hát barátom én azt mondom neked hogy akkor vegyél egy tiszta papíros 125-öst.
amit írtál lehet kivitelezhető(összeszerelés szempontjából), de a papírforma tutira nem.
ha veszel gépet törzskönyvre figyelj hogy meglegyen és számok stimmeljenek.
ha csak idővel gyengült el, és nem egyik pillanatról a másikra, akkor érdemes kompressziót mérni, és utána ha alacsonynak tűnik egy dugattyú szettet venni és beépíteni.
ha nem fullákol akkor kár variálni a karbival.
mi az a nagyobb fordulat, ahol megindul?
és elötte mennyi volt ez?
Helló!
A kérdésem az lenne hogy ha veszek egy 2002 50ccm-s rs-t, azt később átlehet e alakítani 125-össé , rendszámoztatni?
Tehát venni bele 125ccm-s blokkot és lerendszámoztatni?
Blokk: Minarelli Am6
Sebesség: 6 fokozat
áttétel: elöl: 12 ha jol emlékszek, hátul pedig 47.
Az elsőben nem vagyok biztos nemtudom pontosan mi a gyári áttétel de nekem gyári van.Full gyári a motor.
nekem most 26000nél teljes motorfeluíjtás volt de amúgy enyi idős motornál már sztem nincs olyan hogy ezt vagy azt kell benne cserélni. átnézed ami rossz rajta cseréled enyi
Akkor az mitöl lehet hogy pl a motorom olyan hogy nagyon nehezen akar indulni pl ha állóhelyböl indulok, sokáig kell csúsztatni a kuplungot, de ugyan akkor meg 102 km/h-t még megy óra szerint.
Full gyári a cucc.
nem soká meglessz a 25.000 km a mociban. milyen alkatrészeket kell cserélnem a mociban? miket javasoltok? /amikor vettem nem mondta a tulaj hogy mikor volt utoljára szervizelve .még egy kérdés: a kompresszió befolyásolja a motor végsebességét/teljesítményét?/ugyérzem most kicsit gyenge a gép !
Szia! hát akkor vagy én vagyok a vak vagy pedig nincs ott az volt az első hogy megnéztem de nemtaláltam ezért irtam most megnéztem megint az adatlapodat de most sincs rajta e-mail vagy msn-en cím.
Szevasztok!Kéne nekem segitség!Valami matricát szeretnék ha valaki tud olcsón és ami faszán néz ki az szoljon már nekem!+1db indexet rs50-re 2004 től rakkták rá azthiszem fehér búrás Tettem fel egy videót a motorról!Köszi mindenkinek előre is a segítségetSzéles utat olcsó benyóót!
cserélnék 70es top due plus hengerszettet gyári jó állapotú hengerre, főtengelyre, karbira csonkal membránnal, kipura, hátsó lánckerékre.
akinek akadna valami ezek közül és cserélne is az irjon csak jó állapotú cuccok érdekelnek.
persze 1 dologér nem adom oda ez mind megegyezés kérdése a top henger amugy szép álapotú nem karcos a hengerfal tömitései megvannak dugója kicsit kormos sokat ment már de ettől még sokáig elmegy.
Igen azt mondják a Denso jobb. De valszeg a garázsajtóra kiírhatnád a Spark Plug Killer feliratot. Mi az, hogy kicsit olajosabb keverék? A váltóból és a jó minőségű olajból 20-asra kevert benzinnel már valszeg könnyedén lefekhet bármely gyertya. Densóból nem raktál kisebb hőértékűt ? Kíváncsi vagyok, hogy bírja az űrhajós kiképzést!
igen, megy vele de a gyári főtengely rövidebb, ezért a vezérlés se lesz jó, mert nem tud szívni rendesen meg kipufogni se mert a dugó nem megy le, meg fel sem ér mert kb 2-3mm vel lejjebb meg följebb kellene mennie , arról nem is beszélve hogy szétveri a gyári tengőt.
Csá!
Adok érte 10e-et
Ahhogy látom ebbe kell egy dugó is ami ebbe kb 20e ft körűl van Ja, és ez egy nagylöketű henger csak a speckó hosszú TOP főtengelyhez jó
amit írtál lehet kivitelezhető(összeszerelés szempontjából), de a papírforma tutira nem.
ha veszel gépet törzskönyvre figyelj hogy meglegyen és számok stimmeljenek.
üdv:Zoli