Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szóval kevesebb levegőt a kap a géped, amikor behúzod a szívatót. Ez a fúvóka lesz, ha a levegő benzin aránnyal nem tudsz játszani...
Sziasztok!

1., Önmagában az még nem megoldás.

2., Ha a karburátor hangolásával nem mész semmire, valóban végigmehetsz a kipun, lehet, hogy sok benne a lerakódás, bár szerintem nem ez a probléma, hanem mindenképpen a karburátor, VAGY nézd meg a membrán állapotát! Nem kizárt, hogy a membránlapok nem látják el a funkciójukat rendesen.

Szerintem tuti, hogy a karbid beállítása nem megfelelő. Ha a fúvókázás sem segít, levegő-benzin arány beállítás sem, akkor azt mondom, hogy nem csak ezekkel lehet játszani, más alkatrészeket is megvizsgálhatunk a karbiban... :))) Pl. a súbernél is van valami állítási lehetőség, ha jól tudom... Mndegy, ezt láthatatlanba nehéz megállapítani.
engem is érdekellne plexi 98-as évjárathoz
tudna valaki 98as mocihoz egy plexit max 3-4 ezerért?
köszi
Értem, hát sztem szedesd ki a katalizátort beleőle, az nagyon fogja.
Ja meg szerintem nem sok a kaja hanem kevés mert ha simán húzom 7-8 ezer körül bedadog,ha meg szivatóval csinálom ugyanezt akkor meg megy mint álat!
A kipuffra én is gondoltam de már új korába is el lett volna tömődve?Nemhiszem!Gondolom ha kiveszem belőle a katalizátort azzal túl nagy gondot nem csinálok?
Ja, hát meg még a kipufogó is okozhai ilyen gondot. PL. katalizátor eltömődött, vagy valami dugulás lehet esetleg benne.
Helló!
Hát sokat nem fogsz elérni a 90-es fúvókával, ha ez is olyan körűl van, de ha már megrendelted próbáld ki vele, ha nem jó akk sztem próbáld meg azt ami benne volt összeütni ugysem tudod mekkora annak már úgyis mind1 . Lehet hogy sok az anyag neki. Esetleg a súbertűt próbáld rakosgatni. Kicsit fura hogy a régi rs-embe 1 fúvóka volt egy 62-es és azzal ment kb 95-öt, a mostani Polini evo 80-as gépemben 21-es karbi és 78-as fúvóka van
kipufogóó
TOP 80as hengerszett eladó. Kb 3000km-el
Szeva.
Ma megrendeltem a 90-es fúvókát,holnap itt is lesz!Kivettem az eredetit hogy viszem magammal nehogy rosszat vegyek,68-as a gyári és a 0.8-as drót simán fityeg benne!Szerintem mikor kivették a fojtást azt is megfúrták!Kb az is 90 körül lehet!Lehet hogy adok a szarnak egy pofont az új fúvókával!Esetleg nincs más ötleted hogy miért nem akar menni ez a motoros kerékpár?
köszönöm a válaszokat, ha lesz fejlemény, beszámolok.
Üdv: Donpedro
Ezek pedig ilyenek...alsó tartományba nemnagyon mennek de ez érthető is...!
Ha téll úgy megy mint egy babszi akkor átkell nézni mindent kitakarítani ha továbbra sem tetszik kell egy kompressziót mérni az megmondja...lehet hogy már kopott és elszökik a pówer
98-asba nem volt még folytás, legalábbis az enyémbe nem volt. De nem a folytás miatt van ez ezek ennyit tudnak így gyári 50-esként, csak akkor megy ha pörög.
Folytás vagy ilyesmi nem okozhatja? (kezdő kérdések tudom :) )
Köszi a gyors választ, jól elszomorítottál. Azt gondoltam, hogy csak valami beállítási probléma lehet.
Nagyobb henger, karbi, meg karbonmembrán, azt én is tettem még az előzőmbe és sokat dobott rajta.
repsol600! De ez szörnyen idegesít! mit lehet vele csinálni,hogy jobban lépjen?
Helló!
Hát ha gyári akkor ez a természetes
Hello!

Boldog tulajdonosa lettem egy rs50-nek. Igaz 1998-as, de jó kis motor. Nem tudom miért, de alacsony fordulaton nem akar menni. 5000-ig kb. mint a babetta, vagy még annyira sem. Tudnátok segíteni, hogy mi lehet a gond? Szerintem nem természetes jelenség. 5000 fölött megindul.
Üdv:DonPedro
örülj hogy megúsztad ennyivel
halihó emberek! ma d.u megvolt életem első esése az rs-sel lett egy kis károm: letört a kuplungkar vége meg a váltókaron lévő kis fekete gumizott pöcök ezek javítása, cserélése menyibbe kerülnének? esetleg a váltókarnak azt a kis pöcökjét vissza lehet hegeszteni v újat kell vennem?
ááh 5percenként állítottam fel azokat a kva virágokat. 4. alkalom után meguntam amúgy meg utánna az autót is le kellett mosnom mer hétvégén összesároztam de valamit valamiér