Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A keverékcsavar főleg az alján hatékony.
Szia!

1. Teljesen normális dolog, a motorod indításkor még hideg.
2. Ha melegen is füstöl, sok olajat kap.
3. Kissebb fúvókával valóban kevesebbet fog enni, viszont utána kell állítanod levegőt, azaz kevesebb levegő szükségeltetik. Sok a levegő.

Sok sikert!
Helló!
Olyan gondom lenne hogy ha hidegen indítom az rs-t akk felpörög kb 3000-ig és kb 10-15 mp-múlva visszaáll alapjáratra. 2. melegen is füstöl a gép, de kipörög teljesen, meg is jól, de sztem sokat is foyaszt, ha kisebb fúvókát rakok bele akkor meg nem pörög ki mitől lehet ez[O49
Szia!
Olyan nem létezik hogy van egy fix állás amit minden karbihoz jó. A motor pillanatnyi állapotától függ a helyes beállítás vagyis minden motorhoz más beállítás szükséges.
Kell egy kis gyakorlat, hogy be tudj lőni egy karnit de 2T motoroknál hallásra meg lehet oldani, a motor hangja sokat elárul.
Ha túl sokat kap akkor füstöl gázadásra ledadog nem pörög fel csak x fordulatig és a gyertya fekete, nedves, benzines.
Ha keveset kap akkor erőtlenül pörög, hírtelen gázdadásokra hörög, a gyertya száraz fehér színű.
Optimális esetben üzemmelegen szivató és gázadás nélkül gombnyomásra indul. Teljes gázhúzásra maximálisan lepörög és a fordulat ugyan olyan ütemben vissza is áll alapjárati szintre. A gyertya száraz és a színe világosbarna.
Első lépésként azt tanácsolnám tisztítsd ki a karbit a levegőszűrőt rakj bele egy új gyertyát aztán kezd el hangolgatni.
Feltételezzük hogy megfelelő méretű fúvókák vannak a karbiban. A tűt tedd alulról a második rovátkába. A levegő csavart tekerd be teljesen majd másfél fordulatot ki, állíts be a normálnál kicsivel magasabb alapjáratot aztán a levegő csavart tekerd kifelé, a fordulat emelkedni fog keresd meg azt a pontot ahol a legmagasabb és nem emelkedik tovább. Ha meg van akkor egy fél fordulat vissza aztán a fordulat állító csavarral vidd le az alapjáratot a megfelelő szintre. Ha medvan motorozz egy kicsit majd nézz gyertyaképet. gyertyakép alapján lehet a tűt lejjebb vagy feljebb tenni utánna persze újra el kell játszani az egész mókát előről. Természetesen üzemi hőfokon állíts alapjáratot és vedd figyelembe hogy a motor csak lassan reagál a változtatásokra nem kell kapkodni.
hali
Sürgősen eladó polini EVO 2 70es hengerem.
Minarelli AM blokkra.
dugatyú kell bele. 7200ft
tömítések. hengerfej jó.
a mostani állás szerint tolásra is csak ugy reagál h beindul de utánna leáll 2mp mulva.mi lehet a baja?tul sok anyagot kap?vagy tulkeveset?
Sziasztok!
Tudtok nekem mondani egy jó karburátor beállitást? Elég nehezen lehet beállitani. Hogy álljon az alapjárat és a melléklevegő csavarja? Üdv
Hát mivel nem volt ötlet h mibaja így vezetékeket relét stb mindent átnéztem az önindítót hagytam utóljára!
Tologatni lusta vagyok......igaz h épp meg kell mozdítani és már csörömpöl is, na de kérem egy Apriliát azért ne tologassunk már, na meg bosszantó h nem jó és meg kell csinálni nemhagyom így szarul
Most majd szénkefét kell vennem!
Bár azt mondta a szerelőm h az bronz ami benne van szal most nemváopm h mival de azt mondta h olyat vegyek bele emrt csak azzal lesz jó!
Én is 8 ezren, 80-nal. De lehet növelem az áttételt 1-2 foggal.
Hehe! Köszi a hozzászólásod. Örülök, hogy köztünk maradsz, kolléga.
írom fonok utazója lehetne a 90 de nem egyhuzamba 100km-t ahhoz ez pici. Fogyasztása most olyan 6liter, de abba bennevan hogy azér sokat brümmögtetem hidegen indulás elött, és miután bemelegedett azér lépem neki. On board lesz, amint rájövök hogy hogy rögzítsem a fényképezőgépet a tankra úgy hogy valami látszódjon a vidibe
ja és megtartom az rs-t mer gondoltam most az egyszer nem leszek "menő" hogy autóra cseréljem
Okéhj, utazó kilőve...
Danikám! Írj már valami konkrétumot! Mennyit megy a gép mekkora fordulaton? Mennyit megy utazóba, hanyas fordulaton? Mennyi a fogyasztása? És hol az on-board? Mi az, hogy megtartod az RS, ezt meg, hogy képzeled?
:O ezt nem gondoltam, azthittem az áttétel többet javít. de a 8ezer még nem vészes én midnig anyin hajtottam a motort
nekem 15/47es áttétellel 6.ban 8000nél megy 90et
14-es kereket ráraksz 90nél talán pörögne 7et...

nekem a 125s is 90nél 7et pörög ugyanugy
de az önindító miatt van van szarrá szedve az egész motor? mi a gecinek rá 2be löksz rajta és kész megy is. amúgy az autó témát én is megszoptam. szüleim elmentek balatonra anyáméval apáméval meg nem mehtek mert sóher vagy én nemtom. na az a lényeg hogy vw tali volt nálunk tesconál, és jobb híján kimentem a nagyszüleim kocsijával, ami tegyül hozzá nem szar na lényeg ami lényeg kinéztek a kis golf1 2 esesek mint az állat hogy én mit keresek itt :O először nemértettem aztán rájöttem hogy akkor vagy menő vw-es ha legalább a fél autód rohad és 4színből van összehegsztve, ja és persze max 1.4es motor van benne
de am szertem a vw-t mer nekünk is az van de nemértem ezeket a mai fiatalokat
Óó az enyém 2 napja olyan gyönyörűen áll a garázsban darabokra szedve hogy öröm nézni
Majd meg bolondultam a hétvégén, még kocsikázni se tudtam mert fater azzal ment dolgozni!
Fasza hétvége volt......
az a gond hogy egyhuzamba 100km ilyen 90es utazóval sok lenne neki, hiába 80ccm megérezné. azér lenne jobb egy af1 125 mer annak jóval nagyobb az utazója, így nem baszódna szét olyan gyorsan mint a kis rs 50. meg persze nyugodtabb vagyok ha én előzöm a kamiont nem ő engem xd 50essel meg picit necces azér országúton előzgetni
mért a mostani rs-ed mérnem jo turázni? egy af1el több gond lenne
én ma végre belőttem faszára a karbit! áá ez a motor megy mint valami álom. megérte azt a sok deákot ami télen ráment a fogyasztással még barátkozom
fú msot azon gondolkodok hogy nem lesz eladva a kis rs-ke hanem inkább mellé kéne valami Af1et vagy mitot mer azér kellene egy 125ös gép a közelbe túrázgatni (balaton ) reméllem midneki ma motorozott mert baromi jóh idő volt, legalábbis nálunk
széles utat mindekinek
akkor inkább megvárom a szerelőmet :D
Szia!

Ha van a szereléshez érzéked, egész nyugodtan hozzá foghatsz egyedül is.
Melyik nem tetszik ezeken?
Többen használnak tkrj-t-proxot probléma nélkül.