szerintem Arrow rendszert vegyél! Az mocskos sokat dob a gépen.
igaz nekem a Gilera GSM-en egy Metra Kit rendszer van azis dobott 20km/h-t rajta és gyorsulása is durva lett
gyári kipuval max65-68km/h 55öt utazóban
Metra Kit 95km/h és ebből 80at utazóban
csak a kipu lett cserélve a karbit le s vettem még kitakarítani se!
hát 6. olyan 11.ezernél 80-85megy és nemvagyok se magas se kövér xD 54kg vagyok :D
de haveromnak meg 90-100at :D
meg pl bnőmnek is az rs-e is 90-95 a vége
Nekem van egy uj Aprilia rs 50 esem 2010 évjárat...
Arra lettem figyelmes hogy mikor gázt adok akkor hallani a háttérben valami sípolo hangot mikor alapgázon megy akkor nem is hallani de ha porgetem akkor egyre jobban ....teljesitmény változást nem tapasztatlam minden olyan ralyta mind a sipolas megjelenése előtt volt...szerintem valami csapágy adhatja ahangot ......TAnács?
Helló.Van egy 2008as rs 50esem, és szeretnék rá rakni egy sport kipu rendszert És azt szeretném megkérdezni szerintetek mit lenne érdemes?mert kicsit lassú a drága és felkéne valahogy gyorsítani :D
Minden jótanácsot elfogadok :D
Most mondtad ki a nagy igazságot. Én biztosan nem tuningolnék azért, hogy aztán bukjak rajta, max. csak akkor, ha tudnám, hogy a motor nálam marad egy jó ideig. Rotax, rotax, nagyon jó kis blokk, volt már szerencsém hozzá, egy a gond vele... 2 ütem. Fogyasztás, kopás stb. Azt hiszem nem kell ragoznom.
nem kötekedni akarok de nálunk pl a vw-eg (Caddy 2007 évj, Jetta 2008évj) direkt úgy vannak beállítva hogy a gyári felnivel, gyári gumi mérettel 50km/h-nál 54et, 92km/h nál 100at mutassanak! Nemtudom mér de ez így van. A az 50km/h-t GPS írta, 54et az autó órája. Rs-em órája rohadjak meg full pontos. 40nél 40, 100nál 100. direkt néztem még tavaly amikor túráztam. persze ez a 90/80as gyári gumi méretnél van így. Egyszóval az rs nek 5ös az órája legalábbis a 99-05 közötti gépeknek. a többihez nemvolt tapasztalatom még
Az olcsó(bb) autók és motorok esetén minimum tiezen% föléméreéssel lehet számolni.
Jó példa bármyik robogó, vagy kis 4t sportmotor(meg a többi is:)
Talán tavaly volt valami Német újságban teszt cbr yzf meg még valamik.
Repkedtek az óra szerint 130 valamennyik, ami ugye 13-15 loerővel képtelenség.
Mindnek 120 alatti valós végsebességet mértek.
Én már mértem be GPS-szel....3-4 km/h volt az eltérés + ban az RS javára gyári gumimérettel mert ugye azzal adja az is a valós képet!
A kocsink az annyit csal + ba szóval...
Jónak mondható az órája!
igaz nekem a Gilera GSM-en egy Metra Kit rendszer van azis dobott 20km/h-t rajta és gyorsulása is durva lett
gyári kipuval max65-68km/h 55öt utazóban
Metra Kit 95km/h és ebből 80at utazóban
csak a kipu lett cserélve a karbit le s vettem még kitakarítani se!
1.kép gyári rendszer
2.kép Mertra Kit!
de haveromnak meg 90-100at :D
meg pl bnőmnek is az rs-e is 90-95 a vége
Nekem van egy uj Aprilia rs 50 esem 2010 évjárat...
Arra lettem figyelmes hogy mikor gázt adok akkor hallani a háttérben valami sípolo hangot mikor alapgázon megy akkor nem is hallani de ha porgetem akkor egyre jobban ....teljesitmény változást nem tapasztatlam minden olyan ralyta mind a sipolas megjelenése előtt volt...szerintem valami csapágy adhatja ahangot ......TAnács?
Minden jótanácsot elfogadok :D
Látni nem akarok többet Rotax123-at, annyit szivatott.
Ááááááh nemszabad tuningolni, nagyobbat kőő venni
Inkább a Rotax csörömpöljön alattam én ígyvagyok vele
Ennyire ne tolongjunk
Szeressem
Jó példa bármyik robogó, vagy kis 4t sportmotor(meg a többi is:)
Talán tavaly volt valami Német újságban teszt cbr yzf meg még valamik.
Repkedtek az óra szerint 130 valamennyik, ami ugye 13-15 loerővel képtelenség.
Mindnek 120 alatti valós végsebességet mértek.
A kocsink az annyit csal + ba szóval...
Jónak mondható az órája!