Olajfolyás sehol sincs. Olajat úgy h kicsavartuk a légtelenítő csavart és kipumpáltuk ami kijött új olajjal feltöltöttük akkor is még h ami régi olaj benne volt az kijöjjön...aztán légtelenítettünk addig amig buborékmentes olaj nem jött kia légtelenítő csavarnál.
Fékpofákat nyomtuk csavarhúzóval és mikor behúztam a fékkart akkor éreztük h nyomná de elég gyengécskén...!
De majd vmi szerelővel is jólenne szakszerűbben lelégteleníteni de elvileg és gyakorlatilag is jól csináltuk
Olajfolyás van a főfékhengernél? A fékolajat hogyan cseréltétek le? Fecskendővel leszívni a nagyját, feltölteni a tartályt és légtelenítés szerűen kipumpálni belőle a régit. Mert ha lehet pumpálni akkor keményedni is kellene. Esetleg megnézni, hogy ha visszanyomod a fékpofákat kerülnek-e buborékok az olajtartályba.
Szemre minden hibátlan Ezért nemtom mibaja lehet...
Apa vmi gumikarmantyúról beszélt itt nekem de sztem ő se tudja mit beszél ( xd ) én emg azt se tudom h mire gondol...
Felidegesít nagyfejszét belevágom és lesz olyan fékem mint amilyen senkinek se
Eladó! Pirelli MT75 100/80/17 5000FT
Bridgestone Battlax BT-012 Front 120/70/17 5000FT
Continetal Conti twist 130/70/17 8000FT
Keveset futotak. Ha kell igény szerint képet is küldök róla!
Add nekem a mocid... ennyi.
Fene se tudja mi baja lehet, ha új az olaj, plusz még le is van légtelenítve. Betéteket nézted? Avagy magát a fékpofákat? Elvileg a munkahengereddel nem lehet baj.
Srácok van egy nem elhanyagolható problémám
Első fékem az 100% ban nincs!
Tegnap megmostam megszáradt hurrá mentem motorozni...elkezdett bepuhulni pumpálgattam hátha de semmi...végére ütközésig jött a fékkar de fékhatás az annyi volt mint egy biciklin, sőt annyi se!
Ma kitoltam átnéztem h mi baja lehet...fékcső nem puklis betétek teljesen jók...vettem fékolajat lecseréltük az olajat le is lett légtelenítve és semmi! Fékkarnak semmi ellenállása nincs, fék semmit se fog...a betéteket ugyan odanyomja a tárcsához de semmi!
Fel nem keményedik szóval teljesne tanácstalan vagyok!
Valaki mondjon már valami okosat mert eléggé idegölő h mindenki repked én meg szopok ezzel a szarral...mikor még sose volt semmi baja!
Ehhe, bizony, én kérlekszépen motoroztam egész délután.
Nálunk 20 fok volt.Nagggyon jó volt, végre újra érezni a kis masinát.
7végén valami szép idö lesz gondolkozok valami kisebb mocizáson lehet beugrok debrecenbe vagy teszek egy kört, debrecen, szoboszló balmazújváros.Még nemtudom de valami lesz mindenféle képpen!
miez a pangás srácok? nemár hogy nekem keljen lelket vernem a fórumba a Magyar határtól 200km-re mien idő van otthon? vagy anyira meleg van hogy mindeki egész nap motorozik széles utat mindenkinek
Nemigaz hogy ezekben a méretekben nemlehet normális gumit venni.... :S:S
Ezért kell venni nagyobb motort...
Szeretem a kis Rs-t mert feelinges de remélem ez az utolsó szezonom vele
Csak a rezonanciára van tippem amit 5ezernél tapasztalsz.
Nekem ugyan ez a jelenség volt, ugyan így 5ezernél aztán már csinálta 6ezernél, 7 és a végén már 8nál is.
Elvittem szerelöhöz, és kiderült hogy az egész főtengely kuka.
Valamilért ahol rámegy a csapágy, ott egy minimálisat valahogy elvékonyodott, és a csapágyban kotyogott a fötengely.
Helló!
Mostanában van egy hülye berregő hangja a motoromnak. Alapjáraton de nem az alapjárat ütemében. Szóval nem főtengely vagy tűgörgő zaj. Brrrrrr azán elhalkul 1-2 másodperc majd megint Brrrrr. Kicsit idegesít. Menet közben is van egy kis rezonancia ami kb 5000-es fordulatnál jön elő majd elmúlik. Mi lehet ez?
Fékpofákat nyomtuk csavarhúzóval és mikor behúztam a fékkart akkor éreztük h nyomná de elég gyengécskén...!
De majd vmi szerelővel is jólenne szakszerűbben lelégteleníteni de elvileg és gyakorlatilag is jól csináltuk