főtengelyszimering nem lehet mert a forgattyúsháztól választja el a hajtóműolajat .. ha főtengelszimeringes melegen nem indul.. vagy pörög magától fölfelé.. vagy ha a másik oldalt akkor megeszi a váltódból az olajat.. :) mert eltünni nemtud az olaj..
Agip Speed 2T
Castrol Power Racing 2T
Motul 710
Igol Racing STS
Repsol Competition 2T
Ez ami hirtelen eszembe jutott!
Ezeket szereti Lényeg, hogy Full Synt. legyen
A többi csak ízlés kérdés és ki mire esküszik/mit használ
halihó! az elcsúszásom óta kicsit furcsának tűnik a mocc
3.ba 8000fordulátnál megy 60at! sztetek ez normális? esetleg mi lehet a baj?(nem estem nagyot)! várom a válaszokat!
Ha full gyári akkor hova forogna már tovább?! Am is fölösleges 10 nél tovább forgatni...ott már csak gynegül és szenved meg még fölöslegesen kínzod is
Bár igaz illene neki leforognia még a 6odikat is
sziasztok! Egy kérdés! Milyen műsor az hogy ha berakom 5-be 10000-fordulatnál megáll és tovább nem forog tovább? Forog tovább is csak ahhoz sokat kell hogy menj! lécci választ kösszi
HY!
Most raktam az rs-be termosztátot, ez előtt papírral takartam a hűtőt , na, szal az a kérdésem hogy meddig megy fel a víz vagy hol van az üzemi hőfok? Mert nekem most a kék min jelzés utáni csíknál megáll a mutató az már az üzemi hőfok? Nem kell középre mennie?
Ma olyan gumifüstöt nyomtam hogy azt meg lehetett irigyelni!
Fel 5.-be és hagyszóljon
Persze u.tesó kicsit megemelte a seggét mert am nembírná
Sajnáltam de kibaszott jólesett
Unom már.... :S:S
Nem csak a levegő, valamint a benzin lehet hibás, hanem a kipud is, főleg ha gyári, heréltesd ki vagy vagyél sportkiput. Egyébként egy tip: vegyél pár fúvókát és próbálgasd, ha nem tudod belőni az arányt...
és az összes hajtóműolaj a vízben volt(van)