Az enyémen is 80-as henger van és 19-es karbi, + TOP karbonmembrán, most rakok bele egy 90-es fúvókát mert nekem a 80-as is kevés volt 9000-től fulladt.
Most kapaszkodj meg, nekem DR 80-as a gépem (19-es Dellorto karbi) és csak 72-s fúvókám (4 lityit eszik)! Így is jól megy, de nyáron megkapja a nagyobb fúvókát, lehet még kiput is, az áttétről nem is beszélve.
Annyit várunk/vártok ezektől a kis 50 es gépektől hogy az már vmi csoda
Nem elég a gyári? Gyári 50ccm-hez nézzétek már hogy menyit tud, ne 600 ashoz!
Ha kevés vegyetek nagyobbat! Én se "tuningolok" mi a francnak!? Inkább elrakom az árát és gyűjtöm hogy tudjak venni vmi nagyobbat!
Senkit nem akartam megbántani ez csak magánvélemény Holnap meg menni akarok Db-be kocsival benézni az r17-be h "aggyyyyyááááá gumit"
Szia.
Ahogy repsol600-nak is írtam megoldódni látszik a problémám!A 90-es fúvóka kicsinek bizonyult a 100-assal megy szépen és jól be is tudtam állítani!A 90-essel hiába állítottam akármit,torpant!De viszont a katalizátor szerintem nagyon megfojtja a gépet és lehet megválok tőle!Szerintem kárt azzal nem csinálok ha kivágom!Szerinted?
Hali.
Már megoldódott!Megjött tegnap a 90-es fúvóka és kiderült hogy ugyan olyan a gyári is és nem akart menni azzal sem!Felmentem a boltba és vettem 1mm-es fúróhegyet és kifúrtam az egyiket!Szóval most már 100-as van benne és sokkal jobban megy!Nem dadog nem köpörcöl,úgy megy mint az óra!Most már csak a katalizátor szab határt de nem sokáig!
Helló!
Azt tudom hogy a kipuff nem oldja meg a problémát, csak ha kiveszi a kat.-ot akk jobban fog menni, titi valami karbi gond lesz szerintem is, próbálgatni kell bele nagyobb fúvókákat, subertűn állítani, levegőn.
RS 125
ELADÓ egy 2008-as évjáratú APRILIA RS 125 Én tavaly vettem Pályamotorozásra, de végül nem volt időm használni. EGYSZER SEM VOLT PÁLYÁN! 50-es ként utcára, vagy pályamotornak ajánlom. 4000 km-nél meg volt rajta a szerviz (friss olaj, szűrők, gyertya) Benne van még az összes gyári fojtás, tökéletes, BONTATLAN hibátlan a blokkja. Hiányzik róla a két oldalidom és a két tükör, fejidom javítva lett. Nem volt soha törve a motor. Motorikusan és műszakilag tökéletes állapotban van, alkalmi vétel, érdemes megnézni.
Ir.Ár : 490.000
Évjárat: 2008/8
Futott km: 4.287 km
Péter 0630/4096093
Sziasztok nagyon meg ilyedtem mert most a motorom azt csinálja ,hogy hidegn nagyon nem akar ki pörögni és melegen meg nagyon de nagyon gyenge azt a jelenséget csinálja hogy p:l ha ell akarok indúlni olyan 4-5ezerig csak dadog :2-be pőrgetem, fell akarok váltani 3-ba akkor megtorpan és végig csak dadog pedig előző sebességben ki pőrgetem elég rendesen és már 6-osba fell se tom rakni. De viszon alapjárata szép,szépen veszi a lapot is és nem csörög a blokkja sem. Most lett fell újjítva és szépen be járattam. A gyertya kép elég fura mivel az eggyik fele fekete a másik fele meg fehér vagyis nem ég ki teljesen a gyertya hozzá teszem ez már egy teljesen új gyertya volt. Talán annyira lenne eldugúlva a kipu? vagy nem tudom kérem segitsetek. Köszönöm
Remélem érthető voltam
13-43 az áttét, 110 Km/h a vége. 15-43-ra cserélném és így 120 Km/h lesz a vége. Azt megjegyezném, hogy Minarelli AM5-ös a blokkom!