Én már háromszor kötöttem biztosítást de csak alvázszámot kérnek. 2x az Allianz-nál és most legutóbb a K&H-nál. A kötvényeken a csekken mindenhol az alvázszám szerepel a motorszámmal nem foglalkoznak.
Szia!
Bocsi hogy közbeszólok de a kötelezőnél kell a motorszám is, tudtommal nem lehet úgy megkötni ha nincs megadva a motorszám. Bár talán biztosítója válogatja? Valahol csak kell lenni a blokkon számnak.
Sziasztok!
hát ez akkor motorszám nélkül lesz !
mert olaszból van a motor.. és én vagyok a második tulaj mikor vettem úgy volt hogy majd ráírom nem keresgetjük ott de közbe meg nincs!
úgyhogy ez ígymaradt:) vázszám van hengerbe benne van a 49cm3
Hmm én eddig úgy tudtam 50-eseknek nincs motorszáma. Eddig soha nem is írtam egy adsvételire és biztosításhoz sem.
Valamikor a 125/50-topikban olvastam, hogy nem is szabad 125/50-es gép adásvételijére motorszámot írni, mert az azonal bukta mivel az 50-eseknek nincs motorszámuk.
Most akkor én vagyok félreinformálva?
Eladó!
Aprilia AF1 Europa
75ccm-es DR hengerrel, TOP Performance hajtókarszettel, Motoforce 17,5 karbival, hozzá való Motoforce légszűrővel.
mindennek megvan a számlája és a doboza alig használt.
100.000ft a moci egyben
Hello!
Segítséget szeretnék kérni.Tesóm RS 50-e, ami eddig kifogástalanul müködött azt produkálja, hogy 8500 fordulattól nem pörög tovább, gyakran pukkadozik is, de ettől a fordulattól nincs tovább, csak szenved a moci, ha huzza neki. A motor teljesen gyári alkatrészekből áll.
Szinte mindent megnéztünk már, de nem találjuk a hiba okát.Aki találkozott már hasonló problémával, vagy tudja, mi lehet a gond, kérem válaszoljon.Köszi!
ha a rendőrség lepriozza a számot nem scak a magyar motorok lesznek ott az adatbázisba.
nézd meg jol hátha van rajt. ha pedig nincs nem valoszinü h véletlen csiszolták le..
Pedig ott kellene lennie. Nekem van a motorhoz gyári Apriliás papírom is és az a motorszám van beleütve (elvileg MX-el kell kezdődnie) ami a papírjába és ott van ahhol a képen a másik blokkon.
nekem nincs ilyesmi.. és nyoma sincs hogy kilenne csiszolva onnan...:S eléggé érdekes..:S
adásvételire jólenne valami motorszámot kitalálni.. mert énis így vettem hogy majd ráírom az adatokat csak a eladó adatait irtam rá..:S
Bocsi hogy közbeszólok de a kötelezőnél kell a motorszám is, tudtommal nem lehet úgy megkötni ha nincs megadva a motorszám. Bár talán biztosítója válogatja? Valahol csak kell lenni a blokkon számnak.
Van e valakinek eegy fölösleges működő hőgomba 96-os RS-be kéne. Előre is kösz a segítséget.
hát ez akkor motorszám nélkül lesz !
mert olaszból van a motor.. és én vagyok a második tulaj mikor vettem úgy volt hogy majd ráírom nem keresgetjük ott de közbe meg nincs!
úgyhogy ez ígymaradt:) vázszám van hengerbe benne van a 49cm3
és szerintem ezzel nem lesz gond...
Valamikor a 125/50-topikban olvastam, hogy nem is szabad 125/50-es gép adásvételijére motorszámot írni, mert az azonal bukta mivel az 50-eseknek nincs motorszámuk.
Most akkor én vagyok félreinformálva?
Aprilia AF1 Europa
75ccm-es DR hengerrel, TOP Performance hajtókarszettel, Motoforce 17,5 karbival, hozzá való Motoforce légszűrővel.
mindennek megvan a számlája és a doboza alig használt.
100.000ft a moci egyben
Segítséget szeretnék kérni.Tesóm RS 50-e, ami eddig kifogástalanul müködött azt produkálja, hogy 8500 fordulattól nem pörög tovább, gyakran pukkadozik is, de ettől a fordulattól nincs tovább, csak szenved a moci, ha huzza neki. A motor teljesen gyári alkatrészekből áll.
Szinte mindent megnéztünk már, de nem találjuk a hiba okát.Aki találkozott már hasonló problémával, vagy tudja, mi lehet a gond, kérem válaszoljon.Köszi!
nézd meg jol hátha van rajt. ha pedig nincs nem valoszinü h véletlen csiszolták le..
mondjuk
MX és hány számjegyű?
mert szerintem nagyon kevés az esély rá hogy pont egy ugyanolyan van magyarországon..:)
adásvételire jólenne valami motorszámot kitalálni.. mert énis így vettem hogy majd ráírom az adatokat csak a eladó adatait irtam rá..:S