Nekem hidegen vagy napi első indításkor kell a szivató, ketyeg vagy 10 másodpercig aztán mikor fulladni kezd ki a szivatót és megy rendesen. Amint megmozdul a hőfok mérő utánna már gombnyomásra 1-re indul. Most már nap közben jó az idő vagy ha napon hagyom akkor szivató nélkül is indul.
Szia!
Volt valami változtatás mostanában a gépen? Vagy ilyen formában régebben teljesen jól mennt?
Első tippem az lenne hogy egy kis dugulás van egy alapos karbi és szűrőtisztítás kell neki. Full gázon nem kap elég benzint ezért nem pörög tovább.
Az eéső az az aku töltöttségét mutatja...mivel 12 Voltos az egész rendszer ezért az akudban is annyi feszültszég van!
Az a jó hogyha 12 körüli az érték +-1
Én csak hidegebb napokon használtam szivatót....vagy épp csak annyira h azzal beindítom és mikor kezd csökkenni a fordulat le is veszem! Próbáld meg új gyertyával lehet már a végét járja benne! Másik lehetőség hogy rosszul van bekalibrálva
Hali.
Lenne egypár kérdésem megint.
Ugye az Rs-en a bal oldali kormánykonzolon van egy kis piros gomb.
Azzal tudom váltogatni a km ,a megtett napi km ,stopper , meg stb.
Van egy olyan hogy jelez egy kis aksit és alatta dzámokat. Ez lehet az aksi töltötsége ? JAh és ennek a számnak mennyinek kell lennie kb?
Mert tesóm gépe hidegen néha nehezzen indul .
Ti szoktatok szivatót húzni indításkor. Mert tesómnak szivató nélkül elindul egy gombnyomásra de utánna lfullad. De nem mindig mert ha huzok rá egy kis szivatót akkor elkapja és egy kis idő után beáll alapjáratra. De ha véletlen lefullad az első indításkor nah akkor van az hogy utánna nehezzen akar indulni. Tehát ilyenkor mi lehet a gond ? Gyertya vagy nem tom ,mert utánna is elindul ugy kb. 4-5 perc mulva de addig csak önindítozok mind süket. De melegen meg egy gombnyomás és indul.
Valaki nem tudja mért lehet ez ?
Valaki nem tudja honnad lehet letölteni service manualt a motorhoz (2007) ?
Köszi.
Sziasztok!tegnap motoroztam és magas fordulaton eléggé furán viselkedett a motor. Arrow sport kipu van rajta és ugye így 8000től jön meg az erő ami kitart egészen 10ig majd utána gyengül, De most ahogy 4be elkezdtem húzni neki már ott 9500fölött jelentősen gyengült és 5 be már erőtlen volt aztán letettem 6.ba kicsit engedtem a gázon majd húztam és megint ment szépen 9ig aztán megint elment az erő. Utána jött emelkedő és 3/4 gázon tartotta 6.ba 9000en de hirtelen elgyengült megint és elkezdett lassulni ha meg gázt adtam még neki mégjobban esett a fordulat. De mindezt akkor csinálja mikor már egy kis ideje magasabb fordulaton van.10-15mp Tudom, elég zavaros a dolog, de véleményetekre kíváncsi vok. Számomra olyan mintha magas fordulaton nem kapna elég benzint a motor 1 idő után és ezért ingadozik így a teljesítmény.
Buktad a sört nem fordított menetű! Felfedeztem hogy a balance tengely fogaskerekén van két lyuk amiben menet van. Ebbe bele kell tekerni egy 6-os csavart és ez rögzíti a fogaskerekeket nem tudnak elforogni így megfogva elég erőt tudtam kifejteni az anyára és lejött. De a menete normál!
ha kérsz vkitől és kapsz is akkor oda-vissza a posta 1000ft
nem kell milliárdosnak lenni hogy megvedd!
akkor látode ennek értékét mikor szakszerűtlen szerelés végett 10-20ezer ft-ot költesz a mocira.
Ilyenkor elgondolkodol a max 4ezer ft-os szerszámon, ami mellesleg nem egyszer használatos
1 alkalomért nem akarok venni, 2200 + kb. 1500 postaköltség ez nem éri meg. Ha valaki kölcsönadná kb 500ft oda vissza a posta meg adok valami kosságot cserébe vagy ahogy megegyszünk.
Van valakinek egy lendkeréklehúzója amit jelenleg nem használ? Tudna nekem valaki kölcsönözni egyet 1-2 napra? Nem ingyen kérném!
Másik kérdés. Hogy lehet megakasztani a főtengelyt, hogy a kuplung felőli végéről letekerjem a 17-es anyát? Raktam egy alu lapot a fogaskerekek közé de nem fogja meg eléggé. A rotax 123-as blokknál alul volt egy csavar amit a főtengely egyik sonkájába lehetett betekerni és a felső holtponton megfogta a tengelyt nem forgott el de ez agyrém. Olyan erősem meg van húzva, hogy lehetetlen leszedni.
Volt valami változtatás mostanában a gépen? Vagy ilyen formában régebben teljesen jól mennt?
Első tippem az lenne hogy egy kis dugulás van egy alapos karbi és szűrőtisztítás kell neki. Full gázon nem kap elég benzint ezért nem pörög tovább.
Az a jó hogyha 12 körüli az érték +-1
Én csak hidegebb napokon használtam szivatót....vagy épp csak annyira h azzal beindítom és mikor kezd csökkenni a fordulat le is veszem! Próbáld meg új gyertyával lehet már a végét járja benne! Másik lehetőség hogy rosszul van bekalibrálva
Lenne egypár kérdésem megint.
Ugye az Rs-en a bal oldali kormánykonzolon van egy kis piros gomb.
Azzal tudom váltogatni a km ,a megtett napi km ,stopper , meg stb.
Van egy olyan hogy jelez egy kis aksit és alatta dzámokat. Ez lehet az aksi töltötsége ? JAh és ennek a számnak mennyinek kell lennie kb?
Mert tesóm gépe hidegen néha nehezzen indul .
Ti szoktatok szivatót húzni indításkor. Mert tesómnak szivató nélkül elindul egy gombnyomásra de utánna lfullad. De nem mindig mert ha huzok rá egy kis szivatót akkor elkapja és egy kis idő után beáll alapjáratra. De ha véletlen lefullad az első indításkor nah akkor van az hogy utánna nehezzen akar indulni. Tehát ilyenkor mi lehet a gond ? Gyertya vagy nem tom ,mert utánna is elindul ugy kb. 4-5 perc mulva de addig csak önindítozok mind süket. De melegen meg egy gombnyomás és indul.
Valaki nem tudja mért lehet ez ?
Valaki nem tudja honnad lehet letölteni service manualt a motorhoz (2007) ?
Köszi.
Buktad a sört nem fordított menetű! Felfedeztem hogy a balance tengely fogaskerekén van két lyuk amiben menet van. Ebbe bele kell tekerni egy 6-os csavart és ez rögzíti a fogaskerekeket nem tudnak elforogni így megfogva elég erőt tudtam kifejteni az anyára és lejött. De a menete normál!
Már csak egy lendkerék lehúzó áll az utamba!
Csak fehéret tudok szerezni 550.-Ft/db
ELADÓ! hívj vagy írj!:)
+36706574245
Tuji
blokk szerelés
Ez tök vicces csak úgy lekapha a főtengelyről az anyát légkulccsal? Én már második napja nem tudom hogy szedjem le. Légkulcsom sajna nincs.
nem kell milliárdosnak lenni hogy megvedd!
akkor látode ennek értékét mikor szakszerűtlen szerelés végett 10-20ezer ft-ot költesz a mocira.
Ilyenkor elgondolkodol a max 4ezer ft-os szerszámon, ami mellesleg nem egyszer használatos
Tesóm motorja full gyári. Végsebessége 95 körül mozog.
Van valakinek egy lendkeréklehúzója amit jelenleg nem használ? Tudna nekem valaki kölcsönözni egyet 1-2 napra? Nem ingyen kérném!
Másik kérdés. Hogy lehet megakasztani a főtengelyt, hogy a kuplung felőli végéről letekerjem a 17-es anyát? Raktam egy alu lapot a fogaskerekek közé de nem fogja meg eléggé. A rotax 123-as blokknál alul volt egy csavar amit a főtengely egyik sonkájába lehetett betekerni és a felső holtponton megfogta a tengelyt nem forgott el de ez agyrém. Olyan erősem meg van húzva, hogy lehetetlen leszedni.