Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó 5let
top 80as hengerszett elado még midnig. 17ért..
Sziasztok! Ki hogyan tisztítja ki a kipufogót? A benzines begyújtós megoldás nem az igazi, és életveszélyes
vedd meg zsoláét, zsola meg vegyen egy újat
Nekem még bejáratós a motyó így csak max 5000-ig pörgetem minden fokozatban. 6-ban 5000-nél kereken 50km/h-át megy de innen még húz, az a nehéz, hogy 5000alatt tartsam, mert simán húz tovább. Álló helyzetből indulva azért nekem se pörög ki a hátsó kerék . Bár elől 13-as lánckerék van ez kicsit nehezíti a dolgát.
Eladó egy szép állapotú rs50. 1998as évj, szervizelve, 1 hónapos metál fényezéssel, gyári, tuningmentes blokkal(16000 km, 6 seb., 100-105kmh vésebesség, 10500 rpm) ár:210000 ft
bővebben+képek msn-en(bizodani@freemail.hu)
Vagy valakinek Leo Vince V6 rendszer eladó?:)
Tetszik nagyon a hangja!:P
Mindegy, azért köszönöm a segítséged!:)
Lehet nincs is nagy baja csak meg kéne egy kicsit hajtani a kicsikét mert nem nagyon szoktam "kínozni"
De majd 7végén járunk egyet ha az idő is úgy engedi!:)
Apropó valakinek nincs elfekvőben gömbölyű rs-re km-óra?
valakinek top performance kipufogorendszer eladó?
háát így elég nehéz diagnoztizálni!

ha csak ennyi bajod van vele akkor szerintem kár hozzányúlni.
egyébként kissebb első lánckerék segít ,de ekkor a végsebesség csökken.
vagy egy nagyobb henger
Az is lehet mivel nekem meg erőtlen volt meg nem pőrgött ki STB...
nekem még az a megoldás jutott az eszembe hogy lehet h nagyon bevan kormolódva a kipuffom,és ezért nem húz a gép! (ez csak egy tipp, ha hülyeség akkor röhögjetek ki nyugodtan !
hát jó, azért 6. ban 5ezres fordulatnál ne várjunk csodát, ott az enyém se nagyon gyorsul csak nagyon minimálisan de mondjuk 6.5-7töl máár megy, és elég szépen is megy olyan 95ig.
Annyit megy ha nem fekszek bele, ha igen akkor megy olyan 101-102-t.
90et megy a tied?
Én még majdnem ott váltok 6.at.
Az enyém nem nagyon megy 90 fölé. Teszem hozzá annak ellenére,hogy nem vagyok egy kétajtós szekrény (70 kg ruhástól). Ráadásul 6ik sebességbe 5000 fordulatról lassul, és vissza kell váltanom. Utazó fordulatszáma olyan 7000 környéke.
Amúgy nincs vele bajom olyan nagyon kopott nem lehet a cucc szerintem mert a 101-102-t viszi, kb 12ezren.
Hát igen azt az aszfaltszaggató nyomatékot ami dühöng ezekben az 50cc-s masinákban azt azért nehéz uralni
Baluka

Nekem pont ugyanilyen bajom van. Én azt a választ kaptam, hogy ez 50-es ezért ilyen Egyébként én is kíváncsian várom mi lesz a fejlemény. Üdv:DonPedro
biztos eltört. vagy ugygondolja az elég kompreszio növelésre
Dogót vegyél ne gyűrűt
Miért akarsz cserélni épp csak gyűrűt? Valami oka csak van
Ja és elötte is 7ezertöl indult meg csak ha mondjuk állóhelyzetböl indulok ilyen kis fordulaton akkor sokáig kell csúsztatni a kuplungot vagy hogy mondjam olyan gyengének érzem.
Tavaly volt benne kompresszió mérve, és ha jolemlékszem 7-es volt akkor.
Megindultni meg olyan 7ezer fölött kezd.
Mikor volt cserélve a fötengely néztük a henger, a fala gyönyörű és még 1x sem volt fúrva a dugónak pedig a teteje volt bekormolódva.
Heló nekem egy aprilia rs50-esem van és gyűrűt szeretnék rá veni de nem találok sehol :S
ha tudtok lécci segcsetek már
köszi lehó
ezzel csak annyi a gond ha te veszel egy rendszámos motort, az bennevan mindenféle nyílvántartásban! leveszed a rendszámot, netalántán igazoltat a rendőr és rutin intézkedés során lekérdezi a motort alvázszám alapján akkor kidobja hogy 125ös és akkor bukta van. ennyiből jobb azok a motorok amiken még enm volt magyar rendszám, így nincs benne a nyilvántartásban sem. amúgy ha motort akarsz veddmeg az enyém
mert 15éves vok 50esre van jogsim de jövőre vizsgázok 125-ösre.
Nemtudom hogy vegyek most 50es-t vagy jövőre 125öst...
Arra gondoltam hogy idén veszek papiros rendszámos 125-öst és addig 50esként használnám...(mint sokan mások)