Értem!
Szóval akinek küldöd a számát az már a szerelő lesz?
Beszéltem a tesóddal,mikor eljöttem tőletek akkor tolta bele a ganécsomóba az ő mociját!Nagyon mérges volt rá!Akár mit csinált vele 7 ezer fölé nem húzta a fordulatot!
Majd küldheted mailben is a számot!Meg van a mail-címem?
Majd küldök egy telószámot, ahol sztem meg tudják nézni.
Akitől kérdeztem, az az elektronikát mondta, beállítani nem tudja Ő sem, inkább korábbi évjáratokkal foglalkozik, amiben nem ez a blokk van...
Akinek a számát majd küldöm szerintem tud segíteni.
Hy.A levegő-benya arányt hogy tudnám beállitani h pont jó legyen vmi műszer v vmi?
És a gyújtást milyenre kell állitani midnen tuning a motoron és ahoz kellene (Ducati energia) milyen állásba kellene állitani?
sziasztok végre hazaértem. blcsin voltam a hétvégén. baaz mi történt velem. van 1 babettám ott. lementem a faluba, erre megkergetett egy beaglei. mondom ilyen nincs! szakadt motor mellett futott a kutya 40el :O nemtud valaki kis tuningot a babsziba? nagyon nyomasztó volt.- itthon az rs meg mint állat főleg most, de babszi is mehetne picit jobban
Köszi a hozzászólást csibewer. Most már mindenképpen nem gyári gyertyát veszek.
A másik dolog.
Ugye az Rs-en a bal oldali kormánykonzolon van egy kis piros gomb.
Azzal tudom váltogatni a km ,a megtett napi km ,stopper , meg stb.
Van egy olyan hogy jelez egy kis aksit és alatta dzámokat. Ez lehet az aksi töltötsége ? JAh és ennek a számnak mennyinek kell lennie kb?
Mert tesóm gépe hidegen néha nehezzen indul .
Ti szoktatok szivatót húzni indításkor. Mert tesómnak szivató nélkül elindul egy gombnyomásra de utánna lfullad. De nem mindig mert ha huzok rá egy kis szivatót akkor elkapja és egy kis idő után beáll alapjáratra. De ha véletlen lefullad az első indításkor nah akkor van az hogy utánna nehezzen akar indulni. Tehát ilyenkor mi lehet a gond ? Gyertya vagy nem tom ,mert utánna is elindul ugy kb. 4-5 perc mulva de addig csak önindítozok mind süket. De melegen meg egy gombnyomás és indul.
Valaki nem tudja mért lehet ez ?
Előre is köszi.
Szia h.david!
Hozzászólnék a tépelődésedhez a gyertyával kapcsolatban ha a platina illetve az irídium elektródás felé kacsintgatsz. A szikraképződés sokkal biztosabb mert a vékony középelektróda előnye, hogy alacsonyabb feszültségnél is létrejön a gyújtószikra, a hidegindítás is sokkal biztosabb és a gyertya élettartama is sokszorosa a hagyományos gyertyákénál, a koksz lerakódás is kisebb már ha van egyáltalán valamint a nagy üzemi hőmérsékleten is jól teljesít. Én tavaly cseréltem platina elektródásra amikor a gyári cserés lett és elmondhatom nem csalódtam benne. Az a lényeg hogy egyezzen a gyárival a hőértéke amikor váltasz de azt el kell mondanom, hogy tényleg elég drágák sajnos. A döntés mindenképpen rajtad áll csak segíteni szerettem volna. De csodát semmiképpen ne várj.
Köszi a választ!Sajna a bankok hálóján elég nehézkes mozgás miatt nem hiszem ,hogy öszejönne a $ és kisebb értékü motort kell néznem.
Nagyon megtetszett ez a modell, csak a mai világ ilyen.Kezest nem nagyon találtam és igy ugrik az üzlet.
Találtam kisebb öszegért ,de csak robogo vagy egy cross motor.
Akkor inkább a cross.
Ez nem a vágyan és nem is vagyok oda meg visza érte de ez van ,mert ez "csak" 210 vagy 310 ezer ft.
20% önerö megvan vagyis lesz ,de nem tudom , hogy mit mondanak a részletre.(bank)
De ehez a 2 motorhoz se nagyon értek (nem azt mondom hogy hülye vagyok).
Azt is tudom hogy nem ide kéne irkálnom ezzel a bajommal de segitséget várok töletek ,hogyha nem jönne ösze az rs 50 akkor ez a 2-ö közül melyiket vegyem meg magamnak kárpótlásul.
APRILIA MX 50 Honda HM CRE50
Válaszotokat elöre is köszönöm!
Nekem ugye régebbi Rs van még mina am6-al
Tiédbe pedig már a Derbi blokk!
Ugyan az de mégsem
De sztem gyertya ami az enyémbe jó abba is megfelelő mert túl sok különbség nincs/ nem lehet közte!
Nekem a gyári gyertya könyv szerint ( ezt is hazsnálom ) NGK BR 9 ES
Mellékelek neked egy oldalt ahol el tudod dönteni h milyen gyertya az amit szeretnél....van ami egyértelmű és adja magát van amit te választhatsz ki! Gyertya
Remélem érthető voltam és tudtam vele segíteni
Stati:
Igen a motor 2007-es évjáratu és 9400 km van benne pontossan.
--Norbi:
Köszönöm válaszod. Én nem szeretnék gyárit belerakni akkor sem. Amugy meg ha lehetséges akkor le tudnád írni milyen gyertya jó bele. Mert sajnos a gyári kiskönyvet nem kaptunk mellé.
Előre is köszi.
Tesód rs50-eséból kivágták a katalizátort?Vagy gyári minden?Mennyit megy?