Sziasztok! Nincs valakinek egy felesleges eladó műanyag eleme amivel a visszapillantót lehet rögzíteni? vagyis 2 db-os van benne egy kis félgömb is.
Ha lenne valakinek eladó azonnal megvenném bármi áron!
sziasztok. Volt már valakinek dolga ezzel a gumival? http://www.r17.hu/index.php?pa...
én szerintem veszek egyet mer az első gummám elég kopott (pirelli mt75 van most)
Az NGK gyertyákkal nekem nagyon rossz tapasztalataim vannak. Vagyis addig minden jó ha a motor optimális állapotú, ha már egy kicsit is eltér akkor a gyertyának vége.
A 125-ös AF1 emmel sokat szenvedtem gyertya miatt, B10EG az előírás hozá 3000Ft-os gyertya de ha már kicsit olajosabb a keverék tönremegy 300km-alatt. Ha kicsit kisebb hőértéküt rakok bele, hogy kiégjen akkor az elektródán a kerámia repedezett szét és hullott a hengerbe. A B10EG-re úgy kellet vigyázni mint a hímestojásra az első pár 100km-ert csak óvatosan nehogy tönkremenjen. Nállam a Denso a nyertes azzal még soha semmi bajom nem volt, ha főtengelyszimeringes lett és ette az olajat az NGK tönkrement, raktam bele Densot azzal meg röhögve ment és szépen ki volt égve, szerintem még gázolajjal is elment volna. Mikor ezt párszor elátszottam, hogy a Denso adott körülmények között mindíg jobban teljesített azóta nem érdekel az NGK, Densot még sosem dobtam ki meghibásodva, NGK-val meg tele a garázs ablak.
Hidegen az olaj viszkozitása erősen megnő, "meg kell törni" fel kell melegííteni.
(meggyőződésem, hogy nem jó az az olaj, amitől hidegen nem emel ki a kuplung)
hidegben normális lehet mert akkor az olaj még nem kellően sikosít és nem tudnak olyan jól elcsúszni a lamellák.melegen se biztos h betegségre utal.az enyém is ilyen.jó mondjuk melegen már nem áll le pulkung-nál.de azért nézd meg a bowden-t h jól van-é beállítva
Sztem a MOL eleve nem rúghat labdába a Shell és az OMW mellett
Tudom hogy a kagylósoknak is a MOL szállít de valamit kutyulnak bele ( az adalékos bizbaszba )
A Mol NEO meg asszem eleve vmi bio cucc
Én úgy hallottam olvastam hogy az OMW a legjobb!
De ha épp egy MOL kútnál tankolok se fintorgok teljesen jó az nekem!
Nem is válogatok sose és nem is fikázom őket!
Nekem Aszalós faterja mondta, hogy akár képes a dugóban aranyos lyukacskát faragni De ez csak akkor ha csak azt használsz mittom én sokáig!
Én már próbáltam...pár litert üres tankba h na mégis...mert régen a 4T robeszomat csak azzal használtam! Nekem ami megfigyelhető volt h érezhetően jobban pörög,dinamikusabb és egy hangyányival kevesebbet evett belőle.
Nemrosz csak majdnem 400 Huf egy lityó
Legjobb a V-Power 95! ( nekem legalábbis )
sziasztok!
valaki nem tud km/h és fordulatszámmérő hátlapot?:)
mert és szétszedtem őket és átfogom alakítani:) valami tipp vagy valami oldal ahol van ilyesmi cucc?:)
Na már javítom is magam az újakban mégis van tartalék jelző lámpa. A régiekben nincs ilyen.
Egy úszónak kell lennie tankban aminek a végén van egy érzékelő. Ha folyamatosan világít akkor valószínüleg beragadt.
Véletlenül nem az olajszint visszajelzője világít? Az enyémen csak az van üzemanyagszintet nem jelez és szerintem az újak sem de javítsatok ki ha tévedek.
Sziasztok!
Akadt egy újabb apró problémám!
Kigyulladt a sárga lámpa mert kevés volt a nafta a gépbe!Elmentem vele a kútra fullra tankoltam és nem alszik el!Mindegy mit csinálok vele folyamatosan ég!Tudnátok segíteni hogy mi a redva lelte?
Ha lenne valakinek eladó azonnal megvenném bármi áron!
én szerintem veszek egyet mer az első gummám elég kopott (pirelli mt75 van most)
90.000ft
egyben 40.000ft
A 125-ös AF1 emmel sokat szenvedtem gyertya miatt, B10EG az előírás hozá 3000Ft-os gyertya de ha már kicsit olajosabb a keverék tönremegy 300km-alatt. Ha kicsit kisebb hőértéküt rakok bele, hogy kiégjen akkor az elektródán a kerámia repedezett szét és hullott a hengerbe. A B10EG-re úgy kellet vigyázni mint a hímestojásra az első pár 100km-ert csak óvatosan nehogy tönkremenjen. Nállam a Denso a nyertes azzal még soha semmi bajom nem volt, ha főtengelyszimeringes lett és ette az olajat az NGK tönkrement, raktam bele Densot azzal meg röhögve ment és szépen ki volt égve, szerintem még gázolajjal is elment volna. Mikor ezt párszor elátszottam, hogy a Denso adott körülmények között mindíg jobban teljesített azóta nem érdekel az NGK, Densot még sosem dobtam ki meghibásodva, NGK-val meg tele a garázs ablak.
Hidegen az olaj viszkozitása erősen megnő, "meg kell törni" fel kell melegííteni.
(meggyőződésem, hogy nem jó az az olaj, amitől hidegen nem emel ki a kuplung)
De ez csak tipp!:)
Tudom hogy a kagylósoknak is a MOL szállít de valamit kutyulnak bele ( az adalékos bizbaszba )
A Mol NEO meg asszem eleve vmi bio cucc
Én úgy hallottam olvastam hogy az OMW a legjobb!
De ha épp egy MOL kútnál tankolok se fintorgok teljesen jó az nekem!
Nem is válogatok sose és nem is fikázom őket!
Én már próbáltam...pár litert üres tankba h na mégis...mert régen a 4T robeszomat csak azzal használtam! Nekem ami megfigyelhető volt h érezhetően jobban pörög,dinamikusabb és egy hangyányival kevesebbet evett belőle.
Nemrosz csak majdnem 400 Huf egy lityó
Legjobb a V-Power 95! ( nekem legalábbis )
valaki nem tud km/h és fordulatszámmérő hátlapot?:)
mert és szétszedtem őket és átfogom alakítani:) valami tipp vagy valami oldal ahol van ilyesmi cucc?:)
Nem hagyott nyugodni úgy hogy kimentem és szétszedtem mint hülyegyerek a legót!Kitakarítottam és most már újra működik
Egy úszónak kell lennie tankban aminek a végén van egy érzékelő. Ha folyamatosan világít akkor valószínüleg beragadt.
nem illene.
Ilkyet akkor művel, ha akelleténél vastagabb olaj van benne.
Akadt egy újabb apró problémám!
Kigyulladt a sárga lámpa mert kevés volt a nafta a gépbe!Elmentem vele a kútra fullra tankoltam és nem alszik el!Mindegy mit csinálok vele folyamatosan ég!Tudnátok segíteni hogy mi a redva lelte?
Normális, a lamellák összeragadnak, az enyém is ilyen hidegen néha, de melegen nem ragad már össze.