totál másmilyenek mint a hátsók
Hát így nehéz megmondani. A fejidomon és a hátsó idomon ami piros ott is szokott gyárilag matrica lenni, lehet h. az már volt fújva, vagy leszedték. Am. nem tom nézted-e volt egy oroszlános rs 205.000ft-ért piros 2005-ös na az se gyári festés volt már de azt senki nem mondta volna meg lagalábbis képről.
Olyanra fölösleges várnod amiben kevés a km . Annyira tekerik vissza amennyire akarják, szal. ha egyikbe van 30.000km, kiszedi az órát és 10 perc alatt visszatekeri 5000-re ha nem estek nem is fogod észrevenni és úgy veszed meg hogy 5000km van benne.
Am amit belinkeltél az nagyon drága, nem éri meg, és sztem nem gyári a matrica, de lehet a festése se.
Minden gépnek vannak hibái.
Az MZ "tipushibája" hogy kissé gynegécske a lengővilla, meg a motortartó lemez.
Persze, ettől még simán elmennek 100 ezer kilométereket.
A hasonló áru nyugati motorok sem voltak jobbak semmivel, sőt.
a gugli nem a barátom .megsértődtem rá .amúgy jó volt az az oldal de már meg nem mondom hogy találnék oda .itt volt könyvjelzőbe csak töröltem mer nem működött
Én arra gondoltam, hogy mivel nem lehet elzárni a benzíncsapott, nem e teleszalad a karbi benzinnel (nem zár tökéletesen a tüszelep) és ezért megszívja magát és nem indul.
Hidegen nyilván nincs rendes alapjárat, és nem veszi a gázt sem, és nem is illik ráncigálni.
Be kell melegíteni.
Én most vettem egy 98-as RS50-et. Eddig sajnos csak javítgattam (elszakadt a gézbowden). Most meg az a baja, hogy első indításra csak betolással indul. Ha beindul azután már lehet önindítóval is.
Lehet-e az oka az, hogy a benzíncsap állandóan nyitva van.
Esetleg egy gyertya csere javítana-e problémán.
Még egy kérdés az normális, hogy hidegen ha nagyobb gázt adok lehorkan.
És mégegy nincs valakinek ehhez a tipushoz kézikönyve amit el tudna küldeni.
Ennek szerintetek gyári a festése?
Am amit belinkeltél az nagyon drága, nem éri meg, és sztem nem gyári a matrica, de lehet a festése se.
Az MZ "tipushibája" hogy kissé gynegécske a lengővilla, meg a motortartó lemez.
Persze, ettől még simán elmennek 100 ezer kilométereket.
A hasonló áru nyugati motorok sem voltak jobbak semmivel, sőt.