Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
13-43 az áttét, 110 Km/h a vége. 15-43-ra cserélném és így 120 Km/h lesz a vége. Azt megjegyezném, hogy Minarelli AM5-ös a blokkom!
13/47el szerintem kb 110 vagy kevesebb
80-as DR hengerrel 19-es karbival, 13-47 átétellel mennyit kellene kb elmennie végre? Tieden mekkora áttétel lesz?
Az enyémen is 80-as henger van és 19-es karbi, + TOP karbonmembrán, most rakok bele egy 90-es fúvókát mert nekem a 80-as is kevés volt 9000-től fulladt.
Aztán rojtosra gyűrni a szélét
Most kapaszkodj meg, nekem DR 80-as a gépem (19-es Dellorto karbi) és csak 72-s fúvókám (4 lityit eszik)! Így is jól megy, de nyáron megkapja a nagyobb fúvókát, lehet még kiput is, az áttétről nem is beszélve.
Okok, értelek. És látod, igazunk is lett!
Jól van, örülök neki, hogy mostmár cuper a járgány!
Nyugodtan szabadulj meg a katalizátortól, érezheően jobb lesz.
Sziasztok!
Nah srácok, végre a hátsó gumim már megjött, már csak a conti go ra kell várni.
Ez a continental contimotion hátsó gumma:
hello
akit érdekelne van egy rv blokosból eg yfőtengelyem,tökéletes állapotban
korrekt áron
Üdv mindenkinek! Bontásból visszamaradt alkatrészek rv blokkos apriliához( rv3 , rv4 , rv6 ) eladók:
-Blokkház( középső blokkfelek, kuplungdeklik)
-kuplungtárcsák
-lamellaszettek
-lendkerék(ducati)
- szintén rv blokkhoz... és még pár apróság
henger, főtengely már nincs- érdeklődj idöben, korrekt árak.
elérhetőség:
06 30 212 85 79
email/msn: v.adam1992@citromail.hu
Bocs Bence este leszek!
msn-re gyere már vagy mi legyen akkor a motorral?
Annyit várunk/vártok ezektől a kis 50 es gépektől hogy az már vmi csoda
Nem elég a gyári? Gyári 50ccm-hez nézzétek már hogy menyit tud, ne 600 ashoz!
Ha kevés vegyetek nagyobbat! Én se "tuningolok" mi a francnak!? Inkább elrakom az árát és gyűjtöm hogy tudjak venni vmi nagyobbat!
Senkit nem akartam megbántani ez csak magánvélemény Holnap meg menni akarok Db-be kocsival benézni az r17-be h "aggyyyyyááááá gumit"

A katalizátort mindenképp szedesd ki belőle. Gyorsabban fog gyorsúlni, az eléggé lefojtja.
ha szétvágod azzal roszat nem csinálsz de viszont szerintem sokkal nem lesz jobb. Valamivel biztos de nemfog akkorát jelenteni mint gondolod.
mondtam neked, hogy keveset kap...
Szia.
Ahogy repsol600-nak is írtam megoldódni látszik a problémám!A 90-es fúvóka kicsinek bizonyult a 100-assal megy szépen és jól be is tudtam állítani!A 90-essel hiába állítottam akármit,torpant!De viszont a katalizátor szerintem nagyon megfojtja a gépet és lehet megválok tőle!Szerintem kárt azzal nem csinálok ha kivágom!Szerinted?
Hali.
Már megoldódott!Megjött tegnap a 90-es fúvóka és kiderült hogy ugyan olyan a gyári is és nem akart menni azzal sem!Felmentem a boltba és vettem 1mm-es fúróhegyet és kifúrtam az egyiket!Szóval most már 100-as van benne és sokkal jobban megy!Nem dadog nem köpörcöl,úgy megy mint az óra!Most már csak a katalizátor szab határt de nem sokáig!
gyönyörű ez a motor Kár hogy nincs enyi pénzem csere nemérdekel? Rs 50/80 üdv: Márkus Dániel
Helló!
Próbáld meg hogy a súbertút a legtöbbre állítod, és zárd el a levegőt kiváncsi lennék úgy mit csinál
Helló!
Azt tudom hogy a kipuff nem oldja meg a problémát, csak ha kiveszi a kat.-ot akk jobban fog menni, titi valami karbi gond lesz szerintem is, próbálgatni kell bele nagyobb fúvókákat, subertűn állítani, levegőn.
RS 125
ELADÓ egy 2008-as évjáratú APRILIA RS 125 Én tavaly vettem Pályamotorozásra, de végül nem volt időm használni. EGYSZER SEM VOLT PÁLYÁN! 50-es ként utcára, vagy pályamotornak ajánlom. 4000 km-nél meg volt rajta a szerviz (friss olaj, szűrők, gyertya) Benne van még az összes gyári fojtás, tökéletes, BONTATLAN hibátlan a blokkja. Hiányzik róla a két oldalidom és a két tükör, fejidom javítva lett. Nem volt soha törve a motor. Motorikusan és műszakilag tökéletes állapotban van, alkalmi vétel, érdemes megnézni.
Ir.Ár : 490.000
Évjárat: 2008/8
Futott km: 4.287 km
Péter 0630/4096093
ja és már karbit is pucultunk.
Sziasztok nagyon meg ilyedtem mert most a motorom azt csinálja ,hogy hidegn nagyon nem akar ki pörögni és melegen meg nagyon de nagyon gyenge azt a jelenséget csinálja hogy p:l ha ell akarok indúlni olyan 4-5ezerig csak dadog :2-be pőrgetem, fell akarok váltani 3-ba akkor megtorpan és végig csak dadog pedig előző sebességben ki pőrgetem elég rendesen és már 6-osba fell se tom rakni. De viszon alapjárata szép,szépen veszi a lapot is és nem csörög a blokkja sem. Most lett fell újjítva és szépen be járattam. A gyertya kép elég fura mivel az eggyik fele fekete a másik fele meg fehér vagyis nem ég ki teljesen a gyertya hozzá teszem ez már egy teljesen új gyertya volt. Talán annyira lenne eldugúlva a kipu? vagy nem tudom kérem segitsetek. Köszönöm
Remélem érthető voltam

Üdv:Norbert