Sziasztok én most vettem egy rs-t és furcsa nekem h behúzom a kuplungot, berakom 1esbe és folyamatos gázadás nélkül lefullad a motor. Ez normális vagy nálam van a gond?
Ha már a nem idulásnál tartunk.
Az enyém se hidegen, se melegen nem akar indulni indítózásra sőtt tulásra is kicsit nehezen. Az elején mintha nem kapna elég benzint mert beindul utánna leáll.
Ezen ami elromolhatott az el is romlott.
Eladó egy újszerü állapotu keveset futott gianelli sport kipuffogó komplett rendszer gianelli karbonit végdobbal régebbi vas vázas Rs 50.-re való vagyis 93.-tól-99.-es évj.-ig felszerelhetö.
Húha látom gyertya témánál vagyunk.
Nekem tegnap előtt olyan szinte beszart a gyertyám hogy önindítóval eggyáltalán nem indult és tolásra sem.Egy deka szikrát sem adott.
Érdekes volt.
Ma kicseréltem azóta indul szépen.
NGK BR9ES volt benne most meg ideiglenesen BR8ES-t raktam bele, de valószinú hogy majd veszek magnetti marelli gyertyát kipróbálom azt hogy milyen lehet.
Lehet hogy nálam is a gyertya a bűnös!A múltkorába haver basztatta rajta a gyertyahézagot!Lehet kipróbálok egy nagyobb hőértékű gyertyát!Köszi a tippet!
Lenne még egy kérdésem!
Szokott olyat csinálni a vas hogy ha kicsit meghajtom és leállítom utána egyszerűen nem indul be!Kicsit hül és akkor meg már megy!Ha nem indul,beteszem egyesbe és ha kicsit megtolom,ráengedem a kuplungot egyből megy!Szóval csak melegen és öninditózva nem indul,tolásra igen!Mi lehet?
elmondom neked hogy a régebbi minarelli am blokkok voltak gyárilag elv 10Le,de mire ekrékre ér marad kb 6... Tiedbe derbi blokk van az főtengelyen max 8ló, mivel nem is megy úgy mint a régiek.
összehasonlításképp az enyém elvileg full polini tuningal 17.5Le főtengelyen, de ez nem hátsó keréken mért érték
Ha fennakad a fordulat 3-4 ezres fordulaton akkor általában fals levegőt szív. Kipróbálhatod azt, hogy mikor fennakad, egy pillanatra ráhúzod a szivatót akkor azonnal le fog esni. A leggyakoribb, hogy a gyújtás felőli szimering tönkremegy és itt szív be fals levegőt.
ugy hogy senki sem tudja pontosan aki odairta. gedeon 1x leirta cikként az apriliás oldalra amit ghostbikerboy készített. de mivel megszünt az extra tárhelye nemtudom meg-e van még az a leirás. valami 10.5 loerőre emlékszem hogy anyi egy minarelli blokk(gyári) de egyáltalán nem biztos. meg többnek lehet érezni a kis súly miatt stb.
Szia!
A főtenelyszimering lehetetlen, mert akkor megenné az olajat és pufóban kötne ki, füstülne stb....Hacsak nem mennt tönkre ugyanakkor hengerfejtömítésed is. A vízpumpa szimering már elméletileg lehetséges lenne de ez esetben inkább a víz kerülne a blokkba. A váltóban nincs olyan olajnyomás ami a víztartályba préselné át az össes váltó olajat. Ez akkor lehet ha totál kiesik a vízpumpa szimering a blokkba akadály nélkül lefolyik a víz és az olajjal helyet cserél mivel az könnyebb mint a víz. De itt megint nem stimmel valami mert a hűtő magasságáig nem emelkedhet a folydék szint mert a blokknak van túlfolyója a karbi alatt a lánckerék felett, itt ki kellett volna folynia szóval passz érdekes jelenség.
Hali!
Lenne egy kérdésem!
Hogy van az hogy nézegetem az eladó Apriliákat és az enyém féle kasznihoz az egyik 11 lóerőt ír a másik 12-őt a harmadik 8-at!Én nem értem hogy van ez!Több féle motorral adták ki vagy mi a fene!Valaki megtudná mondani nekem hogy most végül is hány lovas az enyém?
Amúgy meg, olaj témában annyit szeretnék még hozzászólni hogy én 15 ezer km óta (mióta megvan a moci) csak Castrol power 1 racing 2T-t használok.
Én teljesen megvagyok elégedve vele.Nincs az az olaj amire lecserélném.
Nahát Norbi, neked minden létező baj előveszi a motorodat
Jut eszembe Norbi, mivan a mátrai túrával?
Én is menni szeretnék, amint meglesznek az új papucsok!
25 fokot kérünk, gimiket zárasd be legyen fenn a gumi a motoron és hajints le kakucsringre és a mátrába meg 250 é akarok V-Powert tankolni
Ha ezt még el tudnád intézni leköteleznél
igen lehet egy hosszú csavarhúzóval kb 30cm sima fejűvel az idomon van egy kis lyuk jobb oldalt a szivatónál.. és ott benyulsz és tekered hátra.. akkor lejebb ha előre akkor fejebb:)
Ezzel is csak okosabb lettem
De most nekem falra festetted az ördögöt....ha meghajkurászom akkor ha hírtelen megállok alapjárat 3500 xD De ez csak ritkán
Multkor csinálta.....:S
Apropó! PHBN12-őn lehet alapjáratot állítani? Kicsit akarok visszavenni belőle
Az enyém se hidegen, se melegen nem akar indulni indítózásra sőtt tulásra is kicsit nehezen. Az elején mintha nem kapna elég benzint mert beindul utánna leáll.
Ezen ami elromolhatott az el is romlott.
A henger sajna nem érdekel, de ha nem nagy pofátlanság a hőgomba kéne(persze ha működik).
Dugo,gyürü,csapszeg,tügörgö,henger,hengerfej,égést
ér,tömités.
18ezer ft.
(sürgös kicsit:D)
Nekem tegnap előtt olyan szinte beszart a gyertyám hogy önindítóval eggyáltalán nem indult és tolásra sem.Egy deka szikrát sem adott.
Érdekes volt.
Ma kicseréltem azóta indul szépen.
NGK BR9ES volt benne most meg ideiglenesen BR8ES-t raktam bele, de valószinú hogy majd veszek magnetti marelli gyertyát kipróbálom azt hogy milyen lehet.
nekem hoszab nyektetés után meg szivatoval indult nehézkesen. de volt h nem. de gyertya csere után meg fasza lett
Szokott olyat csinálni a vas hogy ha kicsit meghajtom és leállítom utána egyszerűen nem indul be!Kicsit hül és akkor meg már megy!Ha nem indul,beteszem egyesbe és ha kicsit megtolom,ráengedem a kuplungot egyből megy!Szóval csak melegen és öninditózva nem indul,tolásra igen!Mi lehet?
összehasonlításképp az enyém elvileg full polini tuningal 17.5Le főtengelyen, de ez nem hátsó keréken mért érték
A főtenelyszimering lehetetlen, mert akkor megenné az olajat és pufóban kötne ki, füstülne stb....Hacsak nem mennt tönkre ugyanakkor hengerfejtömítésed is. A vízpumpa szimering már elméletileg lehetséges lenne de ez esetben inkább a víz kerülne a blokkba. A váltóban nincs olyan olajnyomás ami a víztartályba préselné át az össes váltó olajat. Ez akkor lehet ha totál kiesik a vízpumpa szimering a blokkba akadály nélkül lefolyik a víz és az olajjal helyet cserél mivel az könnyebb mint a víz. De itt megint nem stimmel valami mert a hűtő magasságáig nem emelkedhet a folydék szint mert a blokknak van túlfolyója a karbi alatt a lánckerék felett, itt ki kellett volna folynia szóval passz érdekes jelenség.
Lenne egy kérdésem!
Hogy van az hogy nézegetem az eladó Apriliákat és az enyém féle kasznihoz az egyik 11 lóerőt ír a másik 12-őt a harmadik 8-at!Én nem értem hogy van ez!Több féle motorral adták ki vagy mi a fene!Valaki megtudná mondani nekem hogy most végül is hány lovas az enyém?
Aprilia AF1 50 Sintesi egyben vagy bontva!
Én teljesen megvagyok elégedve vele.Nincs az az olaj amire lecserélném.
Jut eszembe Norbi, mivan a mátrai túrával?
Én is menni szeretnék, amint meglesznek az új papucsok!
Ha ezt még el tudnád intézni leköteleznél
De most nekem falra festetted az ördögöt....ha meghajkurászom akkor ha hírtelen megállok alapjárat 3500 xD De ez csak ritkán
Multkor csinálta.....:S
Apropó! PHBN12-őn lehet alapjáratot állítani? Kicsit akarok visszavenni belőle