Az aluminum puha fém ezért a henger belsejét egy vékony nicasil réteggel vonják be ami iszonyat kemény és nehezen kopik. Ennek köszönhetően nagyon tartós több dugattyú elkopik mire ez meglátszik a nicasil rétegen. Hátánya, hogy ha valami oknál fogva a nicasil réteg megsérül vagy kuka vagy kemény összegekért nicasilozzák újra.
Az ötöttvas henger már keményebb mint az alu így nem kell nicasil bevonat rá, de puhább mint a nicasil így 1 max 2 dugó után elkopik kihordósodik ilyenkor meg lehet furni és egy nagyobb méretű dugóval megy tovább.
Szal az alu tartós de ha gond van drága javítani, a vas nem olyan tartós de viszonylag olcsó javítani.
Szevasztok!Lenne nekem egy kérdésem!Aprilia rs 50 2000rs évjárathoz szeretnék matricát de nem gagyit hanem normálisat valami oroszlánost vagy nemtudom!Most lett ujrafényezve mert egy román kijött elém...Fényes fekete az összes idom!Ha valaki tudna nekem valami jó matricát ami illik a fekettéhezés nem nagyon drága azt küldje már el nekem bytbyke@freemail.hu-ra vagy ide a kommentekhez irja már le Köszi mindenkinek előre is!:) Az adatlapomon még rieju rs2 50 matrix van fent de már régen eladtam és rs-em van!
ha ugyanúgy 80ccm akkor az alu erősebb ez egyértelmű. viszont az alu vs vas henger vitája kb az a kaliber mint 125 2T vagy 4T.... úgyis mindenki azt dícséri ami van neki vasnak az az előnye ha megragad felfúrják és go tovább... alunál meg xezer km-enként dugócsere és mehet tovább. elvileg tartósabb. de kitudja
Cső.Az lenne a kérdésem h most van egy EVO2-esem alu és az alu meg a vas Corsa közül melyik a jobb v mi a különbség stb....?és melyikel megytöbet végre?
nekem az a mottom hogy elhagyatott szűk utcán úgyse mérnek főleg most megcsináltatták nagyszüleimék régi volvoját az lép de vigyáznikell a részeg fószerekkel bár kivételt lehetne tenni csak a kocsinak ne legye baja
Ja jut eszembe....kocsival csak óvatosba megyek emrt azon ott a rendszám
De azért ugye vannak még elhagyatott útszakaszok ahol télen lehetett játszani, ilyenkor meg lehet kikormolni mert apuka belustítja
Nagyszerű, akkor szeptemberig repkedhetek mert én csak akkor leszek 18
Engem is fogtak már meg 2személlyel, sisak nélkül, jogsi nélkül, stb....párszor hogy mennyivel is mentem, egyszer belekötöttek, hogy ez 125-ös xD
És eddig se feljelentés se bírság semmi
ma végre megjött a várva várt feljelentésem! (5.) ugye meséltem hogy elkaptak a főtér elötti bicigli úton motorral gurulni kb 5el, 4év alatt először.... épp időben Azt bírom hogy rajta van a papíron hogy mivel 18 év alatti vagyok és mivel az elmúlt 2évben nem követtem el semmien kihágást (az utóbbi nemigaz) ezért csak figyelmeztetésben részesítenek. segáz.. elkaptak 2* 2személyel 2*balatonon sisak nélkül és most ez. De sajna lassan végetér a jó világ mer áprilisba leszek 18 csak meg szerettem volna veletek osztani azt hogy aki aztmondja hogy 18év alatti és pl helyszíni bírságot kap, az ne fogadja el mert jogtalan! hallottam már ilyet is
Sziasztok All.
Olyan gondom van hogy van a lányomnak egy 2005-ös rs 50 gépe.A következő hibát produkálja.egyik nap hazaért minden ok másnap indult vele és 9000fölé nem forgott meg 30nál jobban nem ment erőtlen volt a gép..dobtunk bele ujj gyári gyertyát,másik karburátort,másik gyujtáselektronikát,szürőszivacsot egy másik mociról,és nem ok. egyszer ment jól mikor elfelejtettem kinyitni az üzemanyagcsapot és akkor ment mint e golyó mig lenem állt.a karburátoron sajna nemlehet külön állitani a benzin levegő arányt csak egy alapjárati csavar van azt heló.ha valakinek volt hasonló irjon vagy ötlet hogy hogylehet szegényebbé tenni a banzin levegő keveréket mert lehet ez a gond vagy nem
Ez a motor már a szabályváltozások utánról való, amiikor már nem lehetett 3 hengeres , 3 főtengelyes,50ccm es 18 sebességes20 ezer fölé forgó szörnyeket csinálni, ekkor már125ig csak 1 henger lehetett és 6 sebesség.
Ez a hang vélhetően egy eredeti Kreidler wan ween től származik, ezek a motorok 18 loerő felett jártak 16 ezer körüli fordulattal.
Ebben az időszakban a kreidler 7 szer nyerete meg 50ccm ben a világbajnokságot.
Köszönöm a kultúrált választ!:P
Nem azért mondtam én hogy itt kecizzek vagy valami.:)
De aztán jöhetne már az az onboard videjó mert kivagyunk éhezve a hangjára!:P Na és persze ahogy tol a kis olasz csődör!
Az aluminum puha fém ezért a henger belsejét egy vékony nicasil réteggel vonják be ami iszonyat kemény és nehezen kopik. Ennek köszönhetően nagyon tartós több dugattyú elkopik mire ez meglátszik a nicasil rétegen. Hátánya, hogy ha valami oknál fogva a nicasil réteg megsérül vagy kuka vagy kemény összegekért nicasilozzák újra.
Az ötöttvas henger már keményebb mint az alu így nem kell nicasil bevonat rá, de puhább mint a nicasil így 1 max 2 dugó után elkopik kihordósodik ilyenkor meg lehet furni és egy nagyobb méretű dugóval megy tovább.
Szal az alu tartós de ha gond van drága javítani, a vas nem olyan tartós de viszonylag olcsó javítani.