Nem feltétlen kell egyböl pufót herélni vagy sport rendszert venni horribilis áron, pláne ha gyári a motor.Fúvóka tesztelgetés kell nemtudom hanyas pontosan haveromnak új rs-e gyári semmi tuning és így meg 95öt 11 ezren.Gyorsulásban sem rosszabb semmivel.Egy normális fúvóka kell bele és kész.Az övébe ha joltudom de nembiztos 95 ös fúvóka van és elöl 13as lánckerék.
Szia.
Már lecseréltem a fogaskereket 13-asra!kb 9-10 ezret fordul 75-nél!
Szerintem nem csak a kipuffal van gond mert ha ráhúzom a szivatót kimegy majdnem 90-ig 11 ezres fordulattal!Meg 7-8 ezernél ha ráhúzod teljesen a gázt torpan,ful lefele!Próbáltam egyel nagyobb fuvókát belerakni és azzal még rosszabb volt a helyzet!
abba a motorba már olyan folytás tuti nincs amire te gondolsz. Kipufogódat kellene kiebelezni, ill tehetsz előre 1el nagyobb fogaskereket azzal valamivel többet fog menni végre, viszont picit gyengébben gyorsul. amúgy menyit pörög? mmint 6.ban 75nél leforogja legalább a 11000et? szerintem jobban teszed ha gyűjtesz picit sport kipuff rendszerre, mer a gyári egy nagy katyvasz. jobban járnál mony egy Gianelli rendszerrel
Fogsz egy láng heggesztőt kis kézit vagy nagy iprait felizzítod a rezó egyik végét, nem elolvasztod csak felizzítod aztán ha izzik akkor csak oxigént kell fújni bele az izzás végighalad a rezón. Aztán megvárod míg lehül a benne levő salakot ki kell öteni ha van benne és úrafestés mert természetesen a festés is leég róla ilyenkor.
Vagy parázsra teszed aminek elég nagy a hője, hogy felizzítsa a dobot. Fogsz egy nagy grillezőt faszenet jól beizzítot egy kompresszorral nyomod alá a levegőt ráteszed a rezót ha izzik akkor abba kezded nyomatni a levegőt.
DE VIGYÁZZ MERT KÖZBEN BELOBBANHAT LÁNG CSAPHAT KI MINDKÉT VÉGÉN!
Jó estét tudna valaki adni pár tippet, hogy, hogyan is égessük aki a kipufogót? Vagyis tudjuk, hogy kell csak azért néhány módszert ajánlhatnátok. Köszönöm.
Nekem legalábbis ebben hamarabb megy a váltás valamivel.
Cipőben jobban kellett a lábfejemmel emelni a váltó, csizmában másabb ez vastagabb és éppen annyi a hely a váltókarnál hogy váltani tudj.Kicsit zavaros de azért remélem érthető!
Tegnap előtt elmentem a cipőben, mondom most nem motorozok, csak veszek le pénzt a számlámrol és hát alig tudtam váltani benne
Tiszta szokatlan volt.Vasárnap voltunk a haverokkal Csegén, a Tisza parton, öcsém hogy ott milyen lett a főút ahogy bemész csegére!
Ott a központnál ahogy van a Reál bolt, elötte van az a kanyargós rész, az valami eszméletlen volt.Meg lesz az új gummi megyek viszza oda!
Köszi!
Hát ha ennél is gyorsabban fogok váltani mint csukában...akkor sztem elküldenek a motoGPbe
Ezzel még nemvmi gyors...olyan komótos
De majd belejövök
Hali!
Jó neki az enyém csak 75körül van!Elviszem valami szerelőhöz mert ez gyenge muzsika!Nem tudjátok véletlenül hogy milyen fojtás van ebbe gyárilag?
Gratulálok hozzá!
Használd egézséggel!:)
Majd megszokod, elején én is sokat szerencsétlenkedtem, de ha megszokod sokkal gyorsabban tudsz majd benne váltani mint rendes cipőben!:)
Már lecseréltem a fogaskereket 13-asra!kb 9-10 ezret fordul 75-nél!
Szerintem nem csak a kipuffal van gond mert ha ráhúzom a szivatót kimegy majdnem 90-ig 11 ezres fordulattal!Meg 7-8 ezernél ha ráhúzod teljesen a gázt torpan,ful lefele!Próbáltam egyel nagyobb fuvókát belerakni és azzal még rosszabb volt a helyzet!
kikötöttem és 9500 főlé em pörög
Viszonzásul adok egy aksiőrt! Na?
Vagy parázsra teszed aminek elég nagy a hője, hogy felizzítsa a dobot. Fogsz egy nagy grillezőt faszenet jól beizzítot egy kompresszorral nyomod alá a levegőt ráteszed a rezót ha izzik akkor abba kezded nyomatni a levegőt.
DE VIGYÁZZ MERT KÖZBEN BELOBBANHAT LÁNG CSAPHAT KI MINDKÉT VÉGÉN!
Egyes gokartok 1/15 tel mennek gond nélkül.
Már miért lenne erőtlenebb? Szerintem nincs különbség ha a megfelelő arányt kevered.
Üdv:Norbert
Cipőben jobban kellett a lábfejemmel emelni a váltó, csizmában másabb ez vastagabb és éppen annyi a hely a váltókarnál hogy váltani tudj.Kicsit zavaros de azért remélem érthető!
Tegnap előtt elmentem a cipőben, mondom most nem motorozok, csak veszek le pénzt a számlámrol és hát alig tudtam váltani benne
Tiszta szokatlan volt.Vasárnap voltunk a haverokkal Csegén, a Tisza parton, öcsém hogy ott milyen lett a főút ahogy bemész csegére!
Ott a központnál ahogy van a Reál bolt, elötte van az a kanyargós rész, az valami eszméletlen volt.Meg lesz az új gummi megyek viszza oda!
Hát ha ennél is gyorsabban fogok váltani mint csukában...akkor sztem elküldenek a motoGPbe
Ezzel még nemvmi gyors...olyan komótos
De majd belejövök
Jó neki az enyém csak 75körül van!Elviszem valami szerelőhöz mert ez gyenge muzsika!Nem tudjátok véletlenül hogy milyen fojtás van ebbe gyárilag?
Használd egézséggel!:)
Majd megszokod, elején én is sokat szerencsétlenkedtem, de ha megszokod sokkal gyorsabban tudsz majd benne váltani mint rendes cipőben!:)
Ha van írj:mate.mate@citromail.hu
És ha ajánlanátok gumit azt megköszönném.
Megjött a csizmám aztán még ezt meg kell szokni Furi még....