Nekem még bejáratós a motyó így csak max 5000-ig pörgetem minden fokozatban. 6-ban 5000-nél kereken 50km/h-át megy de innen még húz, az a nehéz, hogy 5000alatt tartsam, mert simán húz tovább. Álló helyzetből indulva azért nekem se pörög ki a hátsó kerék . Bár elől 13-as lánckerék van ez kicsit nehezíti a dolgát.
Mindegy, azért köszönöm a segítséged!:)
Lehet nincs is nagy baja csak meg kéne egy kicsit hajtani a kicsikét mert nem nagyon szoktam "kínozni"
De majd 7végén járunk egyet ha az idő is úgy engedi!:)
Apropó valakinek nincs elfekvőben gömbölyű rs-re km-óra?
ha csak ennyi bajod van vele akkor szerintem kár hozzányúlni.
egyébként kissebb első lánckerék segít ,de ekkor a végsebesség csökken.
vagy egy nagyobb henger
nekem még az a megoldás jutott az eszembe hogy lehet h nagyon bevan kormolódva a kipuffom,és ezért nem húz a gép! (ez csak egy tipp, ha hülyeség akkor röhögjetek ki nyugodtan !
hát jó, azért 6. ban 5ezres fordulatnál ne várjunk csodát, ott az enyém se nagyon gyorsul csak nagyon minimálisan de mondjuk 6.5-7töl máár megy, és elég szépen is megy olyan 95ig.
Annyit megy ha nem fekszek bele, ha igen akkor megy olyan 101-102-t.
90et megy a tied?
Én még majdnem ott váltok 6.at.
Az enyém nem nagyon megy 90 fölé. Teszem hozzá annak ellenére,hogy nem vagyok egy kétajtós szekrény (70 kg ruhástól). Ráadásul 6ik sebességbe 5000 fordulatról lassul, és vissza kell váltanom. Utazó fordulatszáma olyan 7000 környéke.
Ja és elötte is 7ezertöl indult meg csak ha mondjuk állóhelyzetböl indulok ilyen kis fordulaton akkor sokáig kell csúsztatni a kuplungot vagy hogy mondjam olyan gyengének érzem.
Tavaly volt benne kompresszió mérve, és ha jolemlékszem 7-es volt akkor.
Megindultni meg olyan 7ezer fölött kezd.
Mikor volt cserélve a fötengely néztük a henger, a fala gyönyörű és még 1x sem volt fúrva a dugónak pedig a teteje volt bekormolódva.
ezzel csak annyi a gond ha te veszel egy rendszámos motort, az bennevan mindenféle nyílvántartásban! leveszed a rendszámot, netalántán igazoltat a rendőr és rutin intézkedés során lekérdezi a motort alvázszám alapján akkor kidobja hogy 125ös és akkor bukta van. ennyiből jobb azok a motorok amiken még enm volt magyar rendszám, így nincs benne a nyilvántartásban sem. amúgy ha motort akarsz veddmeg az enyém
mert 15éves vok 50esre van jogsim de jövőre vizsgázok 125-ösre.
Nemtudom hogy vegyek most 50es-t vagy jövőre 125öst...
Arra gondoltam hogy idén veszek papiros rendszámos 125-öst és addig 50esként használnám...(mint sokan mások)
bővebben+képek msn-en(bizodani@freemail.hu)
Tetszik nagyon a hangja!:P
Lehet nincs is nagy baja csak meg kéne egy kicsit hajtani a kicsikét mert nem nagyon szoktam "kínozni"
De majd 7végén járunk egyet ha az idő is úgy engedi!:)
Apropó valakinek nincs elfekvőben gömbölyű rs-re km-óra?
ha csak ennyi bajod van vele akkor szerintem kár hozzányúlni.
egyébként kissebb első lánckerék segít ,de ekkor a végsebesség csökken.
vagy egy nagyobb henger
Annyit megy ha nem fekszek bele, ha igen akkor megy olyan 101-102-t.
90et megy a tied?
Én még majdnem ott váltok 6.at.
Nekem pont ugyanilyen bajom van. Én azt a választ kaptam, hogy ez 50-es ezért ilyen Egyébként én is kíváncsian várom mi lesz a fejlemény. Üdv:DonPedro
Miért akarsz cserélni épp csak gyűrűt? Valami oka csak van
Megindultni meg olyan 7ezer fölött kezd.
Mikor volt cserélve a fötengely néztük a henger, a fala gyönyörű és még 1x sem volt fúrva a dugónak pedig a teteje volt bekormolódva.
ha tudtok lécci segcsetek már
köszi lehó
Nemtudom hogy vegyek most 50es-t vagy jövőre 125öst...
Arra gondoltam hogy idén veszek papiros rendszámos 125-öst és addig 50esként használnám...(mint sokan mások)