Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Italmondonál 3600-tól van gyári de 13.000Ft-ig van választék karbon meg stb......
megvan5-14pézig
Kb mennyi egy ilyen membrán?
Most értem haza.Köszi mindenkinek. Ezt a membránt még nem néztük jövöhéten rámozditom a szerelőt remélem jólessz mert 2hétmulva jó idő indul a szezon.és a lányom már mindennapkérdezi hogy mikor lessz kész.
Lehet h. télleg a membrán a baja, sztem ha kell bele új akkor malossi karbonosat vegyél bele nekem nagyon bevált, alacsonyabb fordulatról jobban fog húzni tőle
ugyan ilyen vasam van
de meg tudjuk mondani, hogy milyen évjárat előtte írtam:
RS 50 BLU-ROSSO 1999
A kipufogóról semmi program nem mond meg semmit
Nekem ugyan ez volt mikor alacsonyabb dugót került bele nem volt megfelelő sürítés 7000 felett már ledadogott 20-30km/h max sebesség és meg kellett tolni hogy elinduljon. Ez sürítési hiba és mivel nállad minden jó szerintem csak a membránnál szökhet el a nafta. Szívni jól szív de sürítéskor nem zár vissza eltört vagy eldeformálódott. Ez 3 perc alatt kiderül ki kell venni, ha valahol átlász rajta picit is akkor cserés.
azt a bizonyos membránt nézesd meg a szerelővel szerintemis
Szia!

Az elmondottak alapján én a membránra gyanakszok nem zár rendesen és sürítéskor vissza dolgozik. Ezért nincs ereje.
De ez csak egy tipp. Ha főtengely szimeringes lenne nem lenne alapjárat és pörögne mint a bolond mert fals levegőt szív. Fennakadna a fordulat 3000 környékén és nem esik le ez tapasztalat a régi vason sokat küszködtem ezzel.
Helló!
Főtengelyszimerninges nem lehet? Mert ott farsot szívhat és mivel az SHA karbi úgy van beállítva gyárilag hogy pont megfelelő a benzin-levegő arány ezért ha + levegőt kap akkor kevés már neki a benzin. Am. a 2005-ös rs-ek azok az oroszlánosak voltak amúgy de mind1 mert 1999-2005- ig nem nagyon változtattak rajtuk csak színekben külömböznek.
Ja eggen.
Nemnagyon van 20 évesnél újabb motorom, talán az rg vgy az mbx 90 1-2-3 valamikori.
tele van a garázs eféle fémhulladékokkal:)
Amit már elkövettünk a következő. karbicsere,gyujtáscsere,kipuffcsere,gyertyacsere,kompre
sszio7,8,gyürük nem törötek.most itt tartunk .a cserét ugy értem hogy egy másik ugyanijen mociról átpakoltuk a cuccot.a moci erőtlen 30-40néljobban nem megy és 9000fölénem forog
Zoli mester ám az ángyod térgye:)

A fehér idomos simson nem az én művem, csak a maradéka nálam kötött ki.
Sikitós motor volt valamivel 100 feletti végsebbel simsonblokkal, később volt rajta egyedi vizes henger(A'la Lovas Janibá) saját gyártmányú membránnal(akkoriban nem lehetett ilyesmit venni magyarországon) később valami 6 gangos minarelli blokk volt rajta(nem rv) az is egyedi készítésű vizes hengerrel.
Ennek a konfigurációnak a tejesítményéről nem sokat lehet tudni, csak hogy együtt edzett a széria p20 asokkal, és nem nagyon volt nekik útban:)

Az idom korabeli morbidelli másolat.
de biztos hogy a karburátorral van gond? nelehet hogy egyéb más gondja van? pl membrán esetleg a kipufogó eltömődött vagy a hengerbe nincs elég kompreszio.
Köszi mindenkinek aki hozzászolt a témához mostmár mindeggy milyen évjárat csak múködnemert még mindig szivatja a szerelőt de azé itt egy kép az olasz papiron a 2005egy revisio dátuma nem az évjáraté .igy jártam
Hali!
Néztemaz adatlapod, de nem találtam fotót a jelenlegi motorjaidról. Nem osztol meg rajta párat?

Csak pusztán kíváncsi vagyok, ennyi az egész!

Még valami, van egy fotó egy specko simo-ról (1980 körül)...
Arról írnál néhány gondolatot? Tökre érdekelne...

Köszi Zoli Mester!
Hali!

Nem tudjuk megmondani, hogy milyen évjárat, max annyit, hogy aprilia RS 50 Harada Replica-ról van szó, amelyet 1999-től gyártottak 2005-ig.

(Előbbi hzzászólásában egy relatív 2005 gyártási évet közölt, ebből a konklúzió.)

Van egy számítógépes program, amely az alvászszámból ki tudja olvasni az évjáratot de nem csak ezt tudja, hanem pl. a kipufogó számából is ki tud szedni adatokat.

Jó, hogy felhozódott ez a téma, megpróbálom beszerezni a szoftvert.

Minden jót!

Üdv.
Érdekes szisztéma...
Bizony, bizony, ott a pont, csatlakozom.
tegyél fel róla egy képet és úgy megmondjuk milyen évjárat.
én nem bírom felfogni hogy miért van ez reggel felkelek 7ágra süt a nap gondolom jó idő van kint, erre kiderül hogy +1 fog van szombathelyen mondom ezt nem hiszem el. ilyen hidegbe nemlehet motorozni
RS 50 BLU-ROSSO 1999
csak érdekességként írom, de létezik kifordított szisztéma is, főleg kerti gépeken, ahol zsákfuratu henger van, hogy a dugó bevonatos, a henger meg sima alu.

Ennek a még perverzebb változata amikor mindkettő puha alu, ezt 4t kertigép motorokban alkalmazzák, szar is:)